"Burasi neresi be?"
"Aksam bir davet var oraya gidecegimiz grup arkadaslarimizin evi."
Seytan diyor al yapistir duvara.. Ama hem adam babasiyla beni kacirdi, hem kaslari 'ben burdayim' diye haykiriyor..
"Ya biraksaniza beni, derdiniz ne be sizin?"
Birden kolumdan tutup kendine cevirdi ve burun buruna geldik..
"Derdim sensin."
Sonra gulerek uzaklasti..
"Dememi bekliyorsan, uzgunum kucuk ama benim sevdigim mezarinda huzurla uyuyor."
"B ben ozur dilerim."
Histerik bir kahkaha atti ve bu beni cidden korkutuyordu..
"Sen suclu degilsin. Tum suc o Tekelioglu'nda!"
Ali ne yapmisti ki? Ali'nin mafyalarla ne alakasi olurdu..
"Ali.. Mafya.. Ne alaka? Ali bu islere cok uzak bir kere. Size ne yapmis olabilir?"
"Guldurme beni Yaprak. Belli ki 'sevgilin' anlatmamis sana yazik.."
Ustune basarak sevgilin kelimesini kullanmisti..
"O Tekelioglu benim sevgilimle evlendi be! Kiz beni öldü biliyordu 1 yillik sure icin sonra dondugumde ne goreyim? Evlenmisler!"
"Bak sen bilmiyorsun anlasilan, o ikisi birbirini sevmiyordu. Cocuk icin evlendiler. Hem Ali basina silah dayamadi ya!"
"Dayamistir o Tekelioglu!"
"Mafya mi ya o alti ustu muhendis. Mu hen dis!"
"Mafya!"
Ne? Olamaz! Hayir ya Ali adam oldurmez. O yufka yureklidir.. Ali sen ne yaptin?..
"Yaprak iyi misin? Ozur dilerim canini yaktiysam. Ama o da benim canimi yakti iste anlasana."
"S sen ne dengesiz bir herifsin?"
"Sana insan gibi davranan suclu zaten. Haluk bu kucuk titani alin asagidaki odaya kapatin davet saatine kadar."
"Yapamazsin!"
"Bal gibi yaparim hatta ve hatta davette benim istedigim elbiseyi giyeceksin!"
"Moda okumus birine bu cumleyi kurmak.. Cok zekisin bak sen!"
"Ayvaz beni sinir etmeyi kes!"
"Soyadla seslenme fetisin mi var, nedir?"
Sonra yine histerik bir sekilde guldu ve yanagimi oksadi..
"Sana benim soyadimi koysak mi?"
"S sacmalama."
Belimden tutup kendine yaklastirdi..
"Derdim sen mi olsan acaba artik?"
"Imdaat! Sapik var burda be!"
Deyip vurmaya basladim.. Adam tugla mubarek. Beni omzuna alip bir bir merdivenlerden iniyordu ben ise sirtina vurmaya devam ediyordum.
"Bak benim kahramanlarim seni pert eder! Biraksana kardes!"
"Kardes deme lazim olur Ayvaaazz!"
"Ya sal soyadimi be adam!"
"Bence de eskimis bu benim soyadimi ekleyelim."
"Ben olsa olsa Yaprak Tekelioglu olurum."
"Evlenecegin bir Tekelioglu kalirsa tabi."
Deyip beni odadaki yataga birakti sonraysa kapiyi kapatip kitledi.. Duyduguma gore de kapima ve pencereme ikiser adam koydurttu. Ben ise duydugum seyin soku yuzunden bos bos tavana bakiyordum.. Evlenecegin bir Tekelioglu kalirsa.. Ali'ye bir sey olmasin Allahim ne olur..
"Sakin Yaprak. Bulut ol, bulut ol.."
Ucuncu bulut ol'u aglayarak soyluyordum..
"Bu bulut o ol. Ali ge gecti mi?"
"N n nolur g gecsin Ali.."
--------------------
Biraz ergence oldu gibi ama caktirmayin
love u cok xx
Eski kitabimi okudum (Yaramizda Kalsin) cok guzel geldi bana ama artil yazamiyorum yasimdan dolayi da olabilir.
O kitabi yazarken 7. Siniftim simdi ise 10. Ve burda egitim sistemi 4x4 degil biliyorsunuzdur zaten.. neyse dikkat edin kendinize❤️😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Bir Masal Anlat Küçük Titan(YapAl)
FanfictionAramızda değil de yaramızda kaldı bazı şeyler..(eski kitaba bir gönderme olsun) Başlama tarihi: 190620