Κεφάλαιο 6: Hangover

3 0 0
                                    

Μόλις ήπιε Η Μαριάνθη το ποτό της άρχισε να νιώθει περίεργα, να ζαλίζεται κι ότι δεν πάταγε καλά στα πόδια της.

Απο τα λίγα πράγματα που θυμόταν ήταν, τον Άρη να τη χαιρέταει καθώς έφευγε, την Άννα
Να χορεύει ξέφρενα και προκλητικά με τον Chris και να μιλάει με το κολλητό του το Νικήτα.

Μετά άρχισε να ιδρώνει.

Η Χριστίνα την έβαλε να κάτσει κάπου και της έδωσε λίγο νερό.

Τότε την πλησίασε η Άννα.

-Θα τη γυρίσω σπίτι με τον Chris και το Νικήτα μην ανησυχείς . Είπε στη Χριστίνα.

Και βγήκαν έξω από το κλαμπ.

Ο Νικήτας ήταν ο μεγαλύτερος της παρέας ήταν δεκαεννιά χρόνων και ήταν ο τυπάκος και ψευτόμαγκας της περιοχής, φιγούρα, τσιγάρο, σκουλαρίκι, οδηγώ αυτοκίνητο, νοικιάζω δικό μου σπίτι αλλά γενικά δεν ήταν τίποτα άλλο εκτός από ένα ρεμάλι που τον ταΐζουν ακόμα οι γονείς του.

Την αμεσως επόμενη στιγμή η Μαριάνθη έβλεπε μόνο εικόνες και έπεφτε σε λήθαργο.

Είδε ότι ήταν σε ένα αυτοκίνητο, η Άννα καθόταν μπροστά και χαζογέλαγε, δίπλα της ήταν ο Chris που της κρατούσε το χέρι.

Κάποια στιγμή άκουσε πάνω στο λήθαργο.

- Και τους δύο Άννα... διαφορετικά χαλάει η δουλειά και σε κάνω ξεφτίλα. Φώναξε ο Chris στην Άννα.

- Όχι ρε Chris είπε η Άννα με ένα τσιγάρο στο στόμα.

- Είπαμε και τους δύο, διαφορετικά κατεβείτε
εδώ. Είπε ο Νικήτας, έντονα.

Η επόμενη στιγμή που θυμάται ήταν όλοι μαζί σε ένα διαμέρισμα.

Τα δύο αγόρια είχαν βγάλει τα ρούχα της Αννας και τη φιλούσε μια ο ένας μια ο άλλος.

Ένιωσε γυμνή, πολλά χέρια να την χαϊδεύουν. Και γλώσσες στο σώμα της.

- Όχι σας παρακαλώ είπε ξεψυχισμένα.

Το επόμενο ήταν η Άννα να κάνει σεξ και με τους δύο, στημένη στα τέσσερα, ο Chris να είναι από πίσω της και αυτή να κάνει στοματικό στο Νικήτα.

Ένιωσε ένα τσούξιμο στη γυναικεία περιοχή της μια διείσδυση έναν δυνατό πόνο και μετά τα πάντα χάθηκαν στο σκοτάδι.

Γιατί.....; Where stories live. Discover now