Noah?

54 3 1
                                    

Neas P.O.V
Jag struntar väl i om Noah gick, för varje gång jag ser Max i ögonen vet jag att han är den rätta för mig.

Jag låg och tänkte en stund innan jag somnade igen.

Max P.O.V
När Nea hade somnat, gick jag ut och satte mig i väntrummet igen.

Jag satt där i flera timmar innan hon kom ut. Jag tog min jacka och började gå mot henne. När jag kom närmare sträckte jag ut armarna och skulle krama henne. Men istället gick hon rakt förbi mig.

- Nea!! Ropade jag efter henne, men det hjälpte inte. Hon reagerade inte ens. Det var som om jag inte fanns.

Neas P.O.V
Medan jag sov hade jag fattat vilket jävla misstag jag hade gjort när jag gjorde slut med Noah. Så istället för att svara på när Max ropade fortsatte jag bara framåt.

Jag skulle gå raka vägen hem till Noah och berätta att jag är så ledsen för det jag har gjort och att jag vill ha honom tillbaka.

Noahs P.O.V
Medan jag gick hemåt fick jag ett sms från Henrik ( min bästa vän), akta bilen!!.

Vad menade han med det. Medan jag gick och funderade på det kom det ett nytt sms, men den här gången var det från Nea. det stod,
"Vänta på mig, jag svänger precis vid hörnet på din gata".

Men det struntade jag i.
Och utan att tänka mig för så gick jag rakt ut i vägen.

Jag hoppade till av det höga tutande från bilen som kom i full fart mot mig. Jag ville springa men jag var fastfrusen av skräck.

Jag spände hela kroppen och....

Ett perfekt livWhere stories live. Discover now