...Yıllar sonra onunla konuşacaktım, sarılacaktım, tekrar benim kahramanım Alikuş olacaktı...
"Yaprak Hanım hazır mısınız?"
...Yardımcımın sesi ile daldığım dipsiz kuyudan çıkmıştım...
"Iı..Evet. Bavullar şu tarafta."
...Annem ve babam çetenin bana iyi gelmediğini düşünüp cevap hakkı bile tanımadan İngiltere'ye yollamıştı. Amcam sayesinde bir üniversiteye alınmıştım ve çabalarım sayesinde tanınan bir iş kadını olmuştum moda sektöründe. Fakat çeteyle neredeyse hiç konuşmuyorduk telefonda.. Hepsini çok özlemiştim. Onlar da beni.. Gökkuş, Sinankuş ve Oguzkuş benim için işlerini erteleyip bugün Oguzkuş'un evinde bulusacağımızı bildirmişti. Fakat Ali.. Gamen.. ondan ses yoktu, çocuklara sorunca 'Çok işi var.' vb cevaplar ile beni gecistiriyorlardı...
Küfürbaz arıyor..
"Kız senin uçak saat kaçtaydı?"
"İkiye on kala da hayırdır sen ilgilenmezdin pek?"
"Kaç yıl ayrı kaldık kızım farkında mısın sen? Seni gebertirim bak. Neymiş efendim 'hoyordor son olgolonmozdon pok' Ya sab-"
Tam Gökkuş sabır dileyecekken arkadan bir hapşırma, daha doğrusu haykırma sesi gelmişti..
"Hoapsuigg (Hapşırma sesi). Yarabbi şükür."
Arkadan gülme sesleri gelirken bende gülmeye başladım..
"Gülmeyin ecdadınızı Galata Kulesi'nde bayrak yerine sallarım sonra o direği sizi oturturum. Sen hariç Yaprak başkan ama seni de hırpalarım bak gülme!"
...Sen hariç Yaprak.. Ali gelmişti aklıma.. İçimde bir şeyler acıyordu...
"Yaprak Hanım, gecikmeden çıksak iyi olur."
...Şoförümün sesi ile daldığım yerden gözümü ayırıp 'geliyorum' dercesine kafamı salladım...
"Neyse Gökkuşum ben yola çıkıyorum, görüşürüz öptüm sizi."
"Bir bi saniye. SEN BIZI ÖPTÜN?"
...Bastırarak sormuştu bu soruyu gülmeme hakim olamadım...
"Sen demedin mi? 'O kadar yıl geçti' özledim sizi"
Arkadan Oguzkuş ve Sinankus bağırdı..
"Bizde seni başkan ya dön artık."
Gökkuş ekledi..
"S*kerim yabancı ülkesini. Hele bi dön sen buraya var ya seni göndereni 70 milyon s*ksin."
Oguzkuş rahat durmadı..
"10 kuruş fark ile 80 milyon müşteriye ne dersiniz?"
...Gökkuş söverken gülmeme hakim olamadım ve arabaya doğru yol aldım...
"Biz kapatalım o zaman başkan. Dikkatli gel ha!"
Sormadan edemedim..
"Ali geliyor mu? Gökkuş lütfen dürüst ol bana!"
Biraz bekleyip cevap verdi..
"Deneyeceğini söyledi ve o da seni çok özledi Yaprak. Belli etmese bile biz anlıyoruz. Hâlâ içi acıyor."
...Yola çıkmıştık ve ağlamak istemiyordum...
"O zaman neden arayıp sormuyor ha? Neden ya neden?"
"Başkan söylemeyim diyorum da çocuğa veda bile etmedin ya farkında mısın sen? Nasıl ağladı yanımızda biliyor musun? Kaç gece içip içip adını sayıkladı biliyor musun? Ha ha tabi bilmiyorsun!"
Sesi biraz yükselmişti..
"Gökkuşum biliyorsun. B..ben yani o.. o üzülmesin diye veda etmedim ona."
Daha sakin konuşmaya başladı..
"Biliyorum güzelim ama dile kolay 12 yıl bekledi çocuk seni. Tam kavuştum derken ailen ayırdı sizi ama bir nevi sen terk etmiş oldun ve senden sonra kendini okuluna, işine adadı."
...Ağlamak istiyordum.. Hemde bağıra bağıra.. Gamzelimin göğsünde. Hasret kalmıştık birbirimize.. Onun kokusunu, sesini, gamzesine ekmek banmayı o kadar özledim ki.. Anlatamam işte anlatamam...
Telefonu kapatıp şoförüme radyoyu açmasını söyledim ve cama yasladım kafamı..
#Yad eller yangın#
#Koca bir aşk alev aldı#
...Aklıma direk Alikuş gelmişti.. Şarkılar bile bana onu anlatıyordu...
-Bölüm sonu-
Eveettt umarım beğenmişsinizdir şimdilik. Çok uzun yazmadım çünkü kısaca olayı az çok kavrayabilmeniz için bu bölüm var. Ve kapaktaki çocuk neden var zamanla anlayacaksınız. Şu kadarını bilin ki o da ana karakter olacak zamanla..
Özlemişim kitap yazmayı eheheh
Eski hesabım: @_Usengec_Pandaa_
İnstagram: hosgoren.lyrics
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Bir Masal Anlat Küçük Titan(YapAl)
FanfictionAramızda değil de yaramızda kaldı bazı şeyler..(eski kitaba bir gönderme olsun) Başlama tarihi: 190620