CAPITOLUL 6

135 14 0
                                    

AlexPeste două săptămâni (18+)

Am trimis-o la duș și am pregătit tot...lumânări, petale de trandafiri și o melodie care se aude în surdină, "Photograph" - Ed Sheeran. Vreau să-i ofer cea mai frumoasă noapte din viața ei iar pentru asta am nevie de romantism.

Este prima dată când fac asta pentru o femeie dar știu că asta își dorește, că așa își imaginează prima noapte de dragoste iar ea merită tot.

Am așteptat atât de mult această clipă, clipa când voi fi în ea și o voi face să geamă de plăcere, să-mi strige numele. Sper să pot fii blând și nu un sălbatic, cum am fost până acum cu altele, știu că o s-o doară chiar dacă nu mai este virgină și deja mă simt vinovat dar fără supărare, în seara asta o fac a mea.

Intră în cameră, pot să-i văd emoția din priviri, îi place ce vede. E îmbrăcată într-o lenjerie din două piese, neagră, cu dantelă, e minunată. Chiar dacă e mică de înălțime are niște forme grozave și ...

-Alex!, mă întrerupe din gândire.

-Nu spune nimic!, îi șoptesc.

O iau de mână și o aduc în brațele mele. Oh, Doamne, e atât de mică și firavă încât simt uneori că o pierd printre degete. Se uită fix în ochii mei și pot să jur că știe ce vreau să-i fac în seara asta. Să o fac a mea, să mă simt în ea într-o mie de feluri și să nu mai ies niciodată...da, ați auzit bine, niciodată! Pișcotul ăsta de fată mi-a trezit toate simțurile, de când am văzut-o. De atunci mi-am dorit să o ating doar eu, numai eu. Ați ghicit...da, recunosc, sunt extrem de egoist și posesiv chiar dacă nu i-am arătat până acum. Nu prea am avut unde sau de ce să -i arăt pentru că am cam ținut-o aici, doar pe lângă cabană.

Îmi împletesc degetele cu ale ei și o încurajez să danseze cu mine pe ritmul melodiei, să facem dragoste prin mișcări de dans.

-Închide ochii!, îi șoptesc iar ea mă ascultă..

Face tot ce îi cer și nu spune nimic iar asta mă face să o doresc și mai tare. Dansăm amândoi cu ochii închiși. O simt deja cum tremură, cred că și de teamă de necunoscut nu numai de plăcere.

-Voi încerca să fiu cât pot eu de blând, vreau să ai încredere în mine. Te vreau cu totul în seara asta, tu mă vrei?, o întreb exact lângă ureche apoi o sărut încet pe linia pulsului.

-Da, am încredere!, îmi șoptește.

-Mă dorești, ești sigură?

-Da!

-Deea, vreau sa te aud când o spui, vreau să fiu sigur., îi șoptesc din nou cu vocea răgușită de emoții.

Închide ochii pentru câteva secunde iar când îi deschide se uită fix la mine.

-Te doresc, Alex! Vreau să mă faci a ta!

Mă termină cu totul, o iau în brațe și o duc spre pat, o așez printre petalele de trandafir...Doamne, nu credeam că pot să fiu atât de romantic dar, cum spuneam și mai devreme, ea merită! Cu ea îmi place să descopăr lucruri noi, să mă descopăr pe mine.

Îmi trag repede tricoul peste cap și rămân doar în șort. Își mușcă buza de jos când îmi vede bustul, mi-a spus că-i place, văd că-i place, simt asta în privirea ei. Îmi prind părul, rapid, într-o coadă lejeră apoi îi șoptesc.

-Ești atât de frumoasă!

Se uită la mine cu ochii ei frumoși și nu mai pot să stau și doar să o privesc, mă așez peste ea sprijinindu-mi greutatea în mâini. Sincer, mi-e cam frică să nu o strivesc. Mă mișc încet peste abdomenul ei și îi sărut buzele cu poftă. Îi întâlnesc limba, mă joc cu ea iar ea îmi răspunde la fel de pofticioasă ca și mine. Mă ridic în genunchi și o trag după mine.

MEREU ÎMPREUNĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum