CAPITOLUL 11

106 12 0
                                    

Maia

Îmi mijesc ochii în încercarea de a-i deschide. Lumina care pătrunde în cameră este foarte puternică. Am adormit aseară uitându-ne la cerul înstelat și la munți. Nu s-a mai gândit niciunul dintre noi să tragă jaluzelele. Așa că mă răsucesc cu fața spre trupul bărbatului care doarme liniștit pe perna lui. O mână o are pe mijlocul meu iar una sub pernă. Îi mângâi încet obrazul, oh, e atât de dulce când doarme. Nu mai are nicio legătură cu acel tip șmecheraș pe care îl scoate mereu la înaintare. Iar ce mi-a mărturisit aseară...știu că nu e bine ce a făcut, știu. Lucrez în poliție și poate că ar trebui ca în aceste momente să nu fiu aici, lângă el, ci la secție unde să-i iau amprentele și toate cele, dar...îl și înțeleg, nu a avut încotro, a fost care pe care la Ric , iar înainte a fost dator apoi a avut nevoie de bani și într-un fel iar nu a avut încotro. Doamne, în ce hal am ajuns, îi caut scuze unui a#asin plătit. Sau poate că o parte din mine nu-l crede. Poate mi-a spus asta doar crezând că mă impresionează, e încă atât de tânăr iar comportamentul lui îmi arată asta de când l-am cunoscut. E un copil care s-a alintat singur și care și-a făcut toate plăcerile și s-a descurcat de unul singur.

Îmi vine să stau alături de el de acum înainte și să-l învăț să o ia pe drumul cel bun. Are nevoie de ajutor, are nevoie de mine. Și am să fac asta dar doar ca prietenă, nu pot risca să afle Radu că aș vrea mai mult. Nu-mi pot pierde slujba la care am visat toată copilăria mea.

-Tomi, trezește-te! Trebuie să plec.

-Hm?, mormăie el somnoros și își ridică capul de pe pernă.

Deschide ochii iar când mă vede își arcuiește buzele într-un zâmbet de toată frumusețea. Cum spuneam, atât de dulce și...sexy.

-Bună dimineața, păpușică! Ai rămas, ai rămas lângă mine., se miră el.

-Normal, nu așa ți-am promis?

-Știu, dar...sincer, am crezut că vei fugi imediat după ce voi adormi. Mă bucur că te-ai ținut de promisiune., îmi spune el în timp ce își întinde brațele pentru a se relaxa. Mă duc să fac o cafea iar tu poți face duș la mine dacă vrei...apoi te duc eu la secție, bine?

-Bine., spun încet.

Sunt puțin dezamăgită pentru că mi-aș fi dorit un sărut, mi-aș fi dorit să-și încalce promisiunea făcută, aceea că nu se va atinge de mine și doar vom dormi dar într-un fel mă și bucur pentru că mi-a dovedit că poate fi un gentelman.

Mă ridic pe marginea patului dar mă prinde de mână.

-Ce-i?, întreb în timp ce-mi întorc capul spre el.

Mă trage lângă el și îmi aplică un sărut tandru pe buze. Își așază o palmă pe șoldul meu și îmi gustă buzele în mod repetat.

-Azi e o nouâ zi, azi nu am promis că nu mă ating de tine., mustăcește el. Așa că...mi-am luat desertul de dimineață.

Da, are dreptate, azi nu a promis nimic. Fără să mai spun ceva, doar îi zâmbesc și plec spre baie. Zâmbesc de una singură, a revenit la băiatul șmecher și Doamne, cât îmi place asta . Mi-ar fi plăcut să-l fi cunoscut înainte de toată întâmplarea aceea oribilă care mi-a schimbat viața.

***

Ajungem aproape de secția de poliție iar el oprește motorul pe o străduță lăturalnică. Îmi desprind, cu părere de rău, brațele din jurul mijlocului său, unde a fost atât de bine și descalec motocicleta.

-Mersi!, spun scurt.

Dau să plec dar mă prinde de braț.

-Am înțeles că nu poți fi cu mine, cel puțin nu deocamdată, dar...mi-ar plăcea tare mult dacă în seara asta ai veni cu mine la prietenul meu. Aș vrea să o cunoști de Deea. Va face gogoși, mmm, le face atât de bune...Ce zici?

MEREU ÎMPREUNĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum