CAPITOLUL 12

95 13 0
                                    

Maia

Peste două săptămâni

Au trecut două săptămâni de când eu și Tomi ne-am petrecut aproape fiecare seară împreună. Mai întâi mergeam să o înveselim pe Deea care a pierdut copilul și care a fost într-o stare ușor depresivă, apoi ne furișam la el acasă, unde făceam dragoste ca nebunii. Cam ăsta a fost și este programul nostru.

Cred că sunt îndrăgostită de el dar nu am ce să fac, trebuie să merg în continuare cu relația mea cu Radu.

***

Îmi iau o cafea de la cafetiera secției și mă duc la biroul meu. Nu apuc să mă așez bine că îl și văd pe Radu cum îmi aruncă un dosar pe birou.

-Uite, uite cu cine te-ai încurcat., îmi mârâie el fiecare cuvânt.

Iau dosarul, îl răsfoiesc apoi mă uit șocată la logodnicul meu fals.

-Cred că glumești...nu poate fi adevărat.

-Maia, femeia a depus plângere, ne-a făcut o descriere apoi l-a recunoscut în poză. Avem poza lui la dosar din noaptea aceea în care săracul Ric a fost ucis cu sânge rece.

-Oh, nu mai spune!!! "Săracul Ric" spun ironic...hai că nu era ușă de biserică, toți știam cu ce se ocupă dar niciunul nu ne - am băgat. Cât despre Toma Mitu...nu cred așa ceva, o fi el un băiat rău dar violator?

-Maia, mergem la el acasă, îl săltăm și vedem noi ce se mai întâmplă.

Nu se poate așa ceva, nu are cum...Tomi nu ar agresa o femeie..., îmi spune vocea interioară.

***

Suntem în mașina de poliție când îl vedem pe Tomi gonind ca vântul pe motorul său. Radu dă drumul la sirenă și accelerează.

După câteva minute de urmărire, Tomi semnalizează și oprește pe dreapta.

Radu coboară și își scoate pistolul.

-Chiar e necesar?, strig eu în urma lui.

-E periculos, trebuie să fim pregătiți., îmi spune el calm.

Îl observ pe Tomi nedumerit. Vrea să descalece motorul dar este oprit de vocea logodnicului meu.

-Nu mișca! Pune-ți mâinile pe volan și stai nemișcat.

Tomi pufnește în râs. La fel aș face și eu dar încerc cu greu să nu o fac.

-Care volan?, întreabă el amuzat.

-Mă rog, ghidon sau cum s-o numi., îi răspunde Radu nervos.

Tomi execută ordinul, stă nemișcat în timp ce logodnicul meu îi pipăie buzunarele, abdomenul și picioarele.

-Mai încet, mă gâdil., continuă puștiul meu cu glumele.

Nu-l văd bine, Radu e atât de nervos încât l-ar putea pocni. A mai făcut-o și nu se va abține să o facă din nou.

Exact cum spuneam, îl înhață de gulerul din spate al gecii de piele și îl trântește la pământ. Își pune un picior pe spatele lui. Tomi este destul de solid dar în comparație cu Radu pare un pisoi.

-Să vedem dacă o să-ți mai ardă de glume după ce o să stai câteva nopți la răcoare...

-Ce naibii se întâmplă aici?, se enervează el și se uită către mine. Maia, ce naibii se întâmplă?

-Ai fost acuzat de o femeie ...de viol., spun eu încet.

-Serios? Nu pot să cred. Maia, nu sunt vinovat, nu aș obliga niciodată o femeie să se culce cu mine. Îți jur!., îmi spune de jos cu ochii aproape în lacrimi.

MEREU ÎMPREUNĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum