Bajnokok a fedélzeten ✈️

218 15 0
                                    

-Sziasztok ez lenne az a HÍRES BAJNOK CSAPAT??
-Hali,csak nem a bmx-es fene gyerek?/nyújtja felém a kezét Dávid egy kézfogásra.
-Talàlt!/Mosolygók Dàvidra.
Miután Gabi is visszatért a csapatba, játszottunk egy ismerjük meg egymás játékot!A  játék alatt nagyon sokat röhögtünk,pont amikor Gabi következett amire a legjobban kíváncsi voltam megjelent Laci és elmondta,hogy lassan megérkeznek a kihívók is!A hír hallatán két csapatra osztódtunk.Volt az a csapat aki izgatottan várta a kékeket, és volt a másik aki tartott a kihívók csapatától, én az első csapatba tartoztam ezért próbáltam felspanolni a többieket!!
-Hallo Srácok, lányok veletek meg milett?
-Milenne zozo?/Kérdezi Szandii.
-Csak annyi ,hogy mióta Laci elmondta az infókat azóta mindenki szomorú vagy bámul senki nem nevet nincs meg az a jókedv ami volt Laci bejelentése előtt!/mondtam  végig a mondandóm és felhúzott szemöldökkel néztem végig a többieken.
-Na megvan a csapat kapitányunk/Nevet Brigi
-Nem,ennek a csapatnak nem kell csapat kapitány,profi sportolók vagyunk mindenki a maga úra!
-Igaza van zozonak, szedjük már össze magunkat Bajnokok vagyunk nem félhetünk tőlük./Mutat az éppen felénk érkező kékek felé, Szilveszter.
-Nyomunk egy bajnokokat?/kérdezem a többieket
-Hogy mit csinálunk"nyomunk"?/Néz rám furán Szilveszter és Misi.
-Màrmint kiabálunk./nevet Gabi.
-Hallod zozii azt látod , hogy feléd rohan két csaj!/mondja nevetve Gabi.
Zozii...csak anya szokott így hívni /gondolkodtam magamban.
-Zozoooo!! Úristen!!/Gondolkodàsomból két lány riasztót fel, akik  teljes erőből futottak felém.
-lassítsatok!!kiàltot nekik Dávid.
De már késő volt..az egyik csaj a nyakamba ugrott a másik pedig utána majd a  két lánnyal hàtra estem.
-Jézusom zozi,zozo lányok jól vagytok?/hallottam a csapat társaim hangját.
-persze!/mondom nevetve.
-Na gyertek lányok./Mondta Misi és Dávid majd felhúztàk  őket, utána pedig én is fel álltam.
-Sziasztok lányok mit szeretnétek?/kérdeztem tőlük mosolyogva.
-Téged ,de elég egy kép is és egy ölelés/mondja nevetve az egyik csajszi.
Megcsináltuk a képeket, majd az ölelés után el is mentek.
-Huhaa zozo te ezt a helyzetet , hogy bírod ilyen lazán kezelni?/kérdezi Szandi.
-Hàt már megszoktam +imádom a rajongóimat és azt is ,hogy olyan őrültek mint én!/válaszoltam röhögve.
-Na most ,hogy épségben van mindenki még a sztár  kempf zozo is,szerintem indulhatunk a géphez./Mondta Fatima nevetve.
Mindenki megfogta a bőröndjét és elindultunk a  repülőgéphez.

                 **********************************
Dávid mellet ültem a gépen,persze az ablak mellet sikerült kiharcolnom egy kő papír ollóval!hehe!!
Éppen nyugissan néztem a tájat amikor meghallottam Dávidot.
-Àuuuu/mondta Dávid.
-Neharagudj véletlen volt!/mondta Gabi akinek sikerült hátra döntenie úgy az ülését ,hogy Dávid térdére boruljon a háttámla!
-Ne nevess zoziii, biztos fájt a térdének!!/mondta Gabi egy kicsit szigorúan.
-De nem bírok nem nevetni!/Mondtam röhögve
                 **********************************
Majdnem megfuladtam olyan röhögő görcsöt kaptam.
Eszembe jutott Patrik aki ugyan így járt mint a dr.nő a Barszelona tripünkőn,csak ő egy eléggé termetes spanyol úrra csapta rá az ülést!Kis szerencse csomag, máris hiányzik az idegesítő feje.
-Zozii,kelj fel!/Hallotam a nevem egy női hangon.
-Még 5perc anya!
-Anyaa??/Nevet Gabi!!
-Jaj fent vagyok bocsi csak senki nem szokott anyán kívül zozinak hívni ezért hívtalak anyának!/Mondtam nevetve Gabinak.
-Oksi ,semmi csak azért keltetelek fel mert lassan vacsora viszont  mindeki alszik és nincs szívem őket felkelteni hátha neked lesz!/kacsint felém.
-Persze mindig én legyek a gonosz bácsi../Mondtam nevetve.
-köszi zozii meghàlàlom!
-jojoo!
-Vàrj, hívhatlak zozinak vagy azt csak anyukádnak szabad?!/kérdezte Gabi mosolyogva tőlem.
-Hàt ,most érezd magad megtisztelve mert még a tesómnak sem engedem meg,hogy így hívjon de a te szádból olyan szépen hangzik, hogy megengedem!Kacsintok Gabi felé.
Kis gondolkodás után, megszólalt.
-ohh hát akkor köszönöm./mondta Gabi.
Miközben keltettem egyesével az embereket,csak az járt a fejemben vajon most zavarban volt a dr.nő?
Hol jár az eszem tőlem miért lenne zavarba?!Egy ilyen sráctól mint én egy ilyen szépség sose lenne zavarban!
Már majdnem mindenki fent volt kivéve Dávidot, gondoltam kicsit megprankelem,hogy megismerje az igazi zozót,hahahaaa!(Drámai nevetés )
Elmondtam a többieknek,mi a tervem , hogy ők ne kapjanak frászt!
-oké,de ezért még kapni fogsz kisfiú arra készülj/Mondta Misi és Szilveszter.
-Majd azt meglátjuk/Mosolygók feléjük.
Elindultam a pilóta fülke felé majd köszöntem a pilótának és elmondtam persze angolul ,hogy mit szeretnék egy kiss gondolkodás után bele ment!

Pilóta fülkében:
-Jó estét kívánok ez itt a Wizz Air repülőgép a mikrofonnàl a pilóta Kempf Zozo!
Nem sokára lerakom a gépet és megérkezünk a Dominikai Köztársaságba.
Kérem kössék be magukat ràzos út lesz!hahahaaaa!!!

Eközben az utas részlegben: Dávid ébredj! Zozo vezeti a gépet!/mondta Misii
-Sràcok miaz ,hogy zozoo vezeti a gépet?/üvöltözött félve Dávid!
-Nem tudjuk mi sem azt se tudjuk mi lett a pilótával-sikitozik színészkedve Szandi,Brigi és Fatima.
-Jézusom gyorsan menjünk a pilóta fülkében és nézzünk utána miezz mielőtt itt lesz vége a kalndunknak!!-Mondta ordítva Dávid.
Hallom ahogyan nyílik az ajtó.
-De ez mii? Megöllek zozo gyere csak ide!/mondta Dávid mikor meglátta ,hogy a pilóta vezeti a gépet  és én csak a mikrofonnàl állok.
-Hupszi valaki mérges,ahoz előbb el is kell kapj,heehe!/mondtam röhögve futás közben Dávidnak.
             **********************************
Sajnos rövid volt a repülőgép és vége is volt nem csak eleje így hamar elkapott Dávid!
-Na hogy álljunk rajta bosszút!/kérdezi nevetve a többieket.
-csikizd meg!/Hallotam Szandi hangját .. gondolatban "megfolytottam" patrik csajàt"! Nagyon csikis vagyok a hasamnàl nem lesz ez így jó! gondoltam magamban.
-Csikis vagy?/Kérdezte Dávid.
-Nem!/mondtam  rezzenéstelen arcal hátha nem veszi észre , hogy hazudok.
-Nem tudsz hazudni!/nevet Dávid,majd  megcsikizet már majdnem megfuladtam a röhögéstől amikor megláttam a vacsorànkat kihordó  csajt.
-Most megmenekültél ,de ez nem mindig lesz így!/röhög Dávid.
-heheeheee majd meglátjuk ,na együnk mert éhes vagyok!!
Miután megette mindeki a vacsorát  visszatértünk a bàmulàshoz,zene hallgatáshoz,film nézéshez beszélgetéshez, alváshoz.
            **********************************
Màr majdnem elaludtam mikor meghallottam Gabi hangját.
-Zoziii fent vagy?/kérdezte sutogva lágy hangon.
-Még Igen,mondjad csak!
-Csak az van , hogy én hülye otthon hagytam a fejhallgatóm és ,,gondoltam te úgyis alszol.. szóval elkérhetem a fejesed?/kérdezte tőlem Gabi mosolyogva.
-Hàt Persze, tessék./nyújtottam át a csumpis fejhallgatóm.
-köszönöm , még ez is csumpis,ohh de hiányzik az én csumpim..mindjárt sírok!/mondta Gabi.
-Hàt persze milyen legyen ha nem mopszos,ne sírj mert nem tudok jól vigasztalni embereket és csak én vagyok fent./Mondtam mosolyogva neki.
-Azt kétlem,de most még tartom magam, akkor jó éjszakát zozii!
-neked is jó zene hallgatást fufruska!/Mondtam mosolyogva Gabinak.
Egy kicsit piros lett,ami nagyon jól ált neki  lehet zavarba jött mégis csak egy ilyen szépség zavarba tud jönni tőlem,gondolkodtam még egy kicsit majd én is bealudtam.

******************************************************

Sziasztok, visszatértem!! Ezzel a hosszú részel szeretném megköszöni ,hogy kibírtàtok ezt az egy hetet + a 275 olvasót nagyon köszönöm remélem tetszett a rész, ha igen jelezz !! vigyázzatok magatokra a #shakalegyenveletek❤️🤙🏼

Extrém fiú gyerek biciklivel🤙🏼Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon