.ေဆးရုံထဲမွာ lice တစ္ေယာက္ကေတာ့..နီတာယဲေလး တစ္ေယာက္နဲ႔...တိုင္ပတ္ေနသည္။..
..ေမၽွာ္လိုက္ရတဲ့...ကေလး အေမက အခုမွ ျပန္ေရာက္လာသည္...။"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ သားေရ သမီးေလးကို ခ်ီထားေပးလို႔..နည္းနည္းလည္းၾကာသြားတယ္...Doctor နဲ႔ ကေလးရဲ႕ က်န္းမာေရးကို ခနေလးေျပာလိုက္လို႔ပါ...."
"😌..nae ရပါတယ္ဗ်ာ...ကေလးကိုသာ ျပန္ခ်ီထားလိုက္ပါ..."
"ေအပါကြယ္...သမီးေလးေရ..လာပါအံုး Ommaဆီကို..."
လက္ေလးျဖန္႔ၿပီး Liceဆီက ကေလးကို လွမ္းခ်ီလာေသာ ကေလးရဲ႕မိခင္...။
သူမ လက္ထဲကို...ကေလးေရာက္သြားေတာ့....ကေလးရဲ႕ ေအာက္ပိုင္းအႏွီးက စိုေနတာကို သိသြားလို႔ထင္သည္။
.
"ဟင္!..သမီးေလး ကိုႀကီး အေပၚကို...ရႉးေပါက္ခ်လိုက္တာလား...ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္ သား...သားရဲ႕အ၀တ္စားေတြ..ကို လွဲလိုက္ပါ..ဒီေဆးရုံ နားမွာ အထည္ဆိုင္ေတြ ရွိတယ္..
အန္တီ အ၀တ္စားဖိုးေတြ ထုတ္ေပးပါ့မယ္...""မလိုပါဘူးဗ်..ကေလးကိုသာ..အႏွီးအရင္ လွဲေပးလိုက္ေနာ္...ေနာက္ေတာ့... ေသခ်ာ ဂရုစိုက္ၿပီး ေခၚျပန္လိုက္ပါဗ်...ကၽြန္ေတာ့္ကိုခြင့္ျပဳပါအံုး Doctor နဲ႔ ေတြ႕ဖို႔ရွိေသးတာမို႔..."
"ေအာ္ သားက Doctor နဲ႔ ေတြ႕ဖို႔လာတာလား..."
"Nae. .."
" သားကို တကယ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အခုလိုျဖစ္သြားတာကိုလည္း အားနာပါတယ္..."
"မဟုတ္တာ စိတ္ထဲမထားပါနဲ႔...ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ သြားၿပီဗ်ာ...👋"
Lice လက္ျပႏႈတ္ဆက္ၿပီး နီတာရဲေလးကို တစ္ခ်က္ၾကည့္သြားေသးသည္..။.ထို႔ေနာက္...ဓာတ္ေလွကားနဲ႔ ေဆးရုံ ေအာက္ဆံုးထပ္ကို ျပန္ဆင္းသြားခဲ့ၿပီး...
အနီးရွိ အထည္ဆိုင္ထဲကို အျမန္၀င္သြားလိုက္သည္။
.
Doctor နဲ႔ စကားေျပာရအံုးမွာဆိုေတာ့ ခုနက ကေလး ရွဴးေပါက္ထားတဲ့ အ၀တ္အစားနဲ႔ေတာ့ လံုး၀ အဆင္မေျပဘူးေလ...။
.
Lice သူနဲ႔ လိုက္ဖက္မယ့္ အ၀တ္အစားတစ္စံုကို အျမန္ေရြးလိုက္ကာ အ၀တ္လွဲခန္းထဲ ၀င္ၿပီး ၀တ္လိုက္သည္။..
ကုန္က်စရိတ္ကို...ရွင္းၿပီး ထိုဆိုင္ထဲကေန ျပန္ထြက္လာလိုက္သည္။
..
...ေဆးရုံဓာတ္ေလွကားနဲ႔ (13) ထပ္ေျမာက္ကို ျပန္တက္လာခဲ့ၿပီး...သူ႔ညီမေလးကို ကုသေပးတဲ့ Doctor နဲ႔ သြားေတြ႕လိုက္သည္။
.
လိုအပ္တာေတြ အကုန္စီစဥ္ၿပီးေတာ့ သူ႔မိခင္က...သူ႔ကို အိမ္ျပန္ခိုင္းလိုက္တာမို႔ သူျပန္လာလိုက္သည္။
.
.
........................................
ညေန (4:00) နာရီေလာက္ထိုးေတာ့ lice ေဆးရုံ ကေန အိမ္သိူ႔ ျပန္လာလိုက္သည္။...
YOU ARE READING
ေမွာ္ျပဳစား..ခံထားရေသာ..ႏွလံုးသား...
Fanfictionလက္ထပ္ ထိမ္းျမားျခင္းရဲ႕ အႏွစ္သာရကေတာ့.... ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ... ႏွင့္ ဂရုဏာတရား.... ပြားမ်ားဖို႔ပါ...။