...Sonunda İstanbul havaalanına varmıştık. Telefonuma mesaj, arama gelmiş mi diye bakıyordum ve birine çarptım. Aferin Yaprak Ayvaz.. Kocaman oldun hâlâ sakarsın. Acaba büyümemize rağmen Ali'nin küçük titanı mıydım?...
"Amazon! Dönmüşsün!"
...Sırık, şaşkınlık ve sevinç karışımı sesi ile seslenmesinden sonra tam kafamı kaldıracakken sıkı sıkı sarılmıştı. Şok olsam da onu bile özlemiştim o yüzden bende ona sarıldım ve biraz öyle kaldık. Kafasını iyice boynuma gömmüştü, kokumu içine çekiyordu...
"Acaba hâlâ beni mi seviyor?"
İçimden söylediğim sandığım cümleyi dışımdan söylemiştim. Umarım duymamışt-..
"Evet, amazon. Hâlâ seni seviyorum. Aslında san-"
Sırık'ın sesini Gökkuş bölmüştü..
"Kız biz varken ilk ona mı sarıldın sen ha?!"
Şaka yapmıştı ama sesindeki sinir de belliydi..
"Neyse s sey b be ben sırık ben gidiyorum."
Hâlâ beni sevdiğini ögrendigim icin sesim titremişti..
"İyi ki karşılaştık amazon kızım!"
"Yaa gökiş bu kız gelmiyooor. Bir şey yapsana aşkımm!"
Oguzkuş'un sesiyle çevredeki insanlar da ona bakıyordu..
"Oğuz bak, canım kardeşim sövmek istemiyorum bu kadar insan içinde!TAMAM MI GÜLÜM?!"
Son cümlesini bastırarak söylemişti..
..Onlar daha fazla olay yaratmadan Sırık'a el sallayıp onlara doğru gidiyordum ki Oguzkuş yüzünden kulağımı tıkamak zorunda kaldım...
"Yarrraaa beni. Yarrraaa aşkınaaağg."
"Oğuz abi sesinin tınısını da seni de, ya sabır!"
Gökkuş Sinankusum'a kızdı..
"Sövmek benim görevim lan!"
"Ya abi tek dert ettiğin bu mu? Oğuz kulağımızı halletti burda!"
Sohbetlerine dahil oldum..
"Sinankusum haklı! Hem kimse senin gibi sövemez Gökkuşum raad oll! Relax yaa!"
...Neşelenmiştik ama -1dik Ali... Gelmemişti.. Ama elbet buluşacaktık...
Sinankusum sanki beni duymuş gibi.."Ha bu arada biraz beklememiz gerek Ali otoparktan çıkarken zorlanıyormuş biraz."
"Hayırdır la? Sıkıntı mi yaratmış biri ya da birileri?!"
"Gökiş aşkım sakin oll!"
Gülmeme hakim olamamıştım..
"Yok ya biri dengesiz park etmiş ondan zorlanıyormuş. O da sövdü adama zaten."
"E ne zaman gelecek?"
"Şimdi gelir bence."
...Şimdi gelir dememden sonra Ali'yi görmem bir oldu. Hissetmiştim sanki.. Ama soğuktu bana, bir hoşgeldin bile dememişti. Kornaya basıp 'hadi binin.' Demişti. Gökhan Oguz'u yanında istemediği için onu öne atmıştı. Arkada ise ben, Gökhan, Sinan oturuyorduk. Ali'ye gözüm takılmıştı. Yeni sakalını, bıyığını kestirmiş gibi yüzü bebek gibiydi.. Bildiğimiz baby face Gamen.. O da dikiz aynasından bana bakıyordu. Göz göze geldik ve sonra hemen yola döndü...
"Hoşgeldin Yaprak!"
Bende yüzsüz gibi davranmamak adına ona Alikuş demek yerine Ali demiştim. Çünkü dibine kadar haklıydı..
"Hosbuldum Ali!"
Sonra Gamzeli gene dikiz aynasından bakarken. Sinankus sarılıp kafamı öpmüştü. Ali'nin sanki gözü dolmuştu.. Gözünü yola çevirip camı açtı..
"Özlemişim be hepimizi birlikte görmeyi! Hep birşeyler eksikti.. Bilirsen ben çapkın biriyim ama kalbimdeki tek kız sen oldun güzelim benim!"
Sinankusun sözleri ile yüzüm gülmüştü..
"Yalnız çapkın değil, yavvvşakk diyecektin."
Oguzkuş'un sesiyle Sinankus elimdeki çantayı alıp Oğuz'un kafasına vurdu..
"Sinankuş ya yapma benim oglusuma!"
Gökkuş gülmeye başladı..
"Ay başkan hiç gülesim yoktu ha. Ne ogluşu? Bu mala gittik geçen film gecesi falan neyse bu açtı kapıyı ne görürsün?"
"Annesinin ayakkabılarını mı çalmıştı yine? Ahahah!"
Oğuzkus direk bana kızdı..
"Günahımı niye alıyorsun ya! Çalmadım ben ayakkabı falan aa!"
Gökkuş ekledi..
"Doğru söylüyor. Bu mal makyaj hatta pardon badana yapmıştı yüzüne! Şu lisedeki Bade salağı gibi!"
Ali gülmüştü... Ama ben tam tersine Bade adını duyar duymaz sinir olmuştum. Oğuz olayı bile güldürmemişti..
"Ay hatırlatma şu kızı!"
"Hayırdır reis? Sen bir kıskandınnn gibi ama neysee."
Oguzkuş ve pislikleri..
"Saçmalama Oğuz ya kocaman insanlar olduk!"
Gökkuş Ali'ye eski hisleri hatırlatmak ister gibi konuştu..
"Aşkın, sevginin, kıskanmanın yaşı mı olur başkan? Biri 5 yaşında aşık olur, biri 15 bilinmez."
Devam etti sonra..
"Ben mesela. Lisede Merve'yi köpek gibi kıskanmıyor muydum? Sonradan değerimi anladı da neysee."
Ali dikiz aynasından bana bakıp konuştu..
"Aynen sonra sen mal gibi elinin tersiyle ittin bıraktın kızı!"
...Bıraktı.. Bana 'sen de beni bıraktın!' der gibi bakmıştı sonra yine yola döndü. Kalbim acımıştı. Ama çok haklıydı. Ah be gamzelim elimde olsa seni bırakır mıydım? Senin dizinin dibinden ayrılmazdım ben. Sen de beni havalara uçururdun.. Küçük sevgilim derdin...
-Bölüm sonu-
Instagram: hosgoren.lryics
Zamanla daha uzun bölümler gelecek. Begendiyseniz oy vermeyi ve çevrenize, takipçilerinize önermeyi unutmayın. Sizleri tanımasam da yanımda olup bana destek olduğunuz için çok teşekkür ederimm, sizi çok seviyorum!! İyi ki varsınız! xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Bir Masal Anlat Küçük Titan(YapAl)
FanfictionAramızda değil de yaramızda kaldı bazı şeyler..(eski kitaba bir gönderme olsun) Başlama tarihi: 190620