megtaláltam az év legrosszabb filmjét... a Miután hányadék folytatását. na, nézzük. SPOILEREK!
ja és szeretném kijelenteni, hogy semmi bajon nincs a 13 évesekkel, nem kell megölni köszi.
a Miután egy Harry Styles fanfictionból született valami. nem értem, hogy hogyan jutott eszébe bárkinek is átírni ezt a történetet ff.-ről egy normálisnak hívott saját szereplőkkel rendelkező könynek. kedves wattpad, túl sok mindent hiszel. Anna Todd, az írónő, aki nem tudom akkor hány éves volt, de ha tippelnek kéne kb. 13-14 maximum 15 éves lehetett mikor ezt a történetet kirakta. nyilván hatalmas siker lett, hisz ezért adták ki. egy átlagosnak mondható fanfiction írt Harryről, amit tök szuper, rengeteg ilyen van. majd jött a wattpad és ezt elrontotta. még így is azt mondon, jó, oké... majd jött Hollywood, akik ebből a könyvsorozatból filmet csináltak... nem is egyet. a mai nap a második részről beszélünk.
az első részben ott hagytuk abba, hogy Tessa ( Josephine Langford) szakít Hardinnal (Hero Fiennes-Tiffin). a második rész úgy kezdődik, hogy drága fiúnk hajléktalan, mert elege van az apjából és nem akar vele lakni. odamegy hozzá egy csöves, akinek csak később lesz szerepe ezért csak megemlítem. utána ugrunk is Tessára, akit meg felvettek egy nagyon menő kiadóhoz. már az első nap "jó" benyomást tesz Trevorra (Dylan Sprouse) majd kiderül, hogy amúgy vele lehet jóba kéne lenni. már az első napján szorgos kis gyakornokként bent alszik a munkahelyén, mert ő nagyon akar dolgozni. másnap a főnök, el is viszi magával egy céges bulira, tudom, tudom, hogy elvileg nem az, de egy tárgyalás jelenet nincs benne, ahova nyilván Trevor is megy. nem akarok belekötni már itt abba, hogy ez hogyan jött össze csak lépjünk tovább, oké? szóval elmennek erre a bulira, ahol miután Tessa lerészegedik felhívja Hardint, aki azóta is dühöng meg minden baja van, mert szakított a csajéval, hogy nincs rajta bugyi és milyen jól szórakozik, mire Hardin úgy tesz mintha még mindig amúgy járnának és elkezdi kérdezgetni Tessát, hogy mégis hol van, mire nem mondja meg. végül elmennek a hotelbe Trevorral, majd tipikus wattpados módra leönti a srácot borral és máris ki akarja mosni neki, mire beront Hardin és azt fogja látni, hogy a gyerek félmesztelenül áll a fürdőbe, majd drága macsó fiúnk, megint úgy tesz, mintha amúgy ők még mindig járnának és kidobja a srácot a szobából, majd lőn jön is az első szex jelenet. másnap Tessa az egészet megbánja és majd ez fog végig menni a filmen. a többi része így is elenyésző, mert folyton ott lyukadunk ki, hogy ezek megint basznak, úgyhogy semminek sincs értelme... és ebből még két rész jön.
oké, nézzük a szereplőket utána rátérünk a többire.
Tessa, a szexmániás kislány
Tessa a szégyenlős kis szűz kislányból, ez a nagyon badass bitch-é akart változni. ő szerintem bárkit szívesen megbaszna, nem kell annak az embernek Hardinnak lennie a lényeg, hogy rosszfiú legyen, meg ki legyen gyúrva, meg a tetkók és jó legyen az ágyban. de ott van az is, hogy nem tudja elengedni Hardint, mert nem tudom amúgy miért. semmi jelleme nincs a lánynak esküszöm olyan mint Anastasia A hányinger ötven árnyalatából, csak átkonverterték fiatal kislánnyá, mert ugye minden korosztálynak kell a maga pornója. Tessa ebben a részben azon kívűl, hogy közösül Hardinnal és néha napján egy csini ruciba elmegy egy buliba nem csinál semmit, mert, hogy egy napnál többször nem láttuk dolgozni. ő az az ember akivel a lányoknak azonosulnia kéne, de én egyszerűen egy idő után már csak felcsesztem magam rajta, mert nagyon butának viselkedett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A filmkritikusokat meghazudtoló f̶i̶l̶m̶kritikáim
DiversosCsak random film vagy sorozat kritikák. FIGYELEM: a legtöbb kritika nem profi, mert nem vagyok az. LEGTÖBB SPOILER VALAHA, DE ELŐRE SZÓLNI FOGOK MIDEN RÉSZNÉL. EGYÉB FIGYELMEZTETÉS: KÁROS HATÁSSAL LEHET AZ AGYADRA, ÚGYHOGY CSAK ÓVATOSAN OLVASD. AJÁ...