Miután kiraktam a srácokat és elbúcsúztam tőlük, indulás előtt körbe autóztam szeretett városomat.Beparkoltam a garàzsba majd bementem a házba!Patrik egyből letámadt.
-Hàt te meg merre voltál?
-Elmentem Szegedre egy utolsót gurulgatni Csepivel meg Imikével.
-Ahha , oké.Siess mert anya mindjárt hazaér és indulunk is!!
-jojoo ,megyek lehozom a bőröndöket!*************************
-Sziasztok ,na mehetünk? Elfogunk késni!!zozoo merre vagy?
Hallottam anyàt aki épp , hogy bejött a házba már kiabál , hogy elfogunk késni.
-Itt vagyok anya ,van még 5 óránk simán oda érünk ne sikitozz!!
-ÉS HA DUGÓ LESZ?!Erre nem gondoltál zozi?
-Még úgy is oda érünk, anya te mindent túl aggodsz !!! mondtam neki nevetve.
-Oké ,legyen igazad na akkor indulás!
-mehetünk ,mondta Patrik aki éppen csumpira próbálta rá rakni a pórázt!
-Te nem mész sehova kisfiam itt maradsz apàval!Mondta anya eléggé határozottan.
-Biztos ,hogy nem!! Elfogok menni, látni akarom a többi exatlonistát!
-khmm Szandra .. szóltam közbe nevetve!!
-shhh anya majd megint mutogatni és kérdezgetni fog a reptéren ,hogy na ő az?? köszi zozooo!!-Mondta öcsém gyilkos szemmel.
-Na akkor indulás,melyik kocsival megyünk? kérdeztem anyát.
-Mehetünk Rómeóval és akkor vezethetsz te!
-hurrá akkor gyertek gyorsan mert itt maradtok!! Mondtam nevetve Patriknak, csumpinak és anyànak!Fater nem jött velünk ő nem az az érzelgős tipus tőle már elköszöntem indulás előtt , és megkaptam az atyai tanácsokat is!!**************************
Pár óra vezetés után,megis érkeztünk a reptérre ahol már az ablakon keresztül láttam , hogy egy repülőgép nem lesz elég!!
-Na itt is vagyunk! Hátra néztem anyára ,Patrikra és csumpira! Láttam rajtuk a szomorúságot,gyorsan kinyitottam a hátsó ajtókat miután kiszálltak jól megölelgettem őket!
-Nyugi,minden rendben lesz!-mondtam anyànak és letöröltem egy könnycseppet az arcáról!
-öcsikém ,csak okosan ügyesen és vigyáz az ősökre!-mondtam Patriknak majd jól hátba veregetem.
-hozzod te? Kérdezi Patrik és felém nyújtja csumpit.
-persze,gyere te dagadék!-mondtam csumpinak mosolyogva.
-Akkor én hozom a cuccaidat!-mondta öcsi.
Csumpival a kézben elindultunk a többiek felé.Anya nem akart mutatkozni a kamerának ezért ő a kocsiban maradt.
-Màr látom őket!! Mondta Patrik, szerintem ő jobban várta a találkozót mint én!
Egyszer csak látok egy ismerős arcot,aki elkezd felém rohani!
-dr.nő?-Nézz felém Patrik furcsàlva a helyzetet.Nem tudtam mit reagálni Patriknak nem igazán értettem énsem miért rohan felém,csak nem ennyire megkedvelt?!!
-sziasztok! mondta Gabi
-hello! köszöntünk egyszerre.
-Màris bemelegítesz? kérdezi Patrik nevetve.
-Nem dehogy ,csak megláttam őt!-mutatt felém Gabi.
-Zozót?? Néz furán Patrik, Gabira.
-jaj, nem dehogy a kiskutyust!! Néz csillogó szemekkel csumpira.
-Na ez most fájt.Mondtam nevetve.
-Hàt teso elhiszem!Nevett velem Patrik.
-úgy látszik ő is kedvel! néztem csumpira aki úgy nézet Gabira mint ha egy csont lenne.
-Megsimogathatom?
-persze,ha szeretnéd oda is adom míg interjút adok!kacsintok Gabi felé!
-jojoo ,persze vigyázok a kis röfire!mondta Gabi nevetve.
-Szóval ismered a mopsz fajtàkat!Nevet Patrik.
-Igen nekem is van egy kis röfim!
-Na akkor én megyek interjút adni.mondtam majd ott hagytam őket , és megkerestem Lacit aki feltette nekem a kérdéseket. Miközben kérdezett jobbnál jobb kérdéseket csak egy dolgon járt az agyam:vajon Patrik mit fecseghet rólam Gabinak!
-oké kész vagyunk! Mondta Laci.
-oké , köszönöm.mondtam majd kézfogás után gyorsan szedve a lábamat indultam csumpiékhoz.
Mikor megláttam Gabit csumpival a kezében elkezdtem mosolyogni nem tudtam abbahagyni,mikor oda értem hozzájuk még mindig csak mosolyogtam amit ők nem igazán értettek!
-Ennyire jó volt az interjú? kérdezte Patrik.
-ja,igen - válaszoltam kicsit lehettem csak piros....!!
-Na ,akkor kíváncsi leszek nekem milyen lesz!Mondta Gabi,majd mosolyogva át adta csumpit, és elindult Laci felé.
-Nem rossz csaj, eltőltenék vele én is pár hónapot! mondta röhögve Patrik.
-hahahha,jobban kellett volna hajtani a vb-n!mondtam ,majd jó ERŐSSEN hátba veregetem az előző beszólásàért!
-Tesó viszont lassan indultok addig még megkéne ismerni mást is nem csak csumpi kedvencét!Mondta nevetve Patrik!
-"poén"na jól van akkor öcsi tudsz mindent!
-csumpa ne legyél hordó , mire haza érek!
Vetettem Patrikra egy "légyszi ne etesd túl "pillantást.
-jojoo, értettem főnök!Te meg ne nyomúlj Szandira!Ne sérülj meg ,tudod máshogy is közel kerülhetsz a dr, nőhöz! És remélem nem kell mondani mert tudod, úgy mint a vb-n csak az arany érem csillog szépen!-mondta Patrik majd elcseréltem csumpàt pár bőröndre!
-Nah cső!Mondtam majd elindultam, félelmemet tettetve egy mosollyal a többiek felé!*****************************************
Sziasztok , remélem tetszet ez a rész,ha igen nyomj 🌟 vagy kommentelj!Hétfőn megyek egy hat napos ott alvós táborba ezért csak egy hét múlva tudom hozni a kövi részt!Nagyon szépen köszönöm a 162 olvasót még mindig hihetetlen számomra!Sok Puszii és tudjátok a
#shakalegyenveletek#❤️🤙🏼
YOU ARE READING
Extrém fiú gyerek biciklivel🤙🏼
RomanceSziasztok 🙋🏽♀️!Ez lenne az első könyvem!Ha szereted zozot és "gazo" shipper is vagy maradj velem!! Eddig nagyon sok gazos storyt olvastam de mindig hiányoltam valamit a storyból: sehol se láttam olyat ,hogy "zozo szemszögéből" ha neked is hián...