SZINTÉN SOK SPOILER FOG KÖVETKEZNI! SZÓVAL WARNING VAGY MI!
nagy nehezen sikerült magam rávennem, hogy elmondjam a véleményem a Stranger Things 3. évadáról. és ezzel egy újabb rossz pontot szerezzek nálatok. főleg azoknál a rajongóknál akik újak, és imádták a 3. évadod. szóval előre is bocsánat. nekem is megvan a véleményem és neked is, és ez így van jól. szóval nem kell letámadni engem, hogy miért fikázom le a 3. évadot. mert nem lefikázom, hanem elmondom a véleményem, egyfajta kritikát fogok leírni róla, ami nem szentírás. és nem lesz olyan mint az előző, ennyit ígérhetek.
kezdjünk bele. a történet 1985 nyarán játszódik, megszokott szereplőink élik az unalmas mindennapjaikat, dolgoznak, táborból jönnek haza, a párkapcsolatukat építik, vagy csak szórakoznak. ám egy nap ez megváltozik, mikor Will újra elkezdi érezni a Mind Flayert, "Elmenyúzó", ki a faszom találta ki ezt a fordítást komolyan, fúj! nem kell mindent lefordítani én nem is értem... áh, hagyjuk. szóval Will újra érzi, hogy a szörny közeledik vissza, egy dilis öregnéni pedig veszett patkányokat talál, az oroszok bejönnek Hawkinsba, hú, minden történik itt. hát igen, ebben az évadban minden van. nagyon izgalmas LENNE! de nem az. én gyerekek az egész sorozatot újra végignéztam... csak a família miatt, magyar szinkronnal, életem egyik legrosszabb döntése volt. by the way, az élmény még viszonylag újra friss lett és így második végénézésre, rájöttem, hogy mi volt a baj a 3. évaddal. unalmas volt. ennyi. az első négy részben semmi nem történik, mert El' (nem nem Tizi, El!oké?) dobta Mikeot. persze, biztos izgi lett volna, de nem erről szól a Stranger Things. az első két részben azt néztük, hogy ott falják egymást, az Isten szerelmére, a többi rész nehogy már csak róluk szóljon! bocs, nem vagyok egy nagy Mileven fan, de nem is utálom őket, szóval ilyen arany középúton van a ship nálam. na mindegy. visszatérve, a sori nagy része arról szól, hogy Mike, a seggfej, - ezt majd kifejtem - vissza akarja kapni Elevent. és ettől lesz unalmas. egy csomó minden történik a többi négy részben. az első két résszel nem is volt baj, felvezetés, nem kell olyan gyorsnak lennie, ez nem egy film. de, hogy már a negyedik résznél tartunk és alig történt valami azért az már gáz. és, hogy ez miért zavart? hát elmondom. az első két évad nagyon erősen hozta a mezőnyt, a második nagyon vitte a pálmát, és az a kedvencem, már nem azért. de a harmadik évadra picit leeresztedtek, de még ezzel sincs nagy baj, attól függetlenül jó volt csak picit uncsi az eleje. és most, hogy a sztorit átvettük nézzük a karaktereket, mert azok biztos jók, ugye? mondd, hogy igen. hát nem! a színészek kurva jók, de a szerep amit játszaniuk kellett, már nem. hadd fejtsem ki.
Mike egy seggfej. az összes barátját dobná egy lányért. mindenkit leszar, bunkó, nem érdekli más csak az, hogy Elevennel lehessen, és ez sok volt. ő alapból is elég idegörlő karakter, de ezzel az attitűddel és hozzáálással amit neki adtak itt, az borzalmas volt. ettől függetlenül a végére újra normális lett, úgyhogy ez végülis jól megoldódott, nagyon érdekel, hogy mi lesz vele a 4. évadban.
Max a lány. én személy szerint a második évad első része óta imádom Maxet, most meg csak mégjobban beleszerettem. nem félre érteni. jó volt látni, hogy az ő karaktere ha egy picit is, de fejlődött. megismerhettük az aranyos, csajosabb oldalát, az Ellel kötött barátsága kifejezetten jót tett neki és ez kellett nekünk. egy erős, nőies lány karakter, mert abból eddig hiány vagyunk a 3. évadban. Max jó volt, de akkor mi van a legjobb barinőjével?
Eleven, az unalom. El karaktere sehova nem fejlődik. jó, felvesz pár új ruhát, de ugyanaz marad aki a második évadban volt. használja az erejét, kicsit kiélesedik ez a hősködős vágya, meg a pubertás, de ennyi. nem fejlődik, áll egyhelyben a karaktere és kész. ezt viszont nagyon sajnálom. mert amíg az első két évad közt El hatalmasat fejlődött, itt megállt. és ezt szomorú volt látni. bízok benne, hogy a következőben jobb lesz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A filmkritikusokat meghazudtoló f̶i̶l̶m̶kritikáim
DiversosCsak random film vagy sorozat kritikák. FIGYELEM: a legtöbb kritika nem profi, mert nem vagyok az. LEGTÖBB SPOILER VALAHA, DE ELŐRE SZÓLNI FOGOK MIDEN RÉSZNÉL. EGYÉB FIGYELMEZTETÉS: KÁROS HATÁSSAL LEHET AZ AGYADRA, ÚGYHOGY CSAK ÓVATOSAN OLVASD. AJÁ...