_1_BUZLU SU_

149 30 27
                                    

Keyifli okumalar dilerim💜
"Hazalım hadi beni kırma.Kabul et teklifimi.Bak onların dediklerini umursama."

Ah canım sen istersin de ben kabul etmezmiyim. "Peki,ta-"

Ben niye yataktaydım? Lütfen az önce gördüğüm şey rüya olmasın Allah'ım lütfen. Tom'um (Tom Holland) bana çıkma teklifi ediyordu. Peki oda tamam ama niye yanağımın üstünde buz var? Hadi buna da tamam diyorum ama, hangi cani benim gibi tatlı bir kızın üstüne buzlu su döker ki? Yaz ayındaydık neyse ki. Yoksa ben buz gibi bir soğukta insanlar sıcak bir duş alıyım da ısınayım derken kombiyi kapatıp buz gibi suda yıkatırdım. Yapar mıyım tabiki de yaparım. Merhametli olsam bile intikamımı çok güzel alırım.

"CANIM abim ne yapıyorsun? İsmimi söyleseydin uyanırdım,kardeşini mi uyandırıyorsun yoksa düşmanını mı? S-"

"Annem evde külkedisi"

Küfür edeceğimi anlamış olmalı ki anne kartını kullandı. Abimin yanında büyük küfür falan etmiyordum çünkü biyerlerim yemiyordu.

"Ne bekliyorsun"

"Kalkmanı külkedisi"

"Sen çık kalkarım ben"

"Bende bunu yedim zaten. Kalk hadi çıkalım bugün çocuklarla buluşacağız"
"Kafede mi?"
"Evet"
Tamam diyip kalktım. Yüzümü yıkayıp aşağı indim.Annem haftasonu kahvaltısını hazırlamıştı yani bir tek kuş sütü eksikti. Tıka basa yedikten sonra,Annem
"Hazal sınavlar ne zaman başlayacak?"
Hah muhteşem, okul konusu açıldığına göre benim masadan kalkma zamanım geldi.
"Anne daha okul açılalı 2 hafta olmuş sen bana sınav diyorsun"
"Ben yinede sorayım."
"Elinize sağlık ben kalkıyorum. Bizimkilerle buluşacakmışız"
Diyip kalktım. Abim kafede bizimkilerde olacak dediğine göre Rüzgar da olacaktı. Yani 1 yıldır platoniğim. Küçüklüğümden beri tanıyorum. Abimin çocukluk arkadaşı.1 yıldır da aynı okuldayız, aynı zamanda abimlede. Çok kötü bir durum. Kimseyi kesmeme izin vermiyor tabi beni kesenleri de kestiklerine pişman ediyor. Ama tam bir korumacı canım abicim.

(Giydiğim kıyafet,küpeyi daha küçük düşünün) Elbisemi giyip saçımı düzleştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiğim kıyafet,küpeyi daha küçük düşünün)
Elbisemi giyip saçımı düzleştirdim.Kıyafetin güneş gözlüğü olduğu için gözüme lens taktım. Normalde yuvarlak ince telli siyah gözlüğüm var. Göz rengim yeşil olduğu için renkli lens takmıyorum.
"Hazal hadi!"
"Çantamı alıp geliyorum."
"Bizimkiler olmasa seni hayatta böyle birileriyle görüştürmezdim ama onlara güveniyorum"
Çok güvenme arkadaşlarına. Taksiye binip kafeye gittik.
🚕
Merhabalar. Bu ilk kitabım biraz acemiyim.Umarım beğenirsiniz.
Yorum yapıp votelerseniz çok sevinirim.💜

ÇADIR _TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin