Perde 1/ Bölüm 7

237 18 9
                                    

"Abi nasıl ya? Bu kadar sakin karşılamasını beklemiyordum."

Gökhan hâlâ şoktaydı fakat geleli 5 dakikayı geçmişti bile..

"Olum yeter lan yeter! Demiindenn beri 'obo nosol yo?' , 'yoprok oyo moson' Yaprak başkan bile senden sakin."

Oğuz'un son cümlesi beynimde dönmeye başladı..

...Yaprak başkan bile senden sakin.. Sakin? Sakin falan değildim. Sadece Ali'nin hâlâ bende kalması beni mutlu etmişti o kadar. Hem haksız olduğum gerçeği vardı.. Onu bırakıp gitmistim, evlense bile böyle ondan küsmek, kızmak gibi bir tepkiye hakkım yoktu... Ali'ye baktım, beni inceliyordu. Sanki yıllardır olan özlemini gidermek istercesine. Ali' nin telefonu çaldı ve ona bakmaya devam ediyordum. Fakat yüzü çok kötü bir haber almış gibi biraz kızgın, biraz üzgün, biraz tedirgin..Çözemiyordum. Telefonu kapattı ve elimi tutup kaldırdı. Çocuklar anlamış gibi(Özellikle Gökhan) Ali'ye bakıp, yere indirdi bakışlarını.

"Ali n'oluy-"

Cümlemi bitirmeden yere bakan Gökhan ağzını açtı.. Ama hala gözü yerdeydi, düşünür gibi..

"O gün demek ha. Onu çok iyi korumamız gerek, çok kızgın Ali.."

Ali'ye baktım, onaylar gibi basını aşağı yukarı salladı ve gökyüzüne baktı..

"Yaprak'ı ona vermeyeceğim. Ama korkuyorum gözü çok karardı.. Özellikle o.. O ölü-"

Sinan bitirdi cümleyi..

"O ölünce."

Birden elimi sallayıp hepsine bakış attım.

"Alooo bende burdayım. Noluyor anlatın!"

Bağırmıştım..

"Seni saklamamız gerek Yaprak.."

Ali'den elimi hırsla çekip tekrar bağırdım..

"Kimden ya kimden? Adam gibi anlatın şunu!"

Oğuz kafasını kaldırdı. Tam Ali konusacakken Oğuz küçük, kısık bir küfür etti..

"Hass.. Çok geç kaçmamız gerek!"

Gülerek ve fısıltıyla söylemişti, pot kırmak, fark ettiğini belli etmemek istiyordu adamlara..

Ali sessizce fısıldadı..

"Tam arka kaldırımdalar di mi?"

Gökhan gülüp espri anlatır gibi konuştu..

"Kurt domuzların evini neden hep tam arkadan üflemez ki. Çok garip lan. Tam arkadan üflerse olacak!"

Herkes cevabı almıştı. Şuan herkes pot kırmamaya çalışıyordu, ben de anlamaya..

"Ulan Gökhan bunu mu düşünüyorsun ya."

Ali'ye 'Noluyor?' der gibi baktım..

Ali şifreli konuşuyordu..

"Mafya karısı olmak isterdin küçükken hatırladın mı?"

...Asla istemezdim ama çok merak ederdim.. Şimdi ise pesimizde cidden mafya mı vardı?...

"Yaa evettt o yüzden cesur oldum galiba."

...Ali anladığımı anlayıp gülümsedi ve gökyüzüne dönüp gözünü kapattı. Böyle durunca hep bir şey düşünür ya da planlardı.. Galiba nasıl kurtulacağımızı planlıyordu...

Bölüm sonu

Biliyorum gec geldi bölüm çünkü kitabın tanınacağına dair inancımı yitirdim ama size bir söz vermiştim..

Neysee

Ee sizce bu adamlar daha doğrusu bu mafya kim? Neden Yaprak'ı istiyorlar?

Yoksa geçmişten kalma bir şeyler mi?

Mafya hayranlığımı belli ettim galiba :/

Sizi seviyoree! Kıbrıs'ta virüs bitti ama orda devam ediyor. Kendinize dikkat edin!

Bana Bir Masal Anlat Küçük Titan(YapAl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin