1. Zítra....

583 25 4
                                    

Takže už jsem dojela do svého nového domu. Ano, budu bydlet sama. Po pár hodinách jsem dobalila a je 8 večer. No projdu se do zdejšího lesa ve kterém vlastně mám dům ale procházka je super. Rozešla jsem se hlouběji do lesa. 'vždyť je to tady jak v karkulce jdeš čím dál víc hlouběji ještě tě sežere vlk' řekla Agáta. Mému vnitřnímu hlasů říkám Agáta. Najednou slyším prasknutí větvičky za mnou, teda tak 10 metrů za zatáčkou za kterou jsem. Jsou dva, dva kluci. Rozejdu se k nim. Podle jmen jak se jmenovali tak je to Scott - práva obávaná Alfa-, Stiles. Už jsme byli blízko.
,, Ahoj"pozdravila jsem
,, Ahoj" řekli sborově
,, Co tady děláš už je půl 10 večer a tady bývají často vraždy "řekl Scott
,, Scotte, ja to vím ale jsem na procházce a nic se mi nemůže stát" najednou něco vyběhlo z keře vedle mě a potom se to se mnou začalo prát. Vlkodlak, pomyslela jsem si. Hned mi proběhlo hlavou další. Derek.

Byl jako můj táta staral se o mě s Corou jemu bylo 18, Coře 19, a mě 11 byla jsem u něj do 15 potom jsem se musela odstěhovat kvůli tomu když já vlastně ani nevím proč . Potom mě adoptoval jeden pár kterým bylo jedno co dělám tak mě nechali se odstěhovat. To jsem jela do toho hotelu a pak sem. Moji rodiče umřeli. No teď zpět do reality.

Hned jsem se s ním přestala přát a pevně ho objala.
,, Trio řekni mi že to je pravda že žiješ. "zašeptal. Ale Scott ho slyšel.
,, Ano Derí žiju a i ty žiješ" usmála jsem se na něj, a vstala jsem. Podívala jsem se na kluky.
,, Jak se jmenuješ? "zeptal se Stiles.
,, Katrina Williams"

Láska /TEEN WOLF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat