《8》

1.3K 84 17
                                    

.
"အခ်စ္ဆိုတာ..ပူေလာင္တယ္..သမီးေလးရဲ႕..."

"........."

💭ဟင္အင္း...Jen မယုံဘူး..Appa လိမ္တာ...ဦး က jen အေပၚခ်စ္တဲ့ အခ်စ္က ေအးျမၿပီးသားပါ...jen သိေနတယ္...jen  ဦးကိုယုံတယ္...💭

Jen တစ္ေယာက္ အေတြးထဲကေန ဖခင္ျဖစ္သူကို ျပန္ျငင္းဆိုေနမိသည္။...
.
ဒီအခ်ိန္မွာ သူမ စကားအရမ္း ေျပာခ်င္တဲ့ အခ်ိန္ပါ...သူမ ခ်စ္ရသူအတြက္...အနည္းဆံုးေတာ့...appa နားလည္တဲ့အထိ...ေျပာေပးခ်င္သည္။...
.
ရင္ထဲက ျဖစ္ခ်င္လွတဲ့ ဆနၵေတြက အျပင္ကို ေျပာထြက္မရေတာ့....
ရင္ဘတ္တစ္ခုလံုး တင္းၾကပ္လာသလို...ခံစားရခက္လာသည္။...
ပါးျပင္ေပၚက စီးဆင္းလာတဲ့ မ်က္ရည္ပူမ်ား လက္ဖမိုးနဲ႔ သုတ္လိုက္သည္။...
ေျပာခ်င္စကားလံုးေလးေတြကလည္း လည္ေခ်ာင္း၀၌သာ ဆို႔နစ္ေနတာရယ္...
ညက ဘယ္သူမွမသိေအာင္ အဖ်ားႀကီးထားတဲ့ အရွိန္ေၾကာင့္..
Jen ခမ်ာ ရပ္ေနတဲ့ ေျခေထာက္ေတြက မခိုင္ေတာ့ဘဲ ယိုင္နဲ႔သြားေလသည္။..
.
Mr Kim က အျမန္ေျပးထိန္းလိုက္ၿပီး..
.
"သမီးေလး...သမီး...ဟာ! ကိုယ္ေတြ အရမ္းပူေနပါလား...ဒီေလာက္ေတာင္ ကိုယ္ေတြ ပူက်စ္ေတာက္ေနတာ...ဘာလို႔..အဲ့ေကာင္ေနာက္ လိုက္သြားခ်င္ေသးလဲ..."

"........"

"ခနေလး...Appa သမီး အခန္းထဲကို ေပြ႕သြားေပးမယ္..."

Jen ရဲ႕ အခန္းထဲထိ ေပြ႕သြားေပးၿပီး ကုတင္ေပၚ ေျဖးညင္းစြာခ်ေပးလိုက္သည္။.
.
"ေဖႀကီးေရ ေဖႀကီး....

Mrs Kim တစ္ေယာက္ စိတ္ပူေနတဲ့ မ်က္၀န္းေတြနဲ႔ သမီးျဖစ္သူအခန္းထဲ ေရာက္လာေလသည္။...
.
"ဘာျဖစ္လာရျပန္တာလဲ...ဒီမွာ သမီးက ကိုယ္ေတြ အရမ္းပူေနတာ..."

"ဟုတ္လား...Family doctor ကို ဖုန္းမေခၚထားဘူးလား"

"အခုဘဲ ေခၚမွာ..."

"ေကာင္းတယ္ ျမန္ျမန္ေခၚလိုက္.."

Mr Kim က Family doctor ကို ဖုန္းဆက္ၿပီးေတာ့ သူ႔ဇနီးဘက္ကို လွည့္လာကာ..

"ခနေန Doctor က ေရာက္လာလိမ့္မယ္..ဒါနဲ႔ ေမႀကီး ခုနက ဘာျဖစ္လာတာလဲ..."

"သမီး အခန္းထဲကို...

"ဟုတ္တယ္ ကိုယ္ ေျမေအာက္ခန္းထဲမွာ ပို႔ထားလိုက္ၿပီ..."

ေမွာ္ျပဳစား..ခံထားရေသာ..ႏွလံုးသား...Where stories live. Discover now