Nem csak a képeken gyönyörű!!

300 18 0
                                    

Nem tudtam sokat aludni. Pedig én  mindig mindenhol eltudok aludni de valahogyan most ez nem ment ,pont az történt  amit nagyon nem akartam túl izgultam magam !5:45 ohh remek  máris reggel van ,gyorsan felöltöztem csendben lementem ettem egy kis müzlit  , még csumpa se volt fent,hogy valakivel tudjak játszani ezért úgy döntöttem elmegyek Szegedre a skate parkba egy utolsót bmxezni,mivel délután indultunk csak Dominikàra bőven volt időm! Patrikot is akartam hívni de este belázasodott szerencsétlen gyerek, ezért fel  hívtam Imit és Csepit  hátha van kedvük 6:30 kor eljönni velem Szegedre! MEGLEPETÉSEMRE volt kedvük,miután felszedtem a skacokat Romeóval el is  indultunk a tripre! Első 10percben kérdezgettek ,hogy várom-e az exatlont ? stb. Aztán Imike mondott pár poént , Csepi meg bámult ki a fejéből,én meg benyomtam a spotyfi  listàmat  így haladtunk Szeged felé.

         *******************************

Megérkeztünk  kipakoltuk a bicókat felvédőztünk és elkezdtük a bicózàst természetesen zenére!
Éppen 540flairt húztam a spineon amikor hallottam Csepi hangját:
-Hallod Imi , ő nem az a  csaj zozo plakátjàról?
-De szerintem igen.Mondta Imi mire én oda gurultam hozzájuk ,hogy megnézzem mégis miről beszélnek az arcok!?!
-Sràcok miről van szó?
-ja csak annyi ,hogy találtunk egy csajt a szobádban lévő plakàtról -nevet Imi
-hahahaa , köszönjük Góg Imre!
-Na csepi?Nézek csepire aki általában nem olyan hülye mint Imike.
-Csak annyi ,hogy ott fut egy csajszi az exatlonos plakàtról ismertük fel ,ami a szobádban van!
-Hol? kérdezem mert nem igazán láttam senkit!
-Ott ,most fog kifutni a döntőt fal mögött! mondta Csepi.
Mikor kifutótt egy gyönyörű lány csak annyit mondtam  halkan nem csak a képeken gyönyörű!
Mire Imi és Csepi csak nézet rám  lehet kicsit hangosan mondtam!
- Zozooo!!
Bàmulàsomból egy kisfiúúúú  riasztott fel.
-Igen?
-Kérhetek egy képet?
-persze, válaszoltam.
-Zozo?kempf zozo?
Hallom a nevem másodjára de most egy komolyabb  és szebb hangon. 
-Igen fordulok a hang felé mosolyogva .Mindenre számítottam csak rá nem!!Ott állt előttem piros futó gatyában  és fekete nike sport melltartóban szökés barna haja felkötve konytba éppen a fufrujàt csatolta el gyönyörű szemeiből.
- Szia Gabi vagyok, a bajnok csapat tagja! Köszönt nekem, próbáltam tetettni az érzéseimet amik bennem voltak.
- hellokaa én meg zozo, egy igazi bajnok!!Fhu Zoltán gratulálok ez eléggé nagykepűen hangzott, gondoltam magamban jobb lesz ha kacsintok és mosolygók egyet! Úgy tűnik ez segített mert vissza mosolygott.huhh.Nem csesztem el nagyon csak egy kicsit...!!
-Szegedi lakos vagy? Kérdezi a dr.nő..fhu de jó hogy most nincs itt Patrik...!!
-Nem,Gyulai.
-Hogy hogy Szegeden vagy így utoljára Dominika előtt?Kérdezi Gabi mire én  kitoltam  a  döntőt fal mögül a bmxem.
-ja,hogy te vagy a bmxes a csapatból!!Nevet  Gabi.
-igen  én lennék ,hajlok meg előtte nevetve.
-És tudsz valami jó kis trükköt, amiből nem sérülsz meg ?-kérdezi Gabi,mire Imi és Csepi mellém gurul.
-persze , hogy tudd!Nem tudod ki ő? világ bajnok!
-jolvan köszönjük Imike , mindjárt elolvadok-mondom nevetve.Mire mindenki nevetni kezd!
-Na akkor let's go mutasd mit tudsz te bajnokok bajnoka?!?Mondja Gabi  nagy mosollyal az arcán.
Szép ,aranyos és még humora is van..mi nem ő csak egy csapattárs !!Miket hordók én it össze ,inkább össze rakom a làjnt.elöször   egy footjam a döntőt falon majd a spineon egy 540 flair és  végül szaltó át a boxon oké ez jó lesz na akkor csináljuk is meg!sikeresen megcsináltam a trükköket.
A fufrus  "kislány" csak tapsolt ami nagyon jól esett .
-na hogy tetszet? Látod tudd valamit a fiú! mondja Imike.
-kössz ,Imi.
-Nagyon ügyes vagy én tuti le estem volna a bmx ről az első trüknél már értem miért vagy te világ bajnok-mosolyog Gabi .
-köszönöm szépen!!Mosolygók vissza.
-viszont,nekem lassan mennem kell ,mert még van egy 4km hátra és még innen a reptér huhaa elfogok késni mondta Gabi kicsit feszülten és már futott is tovább.
-sziaaa!- kiabálók utána!
-Na zozooo, jó lesz neked Dominikàn már látom,kacsint egyet Csepi felém.
-Hahahaa, na menjünk  mert elfogok késni aztán semmilyen se lesz nekem Dominika nem ,hogy jó!

           **************************

Úton Gyulàra:Sok sok kérdés volt bennem az exatlon miatt.Vajon milyen lesz csapatban játszani?Nem fogok tudni semmit a családomról , barátokról ami eléggé ilyesztő de az kicsit megnyugtat,hogy  legalább ők látnak minden nap !Hogy fog hiányozni csumpika , és a bmx!Már majdnem elszomorodtam mikor Csepi és Imi elkezdte énekelni  az egyik kedvenc számomat Pinktől ami úgy kezdődik ,hogy Nanananananaaa  egyből jobb kedvem lett és izgatottan vártam Dominikàt!!

*****************************************
Sziasztok remélem tetszet ez a rész! kérlek kommentelj vagy nyomj 🌟.Köszönöm  a 30 olvasót tudom ,hogy nem olyan sok de számomra hihetetlen!sok puszii nektek  a 
                  #shakalegyenveletek#❤️🤙🏼

Extrém fiú gyerek biciklivel🤙🏼Where stories live. Discover now