12

148 16 4
                                    

Г.Н.Т. Неутрал

Момчето с име Техьонг се събуди. Най-накрая. Той стана рязко, плувнал в пот и сълзи.

Системи бучаха около него. Той се намираше в болнична стая.

Бързо дойде сестра, която го накара да се успокои.

В стаята имаше още един човек - братът на Техьонг. Джин бързо влезе в стаята след сестрата.

Да, Те имаше по-голям брат, който беше заминал за Япония отдавна, но се върна зареди инцидента да живее пак в Корея.

Когато сестрата беше готова бързо излезе. Джин сега на стола, а сълзите му мокреха ръката на Те.

- Какво се случи, защо съм тук? - попита Те.

- Най-накрая се събуди. Вярвах в теб!

- От какво да се събудя?

- Ти беше в кома 4 години. След инцидента се преместих да живея в Корея за да те наглеждам.

- Ч-Чонкук. Къде е той?

- Виж... Той е в затвора, поради престъпленията, които беше извършил. Но решиха да го пуснат заради добро поведение, и че си пие хапчетата. Хм, избрал си чудесен ден да се събудиш, защото днес го освобождават от присъдата му! - каза Джин с лека усмивка.

~magic skip time again~

Джин и Техьонг чакаха пред затвора. Джин едва нави леаря да изпише Те от болницата, но ето че успя.

Вратите се отвориха и двамата посрещнаха Чонкук.

Той беше с наведена глава, но горато я дигна очите му се насълзиха.

Той се затича и отиде при любовта си. Джин се от дръпна оставяйки двете гълъб чета да се гледат.

Двамата не обелваха нито дума. Само стоят и се гледаха с влажно очи и усмивки на лица.

Те най-накрая се прегърна ха отново!

T H E  E N D
_______________________________________

Това беше историята, искрено благодаря на тези, които са отделили време да я прочетат. Съжалявам, че не можах да я update-вам толкова често, но се надявам да ви е харесала! Извинявам се и за правописните грешни хахах 😅
За следващата смятам да е превод на една от любимите ми истории. Ако сте фен на Bnha ще Ви хареса!
Sending love~~💜

°too red° kth×jjkDove le storie prendono vita. Scoprilo ora