Perde 1/Bölüm 5

260 18 13
                                    

Yaprak şok olmuştu..

"S..sen e..ev..evlendin?"

...Ona ne kadar soğuk olsam, benden o kadar nefret ederdi ve benden soğuyup mutlu olurdu. Ben onun için çok üzüldüm, cok ağladım, ama onun degil 5 yasındaki o parktaki kız çocuğunun çok mutlu olmasını istiyordum.. O bana aşkı öğretmişti o yaşta. Belki Yaprak değişmişti ama geçmişin hatrına mutlu olup, ayrı hayatlarda olmamız için soguk olmaya çabalıyordum. Varsın ben üzüleyim, küçük sevgilim üzülmesin. Küçük sevgilim...

"Evlenmesem eşim olamazdı değil mi?"

"Ali oğlum yavaşla istersen ha?"

"Yok Sinankuş onun gözünden tanırım ben. Bilerek soğuk yapıyor, aklınca uzak durmam için!"

...Anlamıştı.. Ah Yaprak bu son kozu oynamak istemezdim.. Özür dilerim...

"Yaprak, benim oğlum var."

Ilk tepki Sinan'a aitti..

"Cüş öküz!"

Sonrasında Gökhan..

"Ebenin eldivenini alıp..."

Vee Oğuz eksik kalmaz..

"Kanka çok hafif oldu. Kızın mezarının yanında halay cekseydik daha iyiydi."

Gökhan sinirlenmişti..

"Niye öyle yapalım a*k mezarcı 4lü muyuz biz?"

Sinan AlYap olayını unutup dalgaya vurmustu..

"Onlar siyahi, biz beyaz al sana beşiktaş."

Gökhan anlamamıştı..

"Ne alaka lan şimdi?"

Ben özet geçtim..

"Dünkü maçı hatırlatıyor aklınca arkadaş."

Gökhan dayanamayıp ensesine vurmuştu..

"Mal mısın a*k !?"

"Ayıp oluyor ama Gökhan. Ayrıca yüzüme vurma kızlar sonra napaar?"

"Aa çok özür dilerim. Gerçekten bak. Keşke mısın kelimesini kullanmasaydım. Çünkü düz malsın sen! Annen de hoş kadın sövmek istemiyorum!"

Oğuz sessizliğini bozdu..

"Olum.. lan! Y..Yaprak başkan yok!"

Birden kalp ritmim hızlanmıştı..

"N..nasıl yok?"

"Ali sen sus ya. Kızın ağzına ettin bildiğin!"

"Sinan bak bilmeden, etmeden konuşma! O benden uzak, mutlu olsun diye yaptım lan! Anladın mı? Nasıl anlayacaksın ki anca kızları kullan sen!"

"Beyler sakin! Yaprak'ı bulmamız gerek ilk."

...Küçük titan nerdesin?...

Bölüm sonu

Bölümleri kısa yapacağım ya da texting mi yapsam.. Bilmiyorum ama hayattan gram zevk almıyorum canlarım. Yoksa kurguyu çok seviyorum. Benim yerime başka biri yazsın bu kurguyu dermişim ahahah

Ve eski kitleye ulaşacağım inancim bitti. 0 yani.

Neyse görüşürüz bebisler!

Bana Bir Masal Anlat Küçük Titan(YapAl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin