Szandi fejéből őmlött a vér.
-jesszus te is látod?/kérdi Brigi.
-Persze,mi történt Szandi?/kerdem a lánytól.
Csak én és Brigi mentünk Szandihóz a többiek nem mertek velünk jönni inkább messzebről figyelték a helyzetet.
-Nem igazán tudom..de szerintem meglátogatom az orvost.
-Jól van, csak óvatosan mi addig vissza megyünk szurkolni./mosolyog Brigi Szandira.-Bogi Behúzza a kihívók mennek a villàba!!/ordít Laci
-Semmi baj srácok ez még csak az első nap és ha azt nézzük Szandi nélkül is szépen 8-10 re lehoztuk a mai mecset./lelkesítem a csapatot,kisebb (nagyobb) sikerrel.
A pódiumon àllunk lehajtott fejjel hallgatjuk Lacit.
Miután vége lett a ceremóniának beültünk a buszba ami elvitt minket a fahàzhoz.
Mindenki csalódott vagy szomorú volt.
-Gabi,hogy vagy az első versenynap után?/kérdezem a dr.nőt, láttam rajta , hogy legszívesebben kirugna egy kick-boxos rúgással az ablakon amiért hozzá szóltam de már meghaltam az unalomban így muszáj volt kockáztatni.
-Őszintén?Nem jól elégedetlen vagyok a teljesítményemmel és ott van még Szandii is akiről semmit nem tudok.
-Értem, először is első nap volt még nagyon sok esélyed lesz javítani és ma is nyertél egy futamott szóval fel a fejjel mert le esik a koronád./mosolyogva kacsintok fufruska felé.
-Meletted nem lehet szomorúnak lenni zozi köszönöm!
-Az biztos és ezért soha többé nem leszel szomorú!ja és Szandi is meglesz ne aggódj erős csajsziii!
-Nagyon remélem.
- Bajnokok itt vagyunk./szól egy stàbos arc ,majd mindenki megfogja a tàskàjàt és elindul a busz ajtaja felé.
Mikor megláttam a fahàzat,sok minden eszembe jutott például az is mikor egy bmx táborba Patrikot és Csepit egyszàll alsóba kizàrtunk egy hasonló faház teraszára.jajj de jó volt! Mennyi mindent tudnék Dominikàn hülyéskedni velük,na mind1 remélem majd jönnek olyan arcok akik értik a viccet és velem egykorúak Bocsi Dávid!!!
-Hallo Ricsike bejössz még ma?/nevet Dávid.
-Egy ne Ricsikézz mert akkor én Dávid bácsinak foglak hívni, kettő nyissd az ablakot!
-Ablakot?.. Hát jó.
-Jesszus zozo, normális vagy mi vagy te maki majom,hogy az ablakon jössz be?/ Kicsitsem megijedt Brigi mosolyog rám.
- zozo a kis majom nem is hangzik rosszul./nevet Dávid.
-Szerintem a Dávid bácsi jobban hangzik.
-Na gyeree csak ide!!
Ohjajj na most azt hiszem megfogok halni.
Gyorsan felmàsztam a fahàztetejére reménykedve,hogy Dávid nem fog tudni, és szerencsémre igazam lett.
-örökké úgysem maradhatsz ott.
Ezzel a mondtatal elköszönt Dàvid és bement a házba.
Màr màsztam volna le mikor Gabi megjelent előttem.
-Hàt te?/mosolygók a lányra.
-Szeretem nézni a csillagokat és gondoltam innen látom a legjobban őket.
-Akkor én megyek is jó csillag nézegetést.
-Nem csatlakozól? Félek a denvérektől.
-Àhhà szóval nem szereted Batmant.
-istenem zozi..
-Hàt de most miért ő is denevér./nevetek Gabira.
-Na most, hogy ezt megfejtetted maradsz?
-Ha annyira akarod igen , bár nem értem miért jó csillagokat nézegetni semmi trükköt nem csinálnak csak egyhelyben àllnak ...full uncsi az egész.
-Gondolhatam volna,hogy ez lesz a reakciód akkor menj nyugodtan majd nézem egyedül.
-Oké ,szia!
Ez volt az a momdat amit nem kellett volna kimondanom.
-csövi!
Csövi? sose mondta még ezt nekem , most vajon mit csináltam?mi lett a baja hirtelen?nem értem..ezek a nők.
Lemàsztam a tetőről a teraszon éppen Szilas várt Dàvidra aki bent zuhanyozot.
-veled meg mi lett?
-Semmi különös, csak Dávid felkergetett a tetőre.
-Igen azt tudom,de utána Gabi utánad ment mert mondtam neki , hogy te jobb beszélgető társ vagy mint én , főleg ha Szandiról van szó mivel ti ott voltatok Berigivel a balesetnél.
-Mi várj beszélgetni akart? Tessék?mi? basszus!De miért nem Berigivel beszélt össze vesztek?
-Nem dehogy is csak Brigi éppen a kameràknak beszél, ezért ment utánad de azt nem értem , hogy te most miért vagy itt amikor Gabi a tetőn van?
-Azért mert egy idióta vagyok , köszönöm Szilas most megyek megpróbálok nem hülye lenni!
Most komolyan ,hogy lehetek ekkora hülye? Hogy nem jöttem rá,hogy beszélgetni akar velem és nem csak kussolva ülni és bámulni a csillagokat.Gratulàlol kempf,az összes esélyed elbasztad és most sajnos nem Patrikról van szó ...
-Szia , csatlakozhat egy idióta is aki imádja a hangodat hallgatni?
-Beszéltél Szilassal?
-Igen , és nagyon sajnálom, hogy ekkora barom vagyok csak tudod sose voltak lány baràtaim mivel mindenkivel össze boronàltak volna az újságok.
Sajnálom,de tudd , hogy nekem nem kellenek kerítő szövegek ha beszélni szeretnél velem! És nem csak azért mert akkor nem jövök rá , hogy beszélni akarsz velem./mosolygok zavartan a dr.nőre.
-Hàt ..najo megbocsáltok.
-huh , köszönöm nah és mesélj miről szeretnél beszélni?
-Igazàból nem is tudom nagyon sok mindenről Szandiról,csalàdról rólunk.
Ugye most nem àllmodók? Azt mondta ,hogy rólunk?
Akkor lehet ő is érez irántam valamit? bár mondjuk még énsem tudom mit érzek.
-Màrmint a csapatról/pirul el Gabi.
-jah hát na szóval Szandii jól lesz addig meg itt vagyok én ha beszélni szeretnél ha akarod még felveszem Szandi ruháját is meg szólíthatsz Szandinak ha ez segít.
-Megnéznélek melltartóba,de inkább nem/nevet a fufrus.
-Végre mosolyogsz.A családod pedig lát a tvn keresztül és nagyon büszke rád, és a csapat is.Bizz bennem jobbak leszünk csak kell egy kis idő ne félj nem hagyom hogy ki es! kivel beszélgetnék a tetőn? SENKI nem tud felmászni rajtad kívül.
-Csak ez kellett köszönöm!
-ezeotcàààà..najo nem bármikor!De csak este tudok ennyit egyhelyben ülni!
-Igen azt észre vettem kismajom!!
- Ùgye Batmannél jobban bírod a ksimajmokat/kacsintok Gabira.
-Talàn,majd meglátom mennyire fogsz horkolni éjszaka.
-Én nem horkolok kikérem magamnak!!
-jojo hiszem ha nem hallom!
Poén? Nevetünk egyszerre Gabival.
-Mostmár ideje lenne aludni mert holnap új nap!/mondja Gabi.
-igen igen, segítsek?
Mire kimondtam volna már lent volt és nevetve nézett rám.
-Akkor nem.pattanok mellé énis.
-jó éjszakát best friendem./mosolyog rám a Dr.nő.
-ohh végre lett lány barátom.
-Akarod mondani végre lett egy baràtod/nevet Gabi.
-hahaahaaa na jólvan megjegyeztem./"szomorúan" nézek Gabira.
-Ne legyél szomorú, aludj jól.
Közeledik felém Gabi majd a nyakamnàl körbe fonja két kezét.
Én pedig a derekànàl teszem ugyanezt.
-neked is, szép àllmokat.
-miutân megöleltük egymást kinyitottam úri ember módjára az ajtót még jó hogy láttam az egyik filmbe amit Patrik nézet mikor először barátnője lett,hogyan kell illedelmesen kinyitni egy nőnek az ajtót!Azt hiszem az volt a film címe 'luzereknek akinek össze jött egy bomba csaj' Rip kicsi.
Miután mind a ketten befeküdtünk a többiek mellé az àgyunkba elgondolkodtam a mai napon szokás szerint a kedvenc pillanatommal és személyemmel àlomra hajtottama fejem reménykedve ,hogy vele fogok álmodni.
*****************************************
Sziasztok , Igen visszatértem remélem még mindig olvassàtok a storyt.Sajnàlom ,hogy eltűntem ez a nyár sajnos vagy nem de ilyen volt. Ha tetszett a rész tudod mi a dolgod!
Nem tudom mikor érkezik a következő megpróbálom minél előbb , köszönöm a türelmeteket!
Ui.: valószínűleg úgy lesznek részek hogy csak egy egy fontosabb napokat fogok írni mert az egyéni játékra szeretnék nagyobb fensújt fektetni!illetve ha lesz még időm és igény akkor az exatlon utáni történésekről is írnék.
Ennyi lett volna a mondani valóm köszönöm,hogy olvassátok az én furcsa agyam egyik szüleményét Sziasztok.🙋🏽♀️
#shakalegyenveletek#❤️🤙🏼
ESTÁS LEYENDO
Extrém fiú gyerek biciklivel🤙🏼
RomanceSziasztok 🙋🏽♀️!Ez lenne az első könyvem!Ha szereted zozot és "gazo" shipper is vagy maradj velem!! Eddig nagyon sok gazos storyt olvastam de mindig hiányoltam valamit a storyból: sehol se láttam olyat ,hogy "zozo szemszögéből" ha neked is hián...