9-Yalnız

9 3 49
                                    


'Bir canavara dönüşmeden bir canavarı nasıl yok edersin?'

<><><>

Yatağına kendini attı. Sonra telefonunu alıp Cole'a bir mesaj yazdı.

Elena: Seni seviyorum

Sonra kapatıp yatakta bir tarafa fırlattı. Gözlerini kapatıp gülümsedi. Çok güzel hissediyordu. Sadece Cole'u hayal etti. Koskoca dünyada sadece o. O sırada telefonu titredi. Cole'un cevap verdiğini sanıyordu ama mesaj ondan gelmiyordu.

Mia: Naber

Elena: iyi sen?

Mia: bende öyle. Son ders hoca bir proje ödevi verdi. Sen yoktun. Gruplar halinde olacağız. Her okul her sene son sınıflara yaptırıyor henüz tam anlamıyla bitirilemedi. Bizimle olmak ister misin?

Elena: olur.
Elena: konu ne bu arada?

Mia: nevona efsanesini araştıracağız.

Elena: herkes biliyor zaten bunu diye biliyordum

Mia: efsaneyi herkes biliyor. Ama nedenleri kimse bilmiyor

Elena: biz nasıl bulacağız peki?

Aslında Elena nasıl bulacağını çok iyi biliyordu. Bu efsaneyi Cole herkesten iyi bilirdi. Ondan iyi kaynak bulamazdı.

Mia: herkesin yaptığı gibi
Mia: ailelere soracağız gezi olarak bazı yerlere gidip veri toplayacağız. Ve eğer ortaya çıkarabilirsek Nevonada büyük bir ödül olacak

Elena: eğlenceli görünüyor nereleri gezeceğiz

Mia: gezmeyeceğiz elena
Mia: veri toplayacağız. Lanetli ilan edilen yerlerden
Mia: ürpertici

Elena: lanetli yerlerden mi?

Mia: nevona'nın kalbi, bella'nın kızının anıt mezarı, gizli koy falan

Elena: gizli koy?

Mia: jamie ve bellanın buluşmayı sevdikleri bir koy. Savaştan sonra bella o koyun etrafını kayalıklarla çevirip oradayı lanetli ilan etmiş. Ve oraya giren kişileri ölümle cezalandıracağını söylemiş.

Güldü içinden Elena. Bu üç yere de gitmişti Cole'la. Başlarına da henüz bir şey gelmemişti. Ev hapsi hariç.

Elena: e biz niye giriyoruz o zaman

Mia: artık bunu umursamıyo barış antlaşmasından sonra bu cezayı kaldırdı

Elena: hmm tamam. Bu kadar mı?

Mia: aynen

Elena: iyi o zaman yarın görüşürüz

Mia: byee

Her geçen gün daha da merak ediyordu bu efsaneyi. Ne zaman bildiğinden emin olsa aslında bilmediğini anladığı bir şey oluyordu. Bella ve Jamie arasındaki yasak aşktı sadece. İnsanlar neden bu kadar abartmıştı anlamıyordu. Bella karektersizlikler yaptı ve iki adamı idare edip en sonunda ikisini de terk etti diye Nevona üçe bölünmüştü ve kimse de gelip bunun mantıksız olduğunu söylememişti. Ve işin garibi iki adamın da sevdiği kadın Bella sebepsiz yere ailesini katleden bir canavardı.

Karnı acıkmıştı. Odasından çıkıp mutfağa indi. Babası salondaydı hala. Göz göze geldiler ama ikisi de bir şey söylemedi. Nefretin ve öfkenin sebep olduğu bir hızla hemen gözlerini onunkilerden çekip dolabı açtı Elena.

Nevona Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin