Dejt

47 4 1
                                    

Jag vaknade av panik, jag hade försovit mig. klockan var 12.25. Jag kastade mig ur sängen och tittade ut, det var en varm och solig dag. Jag gick bort till garderoben och drog fram en vit klänning. Efter att jag hade satt på mig ett halsband gick jag ut på badrummet som låg mittemot mitt rum. Jag tog lite mascara samtidigt som jag gjorde min tandborste.

När jag fixat mig tog jag en jeans jacka och ett par ballerina skor och började gå.

Noah's P.O.V
Jag hade gått extra tidigt så jag var säker på att vi skulle få ett bord.

När jag hade satt mig kunde jag på avstånd se Nea komma, hon hade en vit klänning och en jeansjacka. Och hon var extremt het.

Nea's P.O.V
När Noah såg mig reste han sig och log med sitt perfekta leende. Och när jag kom fram till bordet tog Noah en bukett med rosa rosor.

Bara vänner? Tänkte jag och smålog en aning.

Jag tog emot buketten och kramade om honom.
Efter vår kram tog han tag i min hand och ledde mig till ett bord som låg precis vattnet.

- Vad fint de är här, flämtade jag.
- Jag gör allt för dig, svarade han medan han lutade sig över bordet ända tills våra läppar möttes.

Jag puttade bort honom lite lätt.
- Vi är tillsammans igen eller hur? Frågade jag.
- Ja det är klart, svarade han och började kyssa mig igen.

Ungefär så fortsatte resten av våran dejt.

Och innan jag gick gav han mig med ett halsband med ett hjärta på.

Ett perfekt livWhere stories live. Discover now