Törölközőman❤️

205 15 0
                                    

-Enyém a fürdő stip-stop!/mondtam az arcnak miután beértünk a szobába.
-oké ,de siess mert bealszok!
-oké, ide adod azt a fehér törölközőt, légyszi.
-tessék.
Éppen nyugissan tusólok amikor hallottam egy  nagyon hangoss sikítàst, gyorsan magamra tekertem a fehér törölközőt,majd  bementem a szobába ahol Dávid éppen aludt az  ágyon.
-Dàvid jó reggelt ,valakit megkell menteni!!/mondtam neki tetetett ijedtséggel.
-hogy..mi...mivan??
-Előbb halodtam egy  sikítàst miközben fürödtem!
Kopkopkop, éppen kopoktatnak  az ajtón.
-Nyitoooommm
-Brigi? Hát te?Mit szeretnél?/kérdezem csodálkozva Brigit.
-Sràcok nehari a késői zavarásért de kéne két szuperhős!
-Ti síkitotatok az előbb?/kérdezem Brigit.
- Igen ,vagyis Gabi.
-Gabi???Mi?Mi történt? jól van?/kérdezem ijedten!
-Igen csak éppen fürdőt és meglátott egy pókot amiktől nagyon fél ezért síkitot.
-De akkor mi mire kellünk pontosan?/kérdezi Dávid értetlenül.
-Arra , hogy ti erősebbek vagytok mint én és kitudjàtok szabadítani Gabit a fürdőből mert beszorult a fürdő ajtó.!
-Oké, megyünk/húztam fel Dávidot az ágyról.

-GABI jól vagy?/kérdezem a dr.nőt.
-persze ,de jó lenne ha nem egy légtérben lennék a legnagyobb félelmemmel.
-1 perc és kiszabadítunk ígérem.
-oké!
-Menj az ajtótól jó messze nehogy bármi bajod legyen!/mondtam Gabinak.
-oké.
1,2,3 neki dőltünk Dáviddal teljes erőből az ajtónak  és szerencsénkre ki sikerült nyitni!
-Nagyon köszönöm/mondta  hálásan Gabi.
-ohmm igazán nincs mit!!/kicsit zavarba voltam,hiszen a fufruska csak egy szál törölközőben volt úgy mint én.
-Na mostmár mehetünk aludni meg fürödni??/Mondja Dávid ásítás közben.
-persze , menjünk jó éjszakát lányok!
-köszönöm és jó éjt nektek is!!/mosolyog ránk Gabi.

-Milyen jó szuperhősök lennénk!/nevet Dávid.
-Igen igen ,a legjobbak!!Na  menjél fürdeni én addig felöltözöm.
-oké,sietek.
                *********************************
-Na figyuu ,tudom nem rég ismertük  meg egymást de szeretném ha olyan jóba lennénk  mint te és az ikertesód/Mondta Dávid a fürdőből kilépve.
-oké ,persze én is szeretnék jól kijönni veled és eddig asszem ezt össze is hoztuk ,csak egy probléma van, nekem nincs ikertesóm.../nevetek Dàvidra.
-Mi várj ,de akkor ki volt az aki azt a kutyust hozta melletted akiért Gabi annyira oda volt??/kérdezi Dávid.
-Jaaa ,ő Patrik az öcsém!
- Öcséd? Vagy egy fejjel nagyobb mint te../nevet Dávid.
- Ja tudom,sajna  választanom kellett,hogy bmx világ bajnok leszek vagy egy  tv torony!/vigyorgok Dàvidra.
-Szegény Öcsikéd../nevet Dávid.
-Dehogy szegény , én vagyok a bátyusa tudod mennyien szeretnének a kicsi helyébe lenni.../kacsintok Dàvidra.
-Hahahaaa, na menjünk aludni mielőtt mégegyszer megkell menteni a fehér törölközős menyasszonyt!/nevet Dávid.
-Hehee ,pedig én szeretek szuperhős lenni.../Nézek Dàvidra "szomorúan"
-Persze ,de csak akkor ha őt kell megmenteni!/ néz rám Dávid  és közben hűzogatja a szemöldökét.
-megrugjalak??!!/nézek "mérgessen" Dàvidra.
Amúgy neked ,hogy tetszik a szálloda?/kérdezem az arcot hátha  nem kell többet beszélnünk erről a témáról..
-Na visszatért a terelő mester!!/nevet Dávid.
-Mi nem is!!Csak na.. érdekel, hogy neked hány csillagot érdemel ez a szálloda ?/nevetek Dàvidra.
-Ahha , oké!Nem tudom talán egy 4 csillagot csak mert nincs tó a közelben se kajak.../mosolyog Dávid.
-Még jó..akkor egésznap kajakoznàl nem pihennél és készülnél a játékra.!/mosolygok vissza az arcra.
-Na és neked mennyit ér?
A kérdés hallatán eszembe jutott a sok skate park chak videó amit a srácokkal szoktunk csinálni.
-MIVEL A TETŐRŐL LEHET LÁTNI AZ EGYIK KEDVENC SKATE PARKOM  EZÉRT  ÖT CSILLAG!!
-Mi , és te ezt honnan tudod?/kérdezi meglepődve Dávid.
-Tudod az úgy volt , hogy egyszer bemàsztunk a spanokkal a mellettünk lévő szállodába és a tetején "aludtunk"/nevetve mesélek.
-Azta ,az igen ti aztán extrém arcok vagytok!
-hàt igen..
-De vald be , hogy azért is öt csillag mert egy jó emlék is köt ehhez a szàllodahoz../nevet Dávid.
-Tessék nem értelek..
-Tudod először láttad álmaid csajàt egy szál törölközőben../nevet Dávid.
-hahahaaa vicces,honnan veszed , hogy álmaim csaja? Két napja ismerem.../Mondtam Dávidnak.
-"Szerelem első látásra„!!A vak is látja,hogy ez így van Ricsike..
Utálom ezt a nevem ,vajon honnan tudja?PATRIIIIKKKK megverem ha haza megyek!!
-Vàrj mi ezt meg  honnan tudod,de amúgy sem igaz , szóval  engedjük el és aludjunk mert holnap nem fogunk  tudni felkelni!/Mondtam Dávidnak.
-Persze nem igaz , miért is lenne az?! Na mindegy lakva ismeri meg az ember a másikat/nevet Dávid.
-Na jó éjt ,te  törölközőman!!
-jó éjt , álmosman!/nevetek Dàvidra majd elfordulok az erkély felé.
Annyi gondolat volt a fejemben, holnap  végre elkezdődik amit már nagyon vártam az a játék ami egy életre szóló élmény!
Annyira jó ,hogy ilyen csapattársaim vannak akik veszik  a hülyeségeimet!
Remélem ,anya apa Patrik persze a gyulaiak  és a spanok nagyon büszkék lesznek rám.
Még elalvás előtt átgondoltam a mai napot felidéztem a legszebb pillanatait a napnak, őt amikor megláttam egy szál törölközőben és a hálás pofijàt  és persze az arcot akivel olyan jót beszélgettem mint ha már ezer éve ismertük volna egymást.
Reménykedem , hogy minden rendben van otthon és Csumpi sem egy hordó!
Ezzel a mondattal a fejemben aludtam el!
Egyszer csak egy hangra ébredek fel...

*****************************************
Sziasztok remélem tetszett a rész ha igen tudod mi a dolgod es tudjátok a #shakalegyenveletek🤙🏼❤️

Extrém fiú gyerek biciklivel🤙🏼Où les histoires vivent. Découvrez maintenant