-Ezt is vinned kell ,nincs meg a fél térded fogd már fel!Mondta Patrik,miközben hozzám vágta a térd szorítomat ami nem éppen a kedvencem !
-Eddig sem fájt a nemlétező térdem most se fog!Vágtam vissza neki majd elhajítottam az ajtó felé amin éppen fater lépet be, természetesen eltalálta a térd szorító! -Fiam ,nem hiszem el mindjárt repülsz Dominikàra és még be se vagy pakolva mert egy térdszorítón veszekedsz az öccsédel. Sose változól Kempf Zoltán Rich...-mondta volna ki azt a bizonyos nevet amit utálok ,de közbe szóltam!
-ki ne merd mondani!!
-Jól van ,na pakolásra fel Zolika és pulcsit is vigyél ne legyél "fàzoltàn"!!
-Hahahaaa nagyon vicces vagy fater kiáltottam utána!
Már csak öcsémet kéne kirakni valahogy a szobából ,de Patrikot ismerve nem lesz könnyű!
-Patrik szólítom meg az arcot aki éppen csumpival ökörködőt.
-Na mondjad?
-Csak annyi ,hogy tudod mostmár kicsit egyedül lennék megnézném kik lesznek velem Dominikàn több hónapon keresztül ,elbucsúznék az öreg harcostól, mutatók csumpira !
Patrik egy kis gondolkodás után eléggé furán mosolyogva közelít felém, már azt hittem meg fog ölelni és el fogja mondani mennyire fogok neki hiányozni!
De mikor oda ért hozzám kikapta a kezemből a telóm és leült az ágyra.
-Na nézzük csak milyen jó csajok lesznek veled Dominikàn,és kit is hozzol majd haza nekem!Mondta az öcsém miközben elkezdte a szobámban lévő plakàtról leolvasni a lányok nevét.Majd egyesével beírta az insta keresőbe a neveket.
-Hmmm.Ez a Szandra nem is néz ki rosszul!Mutatott a lány képére Patrik.
-Nem tudom tesó nekem nem jön be,a tiéd lehet kacsintok patrik felé.
-Dr.Busa Gabriella!Na lesz veletek egy orvos is tesó, és a jó hír szebb mint a sürgősségin a nő!Mondta Patrik és oda tolta az orrom elé a telefont .
-Hahahahaa Kempf Patrik ez csak nem egy "Poén"?!!
Nem mondtam Patriknak mert úgyis többet gondolna bele de az tény ,hogy Gabi egy igazán gyönyörű csajszi!
Ő a legszimpatikusabb a lányok közül!
-Tesó min gondolkozol ennnyire?Csak nem bejön a dr.nő??kérdezi Patrik tőlem ,mire én válaszul csak legyintetem.***********************
1-2 ÓRÁVAL KÉSŐBB.:
Végre sikerült a kicsit kirakni a szobából ,ami azt jelentette végre normálisan bepakólhatok, játszhatók csumpival elbucsúzhatok a kővetőimtől! kiraktam egy szaltos képet és leírtam alá,hogy egy ilyen szaltoval fogok kezdeni majd Dominikàn!Még elmondtam a fontos infókat,hogy Patrik fogja kezelni az insta oldalam és hogy a bmx-emhez senki sem nyúlhat és a legfontosabb csumpit Patrik fogja etetni szóval ha esetleg több kiló szaladna fel az öreg lányra akkor Patriknak köszönjétek meg!#poen?#bajnokok#🤙🏼❤️************************
Miután már kifulladt a kis röfi, és az Instagramot is végig pörgettem elmentem fürödni,ettem egy jó kis Gyulai kolbászt majd jó éjszakát kívántam a családnak anya adott utoljára egy cuppanos jó éjt puszit amit Patrik jól kinevetet persze tudom , hogy csak azért nevet mert féltékeny!hahahaa Csumpit és Zizit is jól megsimogatam.Felmentem a szobámba,beállítottam az ébresztőt majd elaludtam.
*****************************************
Sziasztok , ez lenne az első könyvem első része tudom rövid lett , próbálok hosszabbakat is írni ha tetszik nektek jelezzétek egy 🌟nyomással vagy kommentel !!A könyv többi része akkor fog ki kerülni ha látom ,hogy tetszik nektek és szívesen olvassnátok! #shakalegyenveletek#❤️🤙🏼 2020.06.18.
YOU ARE READING
Extrém fiú gyerek biciklivel🤙🏼
RomanceSziasztok 🙋🏽♀️!Ez lenne az első könyvem!Ha szereted zozot és "gazo" shipper is vagy maradj velem!! Eddig nagyon sok gazos storyt olvastam de mindig hiányoltam valamit a storyból: sehol se láttam olyat ,hogy "zozo szemszögéből" ha neked is hián...