CAPITOLUL 8

133 15 0
                                    

PARTEA A DOUA

TOMI&MAIA

TOMI&MAIA

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tomi

La naiba! În seara asta am reușit să dobor cu sânge rece patru oameni. Doar unul dintre ei era ținta mea, ceilalți au fost victime colaterale.

Privesc spre polițistul care zace la picioarele mele. Nu puteam să-l las să scape pentru că nu aș mai fi avut cum să scap eu iar eu sunt mult mai important. Zâmbesc ca un nebun. Sunt dus! Știu cam ce gândiți și aveți dreptate...sunt un băiat rău, de fapt un bărbat rău, dar care a trebuit toată viața să se descurce singur. Am doar douăzeci și patru de ani și am deja vreo zece " doborâri" la activ. ( primele șase pentru bani, mda, mă puteți numi și a#a#in plătit ). Aaa, da și multă coca vândută. Sunt dat naibii. Mint, de fapt, am sufletul distrus.

Respir sacadat și trag de mine până în spatele casei pentru a arunca arma. O arunc undeva în iarbă apoi mă reîntorc lângă mașina de poliție. Aleg să nu fug, ar fi mai bine să rămân și să sun chiar eu la ei pentru a raporta incidentul. Voi declara că alergam pe aici și am auzit împușcături dar nu am văzut nimic. Uf, viața mea e un film plin de suspans. Să vedem ce o să iasă.

Scot telefonul din buzunar și sun la poliție.

-Vreau să raportez un incident..., nu apuc să spun mai mult pentru că sirenele de poliție se aud și în câteva clipe mă trezesc trântit la pământ și încătușat. Ce naiba?

-Ai dreptul să nu spui nimic, orice vei spune poate fi folosit împotriva ta..., îmi șoptește o voce suavă de femeie.

Îmi ridic puțin capul de la pământ. Îi trag o privire sexy, una dintre cele mai bune din dotare și zâmbesc. O scanez imediat. Șatenă, păr lung prins într-o coadă în vârful capului, ochi vezi ca iarba și sexy rău.

-Bla-bla-bla!, spun eu ironic. Îmi cunosc drepturile, păpușă. Dar nu ai prins pe cine trebuia. Vezi tu, eu sunt doar un alergător montan care își făcea rondul de noapte. Poți să ridici telefonul de pe jos și să te convingi că sunam la poliție în timp ce tu...

-Taci!, îmi ordonă aceeași voce suavă care acum este și puțin iritată. Nu mă lua pe mine cu păpușă că îți dau una de nu te vezi., mă amenință ea.

-Uh, rea! Îmi place., aleg eu să o întărât în continuare.

Se chinuie să mă tragă în sus. Zâmbesc și decid să o ajut, așa că mă împing în genunchi și mă ridic. Mă împinge spre una dintre mașini. Mă lipește de ea. Uh, cât de rea!

-Stai aici și nu te mișca. Te voi duce la secție iar acolo vei da o declarație.

-Maia, te descurci?, se aude o voce din depărtare.

-Da, îl voi lua cu mine și îl voi duce la secție., răspunde ea relaxată.

Apoi mă trage de cătușe și mă forțează să intru pe ușa din spate a mașinii. La naiba, mișcările ei mi se par atât de sexy. Ce naiba am? Sunt în situația în care sunt iar eu mă gândesc la cât de sexy este domnița de lângă mine. Să mă ia naiba! Îmi vine să râd, parcă sunt prost.

MEREU ÎMPREUNĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum