3.R

35 5 0
                                    

Author- Lupa nak cakap ada watak baru.😅.

1. Mark Lee
New student kat sekolah Tinggi seoul. Classmate dengan Lucas (yang mungkin akan muncul nanti). On crush dekat Ade. Aiseh😂.

2. Huang Renjun.
Senior. Jejaka idaman semua gadis *ah gitew😘* . Classmate dengan Jeno, Jaemin. Seatmate sebelah Han Jisung. Confuse tentang perasaan dia terhadap Chaesu *aciaaaaaaa*.

3. Lee Jeno.
Senior. Basket ball player engkau😱. Body diaaa nghhh. Seatmate dengan Jaemin.

4. Lee Donghyuck aka Haechan aka Full sun.
Senior. Athlete sekolah. Rapat dengan Renjun. Classmate dengan Yeji, Seungmin, Hyunjin, Yangyang. Seatmate, Yangyang.

5. Na Jaemin.
Senior ler. Basket ball player juga. Rapat gila dengan Jeno and Jisung. Classmate,Jeno, Renjun,Jisung and Felix. Seatmate, Jeno. Ado hati dengan Hyera *ahak😜*.

6. Zhong Chenle.
Senior gak. Singer sekolah. Dolphin. Rapat dengan Chaesu dan Liza. Classmate, JeongIn, Ryujin. Seatmate, Jeongin. Basket ball Player.

7.Park Jisung.
Senior setahun. Muka... Hensem gilaaaaaaa😱. Tinggi, suara lantang. *dia macam ado hati dengan Liza but not sure yet* Ah gitew😉.

💖💖💖💖

Chaesu, Liza dan Hyera rancak berborak. Hyera terlampau leka berborak sampai terlanggar Jaemin.

"Eo? Mianhae sunbaennim." Ucap Hyera. Jantung Jaemin bersebar-debar melihat Hyera.

"G-gwaenchanha." Balas Jaemin tergagap.

"Jinjja gwaenchanha?" Hyera sebersalah.

"Yeah. It's okay." Ucap Jaemin.

"Kalau macam tu, saya pergi dulu." Kata Hyera lalu mendapatkan Chaesu dan Liza.

"Ehei!" Usik Chaesu.

"Uhuk uhuk!" Liza turut mengusik.

"Korang dua orang ni? Dah kenapa?" Hyera hairan.

"Kenapa apa?" Liza berpura-pura tidak tahu.

"Humm. Malas lah aku cakap dengan korang." Hyera mengalah. Dia berjalan pantas meninggalkan Chaesu dan Liza.

"Aaaaa sudah! Dia majok lak!" Rungut Chaesu dengan nada suara yang menyindir.

"Humm. Meh kita gi pujuk." Cadang Liza.

💖

[Di sekolah]

"Unnie ku? Merajuk ke?" Tanya Chaesu.

"Tak lah." Balas Hyera acuh tak acuh.

"Tipu lah." Kata Liza

"Nasib koranglah nak percaya ke tak. Aq nak masuk kelas. See you at the class monyet!" Ucap Hyera kemudian meninggalkan Chaesu dan Liza.

"Uish! Parah ni!" Kata Chaesu.

"Humm tulah. Marah gila dia" sambung Liza.

"Kan! Bulan dia datang kot." Teka Chaesu.

"Kot. Eh dah lah. Aku nak masuk kelas. Jumpa kat kantin! Bye" Ucap Liza.

it's our storyWhere stories live. Discover now