Pohled Arii (Katriny)
Probudila jsem se na plechovém stole. Podívala jsem se na svoje vlasy, byly jiné. Šla jsem na záchody, a Podívala se do zrcadla. Vypadala jsem jinak, jsem jiná, Hezčí. Najednou zazvonil zvoneček u dveří, co tam Deaton má. Někdo vešel. Šla jsem do ordinace. Tam už stál Deaton. Deaton se na mě podíval.
,, kdo jste"zeptal se.
,, Deatone to jsem já tia"řekla jsem mu.
,, nevim co se stalo "
,, upadla jsi do bezvědomí a řekla jsi nějaké jméno ale nikdo neví jaké, tak tě odvezli sem jo a ještě zavolám Scottovy" kývla jsemZa chvíli přijel Scott.
,, a-hoj Deatone, a ty jsi? "
,, Katrina Williams, známe se"
,, počkej ty nejsi Kat, jestli jo chci pár ověřovacích otázek. Všichni pryč, a bez vlčího poslouchání" řekl
,, no tak co"
,, 1.otázka, koho miluješ?
2.otázka, co jsi za nadpřirozenou bytost a co děláš
3. Otázka, kolikrát jsi se líbala s Liamem a Stilesem "
,, 1.otázka, Liama a Stilese.
2.otázka, jsem strážce a chrání svou smečku neboli vás.
3. Otázka, Se Stilesem jednou a s Liamem.... Emmm..... Dvakrát"
,, no ale teď k věci protože vím že jsi to ty. "otevřel dveře do jiné místnosti
,, jaké jméno si řekla před tím"
,, Kate Argentová, žije. Je teď jaguárodlačice a je tady ve městě. " najednou do veteriny někdo vtrhl.
,, ale, ale tak konečně to ukončíme. Zabiju vás všechny."*
,, to neuděláš "
,, co mi zabrání. Ty? Malá holka? Která nic neumí?" jakoby Já se umím ovládat ale tohle už přehnala. Okolo mě a moji smečky se rozlila barevná bariéra já vyletěla 30 centimetrů nad zem a mě oči se Rozzářili do černa. Ruce jsem přemístil na ni. Ona se přeměnila. Já jsem začala opakovat jen dvě slova.
,, antuqia Türe, antuqia Türe, antuqia Türe, antuqia Türe, antuqia Türe " začali ji padat vlasy
,, nech toho" křičela
,, neměla jsi si začínat s Derekem a ničit jeho rodinu. Neměla jsi dělat ty špatné věci které děláš i teď "to už jsem křičela. Teď začala zvracet jmelí.
,, neměla jsi lovit. Nebo se alespoň řídit kodexem. Lovíme ty, kteří loví nás. A právě to teď udělám. Ochraním svou smečku a ještě se pomstím. Ale neboj nezabiju tě. Budu tě týrat až budeš prosit o smrt. Ale nezabiju tě jen tvoji polovinu "řekla jsem.
,, gveuti du tacht, gvueti du tacht, gveuti du tacht,gveuti du tacht,"
začala se. Měnit do podoby člověka.
,, a teď odejdeš daleko z města, nikdy se nevrátíš a nebudeš obtěžovat mé kamarády a její i. Mé blízké "zase jsem na ni křičela. Jenom kývla a rozběhla se pryč.
ČTEŠ
Láska /TEEN WOLF/
Hombres LoboCo láska ? Slzy. Štěstí. To prožije Kate, a ještě mnohem víc. Ale musíte se toho dočíst. #16 teen wolf |z 799| ~19.7.2021 #19 werewolf |z 628| ~25. 5.2020 #37 štěstí |682| ~5.6.2020~