Svek

52 2 0
                                    

Noahs P.O.V
Jag kände hur en tung sten sjönk inom mig.

Kunde dethär vara samma Nea som för två dagar sedan kommit och gråtit hos mig? Kunde detta vara samma person som jag satt bredvid på biologin?

Nej, det kunde det verkligen inte vara.

Men något var fel, Nea skulle aldrig göra något för att såra mig. eller?
Men det var inte bara det utan även hennes blick. Den var full av något jag aldrig hade sett i hennes ögon, det var något fruktansvärt.

Hat och ondska.

Men det var hon jag hade sett det med egna ögon.

Jag sprang därifrån med tårar i ögonen.

Neas P.O.V
Jag såg Noahs rygg som försvann längre och längre bort men jag förstod inte varför.

Som min föredetta pojkvän borde han ha stannat och grattat oss.

För allvarligt, trodde han ens för en sekund att det var något mellan oss.

Visst jag blev tillsammans med honom men det var bara för att få tillbaka Max. Och som jag trodde lyckades jag.

Men på något sätt långt inom mig gjorde det ont att se hans rygg som försvann längre och längre bort.

Men jag älskar verkligen Max.

Fast det har alltid hänt konstiga saker när jag är med honom. Som på vår första dejt drunknade jag nästan, och det med busshållplatsen och nu att jag sårade Noah sådär. Det är verkligen inte likt mig.

Men skit samma jag har ändå inga känslor för Noah ändå. fast varför gjorde det då så ont att se honom gå?

Ett perfekt livWhere stories live. Discover now