-Kempf zozo , Tóth Dávid!
Hallok egy ismeretlen hangot az ajtó túl oldalán.
-stip stop te nyitod ki!/böktem meg Dávidot.
-Mi vagy te óvodás mit stip stopozol..na jo most az egyszer!/"pufog az arc!
Köszönjük mondta Dávid a srácnak az ajtóban.
-Ki az a zozo? Én csak Ricsikét ismerek!/mondta nevetve Dávid majd hozzám dobta a nevemmel ellàtott piros színű ruhadarabokat és egy kulacsot.
-Hahahaa , poén??
-Na öltözünk fel mert még megeszik a müzlimet a kékek/mondtam nevetve a spanak.
-igen, Biztos a te müzlidre pályáznak..************************************
-Csak nem álmos vagy zozo?/kérdi nevetve Szilas.
-csak egy kicsit/válaszolok egy ásítás keretében mire mindenki nevetni kezd.
-Na srácok-lànyok zozon és Gabin kívül mindenki készen áll a mai napra?/Kérdezi Fatima.
-Tényleg hol van Gabi?/nézz Dávid Brigire.
-Gabinak kicsit fájt a feje reggel ezért szóltunk egy orvosnak aki épp vizsgálja.
-Szegény ,lemarad a reggeli müzliről./Nézek szomorúan a többiekre.
-Reméljük csak a müzliről marad le és a versenyről nem./mosolyog Misi.
Reggeli közben még kicsit beszélgettünk majd szépen lassan felszívódtak az emberek az asztaltól.
-Mehetnénk mi is mert elfogunk késni!
-Dehogy fogunk Dávid.
-Ha még egy tál müzlit megeszel akkor viszont biztos ,hogy nem érünk oda időben!
-Jó na de olyan finomm...***********************
Gyorsan felvettük a Piros ruhát a hátizsákot megfogtuk a kulacsot + azokat a tárgyakat amiket lekell adni és elindultunk az ajtó felé.
-Àuuuu ...szhhh a lábujjam
-hupsziii bocsiii/nevet Dávid aki éppen rá húzta az ajtót a nagy ujjamra.
-Az egyik orrbavàg az ajtóval a màsik elcseszi a lábujjam hát nagyon szerethetek../puffogok Dávidnak.
-Nagyon Nagyon!/Nevet Dávid.
Lementünk a többiekhez a gyülekező pontra.
Olyan jó volt látni a piros csapatot a lépcső tetejéről,tudtam hogy ez egy igazán jó kaland lesz velük.
-mikor indulunk már ugrálok a többiek felé.
-Nyugi zozo tartogasd a pàlyàra az energiát!/mosolyos Szandi.
Végre beszàlltunk a buszba én hátul ültem az öt ülése résznél természetesen az ablak mellett.
Meglepetésemre nem Dávid hanem Gabi ült mellém.
-szia leülhetek?/nézz rám a Dr.nő
-Gyere csak.
-Jobban vagy már?
-Hàt hazudnék ha azt mondanám igen de màr kicsit jobb a gyógyszer miatt./mondta kedvtelenül Gabi.
-Sajnàlom , remélem a versenyig jól leszel teljesen addig próbálj meg egy kicsit pihenni.
-Ràrakhatom a fejem a vàlladra megkérdezném Brigit is de ő már Dávidon alszik./mosolyog rám a fufruska.
-persze ,de vigyázz mert kemégy ám itt a pulcsim rakd a fejed alá./nevetek Gabira.
-Huha...köszi/Nevetve forgatja a szemét.
Már eltel egy óra Gabi még mindig alszik szerencse ,hogy Patrik is néha elaludt kisebb korában a vállamon így tudtam hogy fogjam meg a csajszit ,hogyha kanyarvan.
Bàmulóm a tàjat a csapatot és gondolkozom mi is lehet otthon remélem unoka öcsimnek Milànnak össze jött a meglepi buli és Kende baba is jó kört ment a versenyén.kicsit elszomorít ,hogy nem lehettem ott mint legjobb unoka bátyó (bocs Patrik), és nyilván az is rossz ,hogy úgy mond cserben hagytam Kendét az egyik kedvenc tanitvànyom.De ahogy ő mondta"edző bà nélküled is megcsinálom ha te is az exatlont nélkülem".
Annyira szeretem őket..
Gondolataimból egy stáb tag risztot fel.
-zozo lassan át szállunk a motorcsónakokra felkéne kelteni a többieket..
-oké ,rajta vagyok/mosolygók a srácra.
-Jó reggelt sràcok, lányok nemsokára át kell szàllnunk egy motorcsónakra úgyhogy egy kettő libasor és indulás!/Nevetek a kómàs arcok felé.
Nem tudom miért de úgy érzem nem szeretik ha az én hangomra kelnek:(
-Jó..mi?? Ilyen ébresztőt senkinek sem kívànok!/dörmögte Dávid.
-Eladó "zozo ébresztő" vegyék vigyék tőlünk jó messzire!/nevet Fati és Szandi.
-Hahahaa...poén??
-Igaza van én már látom a hajókat!/mosolyog Gabi.Miután bepattantunk a csónakba, középre feküdt mindenki majd elkezdtünk beszélgetni,dalolàszni és telózni.
Éppen írtam anyànak hogy most kezdődik minden kb 3 hónap mulva tali ha nem előbb..mikor majdnem megvakultam!
Miután visszatért a làtàsom rá néztem Fatimàra aki egy telefont tartot az arcunkba.
-zozo, Gabi csííízzz!
-Mielőtt még lenyomod a gombot könyörgöm kapcsold ki a vakut!
-jaj tényleg ,de azt,hogy is kell??
-Add ide Fati drága majd én megoldóm!
Jézus Úristen ez nem lesz jó!! Úgy nézz ki a hajam mint egy madár fészek így nem csinálhatunk képet már látom magam előtt a mémeket... "Kempf zozo tojàsai felcsúztak a feje tetejére"
-Tessék kikapcsoltam viszont ,most eléggé rosszak a fények szerintem hagyjuk inkább.(terelő mester visszatér)
-Dehogy hagyom, na mosolyogj!!
-Egy perc,csak Gabinak gyors súgok valamit!
-Gabi add ide a napszempàdat légyszi majd ha több időnk lesz elmondóm!
-Hàt oké.
Gyorsba felvettem a szemcsit mosolyogtam egy sort miközben átkaroltam Gabit majd Fati meglőtte a patika képet.
-Majd küldd át instàn/mosolygók fatra!
-jojo,persze!Bajnokok felvétel következik, egyenlőre csináljátok azt amit eddig beszélgessetek,merengjetek de előbb kérném a telókat, okosóràt szemüveget stb..-5..4...3....2...1 Felvétel!/mondta az egyik stàbos arc.
-Zozo várd meg míg Gabi elment és utána ugorhatsz te is a csónakról.
-Rendben.És megérkeztem amint leért a cipőm talpa azzonal át járt a verseny szellem és egy hatalmas mosoly ült ki az arcomra!Tudtam, hogy ez nem lehet egy Rossz kaland!
Nem volt sok gondolkodàsi időm,hamar oda értem a piros pódiumra.
Laci köszöntötte a nézőket elmondta a műsor menetét majd bemutatta tàrsàt Timit.
A bemutatás után, jöhettek a versenyzők azaz mi.
Első kérdése hozzám szólt,a youtube miatt számomra nem volt fura hogy kameràk vesznek körül ezért nem paràztam.
-Zozo milyen érzés itt lenni Dominikàn az exatlonban?
-Fhu.. először is nagyon meleg van remélem valami Vizes pálya lesz mert sült zozo életbe fog lépni!viccet félretéve nagyon király itt lenni alig várom már a pályákat és a szuper hangulatot.
-Làtom ,te nem igazán gondolod túl a dolgokat és eléggé humoros srác vagy.Biztosan nem unalmasak a napjaid.
-Bmx világbajnokként mit vársz el magadtól?
-Magamhoz képest jól teljesítsek mindig ez a cél!
-Utolsó kérdés! A te sportàgad ugye a bmx ami nem egy átlagos sport szerinted miben fog a verseny során segíteni a bmx múltad?
-Talàn a koncentrációban hiszen a bmxben fejben nagyon ott kell lenned mert egy túl húzott fordulat és mentő visszel!Az egyensúly lehet még ilettve a gyors reflexek.
-Neharagudj nem ismerem annyira ezt a sportágat,nem értem miért kellenek gyors reflexek hiszen neked nincs úgymond ellenfeled csak önmagad.
-Igen ez így van viszont nem mindegy , hogy hogyan reagàlsz egy roszzul sikerült trükkre! Esés közben nagyon sokat segít a gyors reflex!Mert ugye nem mindegy hogy "csak" egy csukló törik el vagy az egész karod.
-Kemény gyerek vagy!A monológód után rájöttem ez biztos nem az én sportágam!/nevez Laci.
Vàlaszul vissza mosolyogtam.
Miután mindenkivel Kicsit beszélgetett a műsor vezető elmondta a pályákat.
Kaptunk egy perces csapat megbeszélést ahol Szilas osztotta be az embereket engem Aduval rakott össze.A rajtban Adu László szobafestő, ellenfele a 23 éves bmx világbajnok Kempf zozo.
Felkészülni 3...2...1!
A sípszó jelentette számomra,hogy most „Jobb láb a gàzon bal láb a jobbon"
Teljes erőmből futottam,ugrottam kusztam másztam még az ígért szaltó is belefért egy akadályt ràverve a kék versenyzőre ki értem az ügyességihez kosárpalànk szerű valamibe kellett labdàkat bedobni.
Még jó hogy Csepivel a suliban sokszor mentünk le kosár edzésre napközi helyett.
Így 3-ból be is ment a két labda.
-És zozo behúzza a bajnokok vezetnek 1:0 az àllàs.
Nyomtam még egy szaltót utána pedig lesétàltam a Piros kispadhoz.
-Öcsém mint egy villám!/pacsizik le velem Misi.
-Jól láttuk ,hogy az egy szaltó volt?/Nevet a Dr.nő
-Hàt megígértem a rajongóknak plusz volt még időm remélem nem baj!/mosolygok a csapatra.-Hajrá Szandii gyerünk!!!/szurkolok éppen a lánynak aki már a felénél jàr az akadály pályának.
-Nagyon szép gyere Bari/melettem Gabi ugrálva sikit.
-Most fújd ki a levegőt és csak dobj/tanácsokal látja el Brigi a lányt.
-Szandi behúzza 2;0 az állás!
Éppen mentünk volna pacsizni vele mikor láttuk ,hogy valami Piros cucc folyik az arca másik oldalán mikor megfordult csak akkor látuk,hogy mi is történt........******************************************************
Sziasztok remélem tetszett a rész ha igen tudod mi a dolgod ⭐,💭! Bocsánat,hogy ilyen ritkàn van rész de remélem megértitek nekem , hogy nyár van és sok a program azért igyekszem a részekkel köszönöm , hogy olvassàtok és velem maradtok még a kihagyás ellenére is!
Na sok a duma remélem értitek!
Bocs és kösz!
A #shakalegyenveletek ❤️🤙🏼
ESTÁS LEYENDO
Extrém fiú gyerek biciklivel🤙🏼
RomanceSziasztok 🙋🏽♀️!Ez lenne az első könyvem!Ha szereted zozot és "gazo" shipper is vagy maradj velem!! Eddig nagyon sok gazos storyt olvastam de mindig hiányoltam valamit a storyból: sehol se láttam olyat ,hogy "zozo szemszögéből" ha neked is hián...