4 Часть

450 8 2
                                    

Пройшов деякий час, близько 4х років. Що сталося за цей період життя Шторма? Насправді все дуже змінилося, Шторм закінчив вищу освіту та знайшов компанію друзів. Саме вони його й підібрали на машині того дня. Ватажка цієї групи звали Макс, він леопард, його дівчину Еммі, також в групі була її найкраща подруга Ві опоссум та її брат Том. Вони любили співати, у них був музичний гурт який називався «The Spots» , та й Шторм теж цим зацікавився. Оскільки він дуже добре розбирався в комп'ютерах, компанія думала запропонувати Шторму вступити до їх групи, бо їм потрібен був хтось хто шарить у техніці. Спочатку вони дуже класно прийняли Шторма, він навіть співав дуетом із Максом та з іншими. Також він складав свої пісні і писав музику для треків групи. Це дуже подобалося Шторму він буквально палав цим. Вони мали ютуб канал,спотіфай та інші соціальні мережі, де вони публікували свої пісні та заробляли на цьому. Іноді вони навіть робили кліпи,  Том був оператором.
Але останнім часом аудиторію привертав Шторм та його пісні, майже вся увага глядачів та зацікавленість була на Штормі. Тому Максу довелося відсунути Шторма з їхньої групи. Якось увечері коли він і Шторм залишилися одні, Макс вирішив сказати про усе йому.
-Макс: Шторм, слухай, на жаль мені доведеться виключити тебе з нашої групи.
Шторм: -стоп, що?? Чому?!
Макс: -Ти перетягуєш всю увагу на себе і не даєш нам місця хоч гурт взагалі наш. Не зрозумій мене неправильно але раз ти такий крутий спробуй сам цим займатися. Хайпишся більше за нас. Ми довго виборювали популярність і увагу аудиторії, ти був класним доповненням поки не став привертати настільки багато уваги. Вибач..
Шторм: -Що ти зараз зморозив? Ти мені заздриш? Камон ми ж друзі... Так і було раніше ... Що сталося?
Макс: -Я вже сказав, вибач.
Шторм мовчки вийшов із кафе і більше з ними не перетинався. Це також його дуже підбило. І він таки почав складати свої пісні, в нього чудово виходило. Іноді він навіть співав їх з дахів хмарочосів або коли літав містом, можна сказати давав міні концерти на вулицях. Він не маскувався коли літав. Народ розніс новину про нього по всьому інтернету. Його пісні було чути скрізь. Коли Шторм співав, йому ставало легше, набагато легше... туди він викидав усі свої емоції.

До того часу Шторм мав ще друзів, але не жаль близько подружитися в них не вийшло.

А що ж трапилось у Аврори? Вона та Деніал висказали батькам що не збираються більше спілкуватися один з одним і на цьому все закінчилось. Аврора закінчила школу, її більше тут нічого не тримало. Зараз їй 18 і перед нею стоїть новий сезон життя. Вона подала заявки в кілька університетів Нью-Йорка, прийняли її в той куди вона хотіла. Аврора була дуже рада, вона планує почати все з чистого аркуша, нові друзі, нові знайомства, університет і т.д.
  Літо вона провела готуючись до переїзду та навчання. Ось, настав цей день коли вона виїжджала, мама трошки переживала за неї, але була впевнена, що все буде добре. Це був гарний сонячний день. Аврора їхала в передчутті чогось гарного, вона зняла невелику затишну кравтиру в однієї трохи літньої жінки. Приїхавши в універ, їй було трохи ніяково, поки вона лише дивилася на всіх. Вона пішла купити собі їжу в буфеті та сіла за вільний столик на вулиці. Поки їла скролила телефон. За кілька хвилин до неї підсіла її одногрупниця. Вона виглядала як тхір сірого забарвлення, з помаранчевими очима та круглими вухами
Одногрупниця: - Привіт!
Аврора: -Привіт
Одногрупниця: -я Рейчел, якщо коротко то Рей. Я з твоєї групи)
Аврора:- а я Аврора, приємно познайомитись!
Рей: -Чого одна сидиш?
Аврора: -Та так, поки що я тут нікого не знаю, трошки страшно.
Рей: -Зрозуміло, а я тут деяких вже знала, у мене брат на 2му курсі
Аврора: -о, ну тобі вже легше
Рей: -Ну можна й так сказати). Ти з Нью-Йорка чи ні?
Аврора: -Ні, але часто бувала тут, жила буквально за 300 км звідси. А ти?
Рей: -А я тут жила і живу) Але поки що у мене немає друзів саме тут.
Аврора: -ну, як ні, вже є)
Рей: -нууу тааак) аахх

Sunshine (про фурі)Where stories live. Discover now