Ráno 20

120 11 0
                                    

Ráno jsem vstala, oblékla si černé kraťasy a černý crop-top a šla dolů. V kuchyni stál Theo a dělal vajíčka.
,, dobré ráno " řekla jsem a on mi to zopakoval
,, díky " řekla jsem mu když přede mě položil talíř s vajíčky. Když už jsem se do toho pustila rozezněl se zvonek. Theo tam šel, a v tu dobu kdybych ho tady nejmíň potřebovala se tady objevil, Liam. Šli za mnou do kuchyně. Najednou se rozplakala aisha,díky bohu. Ne že bych byla ráda za to že brečí ale nemusím tu být s ním.
,, klídek aisho " říkala jsem jí a šla do obýváku. Sedolehla jsem si a aishu měla pořád v náručí. Přišel sem Liam a aisha přestala brečet. Vlastně mi láme srdce že nejsem s ním. Přišel ke mě a políbil mě.  Tohle mi chybělo.
,, navždy?" zeptala jsem se když jsme se odtáhli
,, navždy" řekl a dali jsme si zase pusu. Malá aisha začala tleskat. Když jsme se odtáhly tak Liam mě chytil za pás a spolu jsme se dívali na aishu kterou jsem před tím položila na sedačku. S liamem, theem a aishou jeli na veterinu protože nám napsal Scott. Cosi jsme tam řešili než na veterinu vtrhla Tracy. Sekla nás jenže na mě to ne působilo, když viděla že to na mě nepůsobí tak aishi podřízla hrdlo. Začala jsem ječet spolu s Lydii jenže mě bylo slyšet víc, o hodně.
Diskriminace! Viki_Dallas_Grier ChristinabooksCZ TaRadobyZlobivaHolka @Klarisek .

Láska /TEEN WOLF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat