A hangoskönyvek csodásak, When you finish saving the world kritika

85 10 3
                                    

üdv mindenkinek. a mai napon is rendhagyó résszel jöttem, ugyanis egy hangoskönyvet hoztam el nektek. nem is akármilyet, hanem egy nagyon jót. a Harry Potter meg a Call me by your name barackos jelenete meghallgatása után (nem viccelek az a rész, már károsodásokat okozott nekem), nekiálltam ennek is. őszintén három napomba telt, de majd elmondom azt is miért. alapból nem vagyok egy nagy fanja a hangoskönyveknek, mert nem tudom, csak nem tudok rájuk túl sok ideig koncentrállni. kivétel az éjjel, ilyen hajnali kettő és négy között. ebből ki lehet találni mikor hallgattam. meg amúgy is, napközben lusta voltam. na, de térjünk rá magára a könyvre.

a When you finish saving the word, Jesse Eisenberg első ilyen mutatványa. aki látta a Social network-öt vagy a Now you see me-t, ami azt hiszem magyarul a Szemfényvesztők, bár ebbe már nem vagyok olyan biztos, tudja kiről beszélek. szóval Jesse írta le, és emellett ő is az egyik szereplője ennek a sztorinak. miután megírta eme történetet, felkereste két jó barátját akiket történetesen Kaitlyn Devernek, (Éretlenségiből vagy az Unbelievable-ből lehet ismerős esetleg) és Finn Wolfhardnak hívnak, (tudjátok a Stranger Things-es gyerek) és eljátszották mikrofonok előtt a karaktereiket. és akkor innentől SPOLER veszély. de még mielőtt elmennétek, elmondanám, hogy Audiblen található meg, máshol egyelőre nem találtam, hiába kerestem. de az első 30 nap ingyenes, annyi idő alatt meg simán meghallgatjátok, mert összesen egy öt órás dologról van szó, ami nem unalmas. úgyhogy ha valakit érdekel tényleg menjen fel és hallgassa meg, mert érdemes. ja és, mielőtt még elmennél menj a legaljára, ott már nincs spoiler és "fontos" dolgot osztok meg ezzel a sztorival kapcsolatban. na, de térjünk a sztorira és a karakterekre. 

a történet egy családról szól akik különböző évtizedekben beszélnek a saját kis problémájukról és arról, hogy hogyan is éreznek bizonyos dolgokkal kapcsolatban. meg elmondják mik történtek velük meg ezek. tudom most nem teljesen voltam érthető, de kifejtem a karakterek álltal, mert máshogy nem lehet. 
a könyv tizennyolc fejezetből áll, és ezeket osztják fel a karakterek között. minden szereplőnek jutott hat-hat fejezet, egymás után, szóval nem kell megijedni, senki sem fog megzavarodni. 

beszéljünk a szereplőkről. figyelem SPOILER veszély, súlyosan. 

Jesse Eisenberg, azaz Nathan.

Nathant a történet első hat fejezetében ismerjük meg

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nathant a történet első hat fejezetében ismerjük meg. ő egy fiatal apuka és férj, a harmincas évei elején jár és nem igazán tudja, hogy hogyan legyen jó apa. 2016-17 fele járhatunk, bár ez nem hangzik el, de kiszámoltam, mert ilyen smart vagyok. (amúgy nagyon nem.) Nathan egy terapeutához jár és neki veszi fel ezeket a bizonyos hangfelvételeket, amiket ugye mi hallgatunk meg. nem tudja, hogyan közeledjen a fia felé, hogyan lépjen kapcsolatba vele, amikor még azt se tudja eldönteni, hogy néha hogyan érez. bármit tesz, az azonnal "rossz" és úgy érzi, hogy soha nem tud majd a fiával beszélni, borzalmas apának gondolja magát és ezért fordult terapeutához. Nathan története az egyetlen ami biztosan happy end. mert a végén végülis ráérez a dolgokra és próbálkozik. a karakter meg tudtam érteni, annak ellenére is, hogy nem vagyok apuka. bár szerintem mindenkinek sikerül majd átéreznie az ő kis harcát magával meg az érzésekkel, hogy ő igenis jó apa akar lenni. csak kicsit ügyetlen, de attól még aranyos. az ő sztorija vége tetszett a legjobban, mert egyszerűen nagyon aranyos volt. elmondhatom? elmondom. szóval a végén, kisbaba Ziggyt elviszi egy ilyen zenés foglalkozásra, ahol minden kisbaba elvett egy hangszert. majd az egyik kislánynak nem jutott, ezért Ziggy megosztotta vele az övét. és akkor Nathan rámosolygott, a fia meg vissza. és egyszerűen csak annyira aranyos volt. és Nathan elmondta, hogy tudja, hogy az ő fia egy jó ember lesz, még nála is jobb. és én csak nagyon meg akartam ölelni a végén őt.

A filmkritikusokat meghazudtoló f̶i̶l̶m̶kritikáimDonde viven las historias. Descúbrelo ahora