.
အခ်စ္စစ္တို႔...မည္သည္
ေျဖာင့္ျဖဴးေသာ...လမ္းမရွိ..//
.
.
ေပ်ာ္ခဲ့ဖူးပါသည္
အျပံဳးေတြနဲ႔ ေပါ့
ရယ္ေမာရျခင္းေတြ..
ေပ်ာ္ရႊင္ရျခင္းေတြနဲ႔..
ကၽြန္မ သူ႔ကို သိပ္ခ်စ္ခဲ့ပါသည္။
.
...............................................
.
Jen တစ္ေယာက္...သူမ ဖခင္၏...တပည့္မ်ားနဲ႔ အတူ...အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့...
Omma က...အိမ္ႀကီးရဲ႕ ဆင္၀င္ေအာက္ထိ...လာထြက္ႀကိဳသည္။
.
မိခင္ကို ေတြ႕ ေတြ႕ခ်င္း ရင္ခြင္ထဲ တိုး၀င္သြားလိုက္ၿပီး အတင္း ဖက္တြယ္ထားတဲ့..သူမ...။"😢😢...
.
"သမီး...သမီးေလး..."😭...
"မေသေကာင္း မေပ်ာက္ေကာင္းကြယ္..ဘာလို႔ ကိုယ္မသိတဲ့ သူေနာက္ လိုက္သြားရတာလဲ....ေတာ္ေသးတာေပါ့ ျပန္ေရာက္လာခဲ့လို႔..."
"😭😭...
"မငိုပါနဲ႔ သမီးေလးရယ္ ဘာမွ မျဖစ္ေတာ့ဘူးေနာ္..."
"😦..
Jen...သူမရဲ႕ ေမေမရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲကေန ေမာ့ၾကည့္လာကာ...
ေတာင္းဆိုေနတဲ့ မ်က္၀န္းေလးေတြနဲ႔ ၾကည့္ေနတာေတာ့...သူမရဲ႕ မိခင္က..."အဲ့ လူဆီ ျပန္မသြားေစရဘူးေနာ္
...""......"
Jen သူမအေမရဲ႕ စကားေၾကာင့္ ေခါင္းကို ခ်က္ခ်င္း ေခါင္းခါျပလိုက္သည္။...
.
"ဘာလို႔လဲ...သမီးေလး...omma ကို တစ္ခုခု ေျပာခ်င္တာလား.. "
"😮😮...ေခါင္းညိတ္ျပလာတဲ့...jen ကို ၾကည့္ၿပီး...
"ေရာ့..သမီးေလး ဒီစာအုပ္📔ထဲမွာ သမီး ေျပာခ်င္သမၽွ အေၾကာင္းအရာေတြကို ခ်ေရးေနာ္.."
"😮 ....
Jen ..Mrs Kim ကမ္းေပးတဲ့ စာအုပ္ကို ယူကာ...စာေရးလိုက္သည္။
.
**Omma. .
သမီး ကို ခြင့္လႊတ္ေပးပါေနာ္...
သမီး သူ႔ကို သိပ္ခ်စ္တယ္...သူက လူေကာင္း တစ္ေယာက္ပါ...
သမီး ကိုလည္း သူက သိပ္ခ်စ္တာ...ေက်းဇူးျပဳၿပီး...
သမီး...သူနဲ႔ သေဘာတူေပးပါလား...သမီး...ေတာင္းဆိုတာပါ...**
.
Jen စာေရးၿပီး...Mrs Kim ကို ကမ္းေပးလိုက္သည္။...
.
Mrs Kim လည္း...jen ေပးတဲ့ စာကို ဖတ္ၿပီး...
.
"သမီးကို သူ အေပ်ာ္သေဘာနဲ႔ ခ်စ္တာေနမွာပါ...သမီးရယ္...Omma သမီးက ..အခုမွ အပ်ိဳေပါက္စေလးဘဲ ရွိေသးတယ္ ဆိုေတာ့...အခ်စ္ အေၾကာင္းကို ဘာမွ မသိေသးပါဘူး ၿပီးေတာ့. သမီး စိတ္ကစားေနတာ ျဖစ္မွာပါ..."
YOU ARE READING
ေမွာ္ျပဳစား..ခံထားရေသာ..ႏွလံုးသား...
Fanfictionလက္ထပ္ ထိမ္းျမားျခင္းရဲ႕ အႏွစ္သာရကေတာ့.... ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ... ႏွင့္ ဂရုဏာတရား.... ပြားမ်ားဖို႔ပါ...။