Hívjatok "Rudinak"

188 13 0
                                    

A szokásos "jó reggelt" számomra elmaradt mivel  Dávid keltett..
-Kelj fel ,mert itt maradsz/Mondta  kiabálva.
-Fent vagyok,csan ne ordíts!!
Miután leszálltunk a gépről hosszú gatyába és pulcsiba, ránéztem Lacira aki egy ananászos ingbe és térd gatyába  volt.
-Na azt hiszem sültzozo leszek mire a szálláshoz érünk./mondtam nevetve a többieknek.
-hahahhha majd jól megeszünk/Mondta Misi nevetve.
-Ajaj ,valaki mentsen meg/mondtam tetetett ijedtséggel.
       *******************************
-Üdvözöllek titeket Dominikàn,most itt fogtok eltölteni egy napot aztán pedig bele csapunk a lecsóba!/mondta Laci nagy mosollyal az arcán.
Nagyon szép volt a szálloda, és  legjobb , hogy a szálloda  tetőről rá lehetet látni az egyik kedvenc skate parkomra ahol nyáron voltunk Patrikkal,Imivel és csepivel.
-Akkor elosztom a szobákat!/mondta Laci.
Bajnokok ti lesztek az emeleten, kékek ti pedig a földszinten.
-112 es szoba Gabi és Brigi.
-113 as szoba Zozo és... Úgy imádkoztam , hogy ne Dávid legyen a repülős incidens miatt de nincs ekkora szerencsém.
-Na  látod én mondtam ,hogy nem mindig lesz szerencséd!/kacsint felém Dávid.
-ohh a francba ,valaki nem fogad be?/kérdeztem mosolyogva a többieket.
-Hàt én úgyis egyedül vagyok , hozzám beférsz!Hallok egy ismeretlen hangot a tömegből. Dorci volt az a kihívóktól.
-oh köszönöm még át gondolom./nevetek fel.
-Nem viccből mondtam,komolyan beférsz!/kacsint felém Dorci.
-Ohm , hogy mi?Akkor nem köszönöm azt hiszem inkább Dávidot választom./Mosolygók kìnomban.
-Hàt te tudod , sajnálhatod nem tudod milyen jó lett volna melettem..../néz rám Dorci.
-Na szerintem én segítek a lányoknak felvinni a bőröndöket!!!!
Nem kértek meg rá ,hogy vigyem fel a bőröndöket de  már nagyon kínosan éreztem magam a kék lány társaságában, ezért csak reménykedni tudtam ,hogy valamelyik lány érteni fogja a helyzetet.
-Na kérem a bőröndöket!/Kacsintok a lányok felé.
Brigi, és Szandi nem igazán értette a helyzetet.. szerencsémre Gabi levágta a dolgokat.
-Tessék a 112 es be ha kérhetem./mosolyog felém Gabi.
Àt vettem a bőröndjét, majd az enyémmel együtt felvittem a szobákba.
-500Ft lesz!/nevetek Gabira.
-köszönöm és jövök eggyel!/Nevet Gabi.
-eggyel? Kettővel!!
-Miért kettővel?/néz rám furán a dr. Nő!
-Hàt tudod a repülőn én voltam a "gonosz bácsi"!
- Ja , oké azt hittem azt már kipipàltuk,amikor megmentettelek Durcitól....vagyis Dorcikától!
- Durciikaaa?!Csak nem féltékeny vagy?!!/nézek kacéran Gabira.
- Rá?Ne röhögtes, és ha már itt tartunk miért lennék rá féltékeny?!Nekem hoztad fel a bőröndőm nem neki!/Mondta Gabi majd becsapta előttem az ajtót egy   huncut mosolly kísérletével.
-Ezek a nők!/Nevet Dávid.
-Na gyere pakoljunk ki miis!
-Sose fogom megérteni ezt a fajt/mosolygok Dàvidra.

             ************************   
-Enyém az erkélyhez közelebb lévő ágy!/mondom Dávidnak miközben ugrok az említett ágyra.
-Befog szakadni,ne ugrálj már!
-De annyira jó mint egy trambulin, próbáld ki!
-Az kéne még alattam biztos leszakadna nincs olyan hab testem mint neked.
-ohh Dávid elolvadok ilyen kedvess szavakat még sose mondtál nekem mindjárt sírok!/mondom nevetve Dávidnak.
-hahaaa,a sírosok a másik szobába vannak,mehetsz Gabi és Brigi mellé ha már Lepasszoltad Dorcit/Nevet Dávid.
-Hahaahaahahaaaa ,poen?
-Tényleg,ha már itt tartunk ,mi van köztetek?
-Kivel,Dorcival?/nézek hülyén Dàvidra.
-Nem dehogy is   tudom , hogy neked több eszed van és nem jönnél össze vele.
-Végre valami olyan jön ki a szádon ami igaz.heheehee/Mosolygók gúnyosan Dàvidra.
-hahahaaa, mivel Brigi érettebb nálad és nem bírná ki veled egy életen át ezért  a másik sírós lányra gondoltam./kacsint Dávid.
-Gabi?
-Igen,hu de piros lett valaki!/nevet Dávid.
-Mi nem is , amúgy meg nincs köztünk semmi éhes vagyok menjünk enni!/futók az ajtó felé.
-Ahhha, jól van terelő mester ezt a beszélgetés még nem zártuk le szerencséd , hogy  énis éhes vagyok.!
Éppen nyitnàm ki az ajtót ,de már megelőztek és befelé nyitodótt ami  jól orba csapott.
-jesszus zoziii jól vagy?/kérdezi Gabi nagy ijedtséggel az arcán.
-jah persze ,csak mostmár zozi helyet rudinak hívj mint a rénszarvast!
-Az rudolf te okos/Hallom Dávidot a hátam mögül.
-jó na sose voltam jók a mesékben!
-Neharagudj, nagyon sajnálom /mondta Gabi szomorúan.
-Semmi gond tényleg megvagyok legalább nem verseny közbe történt...
-Na  Sràcok menjünk  mert már korog a  hasam  zozo túl éli kemény gyerek ne féltsd Gabi de ha én nem kapok kaját elpusztúlók/mondta nevetve Dávid.
              
  *********************************
-Sziasztok!/köszöntünk mindenkinek a bajnokok  egyhangúan vissza köszöntek, viszont a kihívók némám bámultak minket.
-Most mit kell nézni rajtunk?/kérdezi sutogva Dávid.
-Tudod nem láttak még ilyen helyes és szép  sportolókat hehee/mondtam nevetve a többieknek.
-Hàt igen elég jól nézzek ki/mondta nevetve Dávid.
-Igen pont rád gondoltam...
-Na fiúk elég, üljünk le aztán majd a  pályán  megmutathatjàtok nekik!/mondta Gabi.
A vacsoránál sok mindenről beszéltünk, miután mindenki megette a vacsoráját felmentünk a szobánkba Dáviddal.
*****************************************
Halihó , remélem tetszett a rész,ha igen nyomj 🌟 vagy kommentelj! Szép nyarat nektek a #shakalegyenveletek🤙🏼❤️
Ui: köszönöm a 347 olvasót!🙊

N🌺

Extrém fiú gyerek biciklivel🤙🏼Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang