Červené Šaty 17.

150 9 0
                                    

Pohled 3 osoby :
Dívčino tělo bezvládně leželo na stole. Všichni truchlily. Hlavně mocná banshee a mladá beta ale i přes to všechno banshee se o Dívčino tělo před chvílí zvládla postarat. Tělo umyla od krve, vlasy umyla a rozčesala před tím jí je ještě vyfenovala, a oblékla ji do dívčiných nejoblíbenějších šatů. Teď všichni stáli okolo plechového stolu a brečeli. Banshee se chtěla rozloučit, když se k dívce přiblížila aby jí vtiska polibek na čelo, tak slyšela že něco šeptá. Ve skutečnosti nic neříkala, byla mrtvá.
,, slyšíte to? " zeptala se Banshee
,, co?" zeptala se mocná pravá alfa.
,, ona šeptá " řekla a přiložila ucho k jejím rtům jakmile zjistila že to nevychází že rtů, dala banshee obličej tak jakoby dívka stála a banshee se jí dívala do očí. Podle všech banshee by něco šeptala ale nevěděli by co. Tahle banshee byla jiná, poslední co slyšela bylo  ,, lydie, drápy, hale, krk" pak se banshee odklonila a s nevěřícným výrazem řekla : ,, Scott řekla..... Lydie, drápy, hale, krk" pravé alfě to hned došlo.
,, chtěla říct :  lydie řekni drápy do krku jako to dělávali haleovi. Derek a Peter. Musíme jí okamžitě pychnout drápy do krku. " pravá alfa okamžitě otočila Dívčino tělo a vrazila ji drápy do krku.

Pohled scotta:
Ocitl jsem se v bílé místnosti. Tak jako když jsme hledali Stilese abychom ho přivedli zpět. Katrina seděla úplně na konci schoulená v rohu v klubíčku. Ať už jsem běžel, řval, křičel, mluvil nic tomu nepomohlo. Pořád byla stejně daleko. Tak jsem zkusil jediné a doufal že to bude fungovat.
,, vzpomeň si na Liama a jeho boží rty, a tělo. (ode mě to zní jako teplouš pomyslel jsem si) vzpomeň si na to jak jsi měla motýlky v břiše a jak je jako tvoje droga vzpomeň si na Liama a nezapomeň že s ním máš dítě (ano vím o tom cítím to ale nikdo jiný ne). Když se vrátíš možná bude ještě žít " v tu chvíli něco udělala ale nevěděl jsem co. Když jsem zbystřil všiml jsem si že se na mě podívala a začala neskutečně ječet, víc než lydie a to je co říct. V tu chvíli jsem se 'probral z její hlavy' a ona se poprvé nadechla. Podíval jsem se na Deatona, ten zase na mě a my šli pryč.

Pohled Liama :
,, lydie ona my chtěla něco říct. Lydie řekni to, řekni kdo další v tom je" křičel jsem na lydii
,, je to sice jenom měsíc a určitě ti to chtěla říct sama ale" měsíc od toho. V tu chvíli se ozval křik plačícího miminka. Ono to šlo rychleji kvůli nadpřirozenu - až teď mi to došlo -. Vletěl jsem do ordinace hlava nehlava a moje holka byla živá. Oh můj bože. Je na ní tak krásný pohled a s miminkem ještě hezčí. Běžel jsem za ní. Nevěděla co udělám ale já jí jen vtiskl polibek a vzniklo z toho líbání. Podíval jsem se na miminko kterému blikali zvláštně oči (⬆️) a řekl
,, jak se bude jmenovat? " a usmál se na moje sluníčko jménem Katrina.
,, víš jak jsi my kdysi říkal že se ti líbí holčičí jméno Aisha(ajša) ?" kývl jsem
,, tak se bude jmenovat Aisha Dunbar Hale" znovu jsme se začali líbat.

Pohled Katriny :
V tom dovnitř vtrhla Kate. Pane bože c ta tdy zase chce? Narostl mi drápy s tesaky. Šla jsem ke Kate a řekla
,, víš už mě sere jak za mnou pořád dolejzáš" a prostě jí prořízla hrdlo. Potom jsem jí ještě uškubla hlavu a spálila i hlavu, tak i tělo.


Láska /TEEN WOLF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat