Ben tash
Bu benim o lanet günü yaşadığım gün sevgili defterim.
O gün arkadaşım daniel'a gideceğim için hazırlanmıştım tam çıkacakken dışarıdan,bahçeden bir ses duydum arka kapıdan baktım bu ses sanki bir çığlık sesi gibiydi neyse deyip içeriye geri döndüm geç kalmamak için ama o çığlık aklımda kalmıştı yardım ister gibiydi sanki...
yola çıktım sonra yürürken telefonuma bir mesaj geldi açıp bakmak istemedim çünkü hemen gitmek istiyordum.
daniel'le okuruz diye düşündüm. Ve daniel'in evine varmıştım sonunda kapıyı o açtı cünkü annesi 2 gün burada olmayacaktı iş gereği yurtdışına çıkmışlardı. İçeri girer girmez anne öğütü cinleyip kapıyı kilitledik.
Eşyalarımı elimden alıp odaya koydu.
mısır patlattık kendimizce pijama partisi yapacaktık pijamalarımızı giyip televizyon karşısına oturduğumuzda aklıma sabah gelen mesaj geldi açıp baktım tabi meraklı daniel'de hemen başını uzattı bakmak için bir ses kaydı vardı bilinmeyen numaradan hemen açtık tabi ilk başta ne oldugunu anlayamadık cünkü telefon sessizdeydi sesini açıp dinlemeye koyulduk hemen
Telefonu kulağımıza yapıştırmıştık lamba kapalıydı televizyon açıktı oynatma tusuna batık birden bir çığlık sesi çok sesli bizde çığlık attık korkudan telefonu yere atmış ,yorganın altında birbirimize sarılıyorduk çok korkmuştuk buda neyin nesiydi...
Yorgandan başımızı çıkarıp telefonu yerden alır almaz tekrar girdik içeriye
- daniel:buda neydi?
- bilmiyorum...
Tam düşünürken sabah duyduğum çığlık sesi geldi aklıma söylesemmi diye düşündüm çünkü daha da çok korkabilirdik şimdi ne yapacaktık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ben burdayım, ya sen?
Misterio / Suspenso"Senden başka hiçkimse senin kurtarıcın olamaz."