,, mám tě ráda "
,, já tebe taky" řekl mi a mě to alespoň trochu zahřálo u srdíčka.
,, víc než ráda " šeptla jsem
,, miluju tě" řekl mi a já se usmála štěstím.
,, já tebe taky" políbil mě a z polibku vzniklo líbání.
,, budeš se mnou chodit? "
,, ty se ještě ptáš?"
,, samozřejmě že ne" zasmáli jsme se, já na něho skočila a on mě chytl pod zadkem, abych nepadala.
,, dneska večer je zápas " řekla jsem když mě odnesl na sedačku.
,, ale večer, to ještě stihneme"
,, Jak myslíš "
...
Ležela jsem nahá přikrytá vedle Stilese a přemýšlela jsem. Ani nevím nad čím. Zápas začíná v pět a jsou tři. Sakra, co si mám vzít na sebe?
,, zlato, miluju tě ale musím se jít obléct na ten zápas."
,, máš ještě dvě hodiny"
,, ne, za dvě hodiny to začíná " zasmála jsem se
,, navíc ti to sluší i takhle"
,, ale ty přeci nepotřebuješ aby mě ostatní okukovali"
,, no tak utíkej" vyběhla jsem nahoru a podívala se do skříně. Venku bude večer zima když už je listopad ale to je jedno. Nakonec jsem vytáhla tohle.Šla jsem do koupelny a tam jsem si trochu nakulmovala vlasy. Jemné vlnky doslova zářily na mých vlasech. Sešla jsem dolů kde už čekal, počkat, co?
Kde už čekal oblečený Stiles. Oni už sice nehrajou ale Scott pomáhá couchovi a je to jeho první zápas takže se jdeme podívat.
,, jedeme? "
,, jop" řekla jsem a zamkla dveře. Sedli jsme do jeepu a já se podívala kolik je. Je půl 5.
,,Stilesi! " zakřičela jsem se smíchem.
,, šlápni na to" řekla jsem a oba jsme se zasmáli
ČTEŠ
Láska /TEEN WOLF/
WerewolfCo láska ? Slzy. Štěstí. To prožije Kate, a ještě mnohem víc. Ale musíte se toho dočíst. #16 teen wolf |z 799| ~19.7.2021 #19 werewolf |z 628| ~25. 5.2020 #37 štěstí |682| ~5.6.2020~