Věnováno teen_wolf_dlak....
Po tréninku jsme šli se smečkou na kafíčko. Teda, šla smečka, bez liama a štěňat. Dokonce šel i Theo. Ale Lydie tam nebyla,nevím proč.
,, proč tu není Lydie? "
,, no eeee ona pořádá párty" řekl Stiles.
,,Stilinski!" vykřikla jsem na něj.
,,lidi jste normální nejít na lydiinu párty?" řekla jsem se zamračením a odešla jsem. Během chvíle jsem byla doma a oblékla se do stylu: nevím co na sebe. Po tom co jsem prohlédla kousek svého šatníku, zrovna tomuto rožečku říkám nepoužitelný, protože ho skoro nepoužívám, jsem vybrala celkem pěkné oblečení. Oblékla jsem si tedy:A k tomu jsem ještě přihodila černé tenisky. Vyrazila jsem směr Lydiin dům, co nejrychleji jsem mohla. Zazvonila jsem a otevřela mi Lydie.
,, ahoj Lydie! " Řekla jsem a usmála se od ucha k uchu.
,, Ahoj Katee" řekla a usmála se podobně jako já. Jako nejlepší kamarádky jsem se objali.
,, hele drbny na tebe kašlou tak pojď, jdeme to rozbalit!" zakřičela jsem na celý dům a zabouchla dveře. Zašla jsem za DJ-em ať nám tam pustí nějakou pořádnou bombu. Jak jsem řekla tak on udělal a já táhla Lydii doprostřed obýváku kde byl parket. Bylo vidět že si to užívala. Škoda že se jako nadpřirozená bytost podobná vlkodlakovy, teda pozor, jsem čarodejnice ale ok, pokračuju, škoda že se jako čarodějnice nemůžu opít. No, já ne, ale Lydie ano. Ale nechci aby chlastala a pak z toho byla na mě naštvaná nebo tak. Za chvíli Lydie šla otevřít dalším hostům asi. Ne tak ne, šla do kuchyně protože ji tam nějaký týpek přivezl sud vína. Já se dál kroutila na parketu jako nějaká žížala a někdo se ke mě přidal. Šla jsem od něho pryč, přece jen mám Stilese. Šla jsem si pro kelímek do něho si nalila punč.
,, Proč se se mnou nebavíš? " ozval se onen hlas za mnou a já se lekla.
,, A kdo řekl že se s tebou nebavím?" odpověděla jsem mu, a myslím že takovou, nebo podobnou čekal.
,, nikdo, ale od té doby co Tracy podřízla hrdlo Aishi, se se mnou nebavíš " řekl mi a mě zaštípali oči od slz, které jsem rychle rozmrkala.
,, No dobře, možná se s tebou nebavím" řekla jsem nakonec poraženě.
,, No vidíš, ale proč? " řekl a já při pomyšlení na to, nevěděla.
,, I kdybych to věděla tak ti to neřeknu."
,, A nepodnikneme přespávačku?"řekl mi a já s pomyšlením na to že bych s ním musela strávit noc, se mi zvedal žaludek.
,, Ne"
,, proč ne? " řekl a zasmál se
,, Protože"
,, proč? Protože se se mnou nebavíš? Kvůli Stilesovi, protože si myslí že jsem špatnej? Věříš mu? "
,, za prvé) protože jsem řekla.
Za druhé) ne, můžeš si za to sám, navíc lépe to ví moje druhá polovina.
Za třetí) ano, kvůli Stilesovi protože má pravdu, taky si to myslím a myslím že má velkou, obří pravdu.
Za čtvrté) Samozřejmě že věřím svému nejlepšímu kamarádovi a Klukovi. " ouu sakra já se prokecla.
,, Od kdy chodíš se Stilesem?"
,, od té doby kdy se mě zeptal jestli s ním budu chodit? " schválně jsem na konec věty dala otazník.
,, Taky se tě neptám jestli chodíš s Maliou nebo s tou děvkou jen spíš" dodala jsem ještě. On se jen uchechtl a zmizel mi z dohledu, naštěstí. Když bylo okolo desáté hodiny (teď asi těžko můžeme jen do devíti 😂 ) řekla jsem Lydii že už půjdu domů a že jí zítra přijdu pomoct uklidit. Ta mi ale jen řekla že dobře ale že zítra chodit nemusím, že to zvládne. Když jsem se tak pomalu vláčela domů, napadla mě jedna věc. No vlastně mi to došlo. Nechápu jak jsem mohla být tak blbá! Theo a hruzní doktoři, má to něco společného, hodně, asi je vede. Když jsem vyšla konečně z toho zatraceně obřího domu, porozhlédla jsem se po ulici a viděla na zemi toho týpka co Lydii dovezl ten sud s vínem a chtěl za to neskutečný prachy. Ležel na zemi a absolutně nevím co dělal, očividně nic. Zavolala jsem Scotovy a spol. I když jsem na ně byla naštvaná. Zavolala jsem ještě i Stilesovy kterej byl prej u mě doma a ten mi ho pomohl odvést.
Na tebe kašlu Klarisek_😂
ČTEŠ
Láska /TEEN WOLF/
Hombres LoboCo láska ? Slzy. Štěstí. To prožije Kate, a ještě mnohem víc. Ale musíte se toho dočíst. #16 teen wolf |z 799| ~19.7.2021 #19 werewolf |z 628| ~25. 5.2020 #37 štěstí |682| ~5.6.2020~