12.motorka

163 8 0
                                    

Dneska jedu na motorce do školy. Kluci chodí sice do třeťáku ale na jinou školu(do jiného města) , na naši školu chodí jenom Hay a Aaron. Ovšem ve škole byli už včera a tak všechno ví. Obléknu si černou sportovní podprsenku, koženou bundu, legíny Nike, černé adidas tenisky (⬆️). Vezmu batoh , nasednu na motorku a vyjíždím.

Právě jsem přijela před školu a všechny pohledy padli na mě. Kluci pískali a holky na mě upírali jejich zlověstné pohledy. Dneska máme první douhodinovku tělocviku. Jsem zvědavá co chce kouč dnes dělat. Jinak kluci sem do školy budou chodit tak půl roku potom mají turné a potom se stěhují.

Došla jsem k naší partě.
,, Ahoj "pozdravila jsem je.
,, Ahoj" Šly jsme si do skříněk hodit batohy, když teď máme tělocvik.

Fajn, už jsme na hodině.
,, Takže, v sobotu je zápas. A toto  pondělí co bude je soutěž. Soutěž choreografie. Kdo vyhraje dostane 1 000 000 000 $ pro školu ovšem každý dostane svůj podíl. A protože já vás líný puberťáky nezvládnu bude váš to učit někdo jiný, někdo z vás "řekl kouč. Piz*a Amber už se připravovala že za koučem vyletí a převezme to ona.
,, Katrina Williams už s tím má z doby nedoby zkušenosti tak to ona převezme" já jenom otevřela pusu na prázdno a rychle ji zase zavřela. Jak o tom sakra ví. Nevím Hermíno taky nevím. Od té doby co to kouč řekl mě princeznička Ambrlína propaguje pohledem.
,, Takže je hlavní aby jste pochopili pohyby. Takže Lydie  ty to taky znáš tak pojď něco ukázat aby to pochopili. "když jsme skončili(my s Lydií) tak jsem jim řekla
,,Takže kluci na jednu stranu, holky na druhou" vysvětlila jsem jim kroky a jelo se (⬆️ 2/2). Vypadalo to dobře. Jo a soutěž se pořádá tady. Takže joujou to bude ještě sranda

Láska /TEEN WOLF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat