Nargorsé lesy
O dva týdny dříve"Už jedou, támhle na začátku lesa. Všichni se připravte. Doufám že všichni víte co dělat."
"Já si myslím že se to stejně nepovede,
jestli tě zabijou, beru si tvůj meč.„
"Dobře to beru, doufám že se o něj budeš starat dobře.„
"Jeden vůz a pár strážnejch, kdyby se to zvrtlo, stejně nemaj šanci.
"Oni to zvládnou, dostanou se tam a pak je přivedou zpátky. Všechno je dobře naplánovaný.„Všichni byli schovaný na kopci v houští,
vojáci jeli s vozem zajatců po cestě a neměli žádné tušení. Přitom je sledovalo nejméně 10 párů očí.
Tři se plížili lesem k povozu a byli připraveni se chytit, zní to jako jako naprosto stupidní nápad, ale ve skutečnosti šlo o plán na záchranu jejich bratrů. Mladá bojovnice převlečená za bojovníka se plížila první. Její do hola ostříhané vlasy a kožená zbroj válečníků jejího klanu, byl dokonalý převlek. Dva další šli hned za ní. Byli už jen kousek od cesty, kudy měl jet vůz. Měli u sebe sice zbraně, ale jejich úkol nebyl je použít, teda ne úplně.Bylo to zvláštní, nikdo z nich ještě hrané přepadení nikdy nedělal. Byli nervózní ale pro jejich druhy se rozhodli to velké riziko podstoupit. Vždyť kdyby se něco zvrtlo, tak jejich přátelé jim půjdou na pomoc. Vůz byl už dost blízko, všichni tři naráz vyběhli a obklíčili je.
"Všichni zahoďte zbraně,jinak vás čeká smrt.
Vojáci byli naprosto překvapeni, vytáhli meče a byli připraveni se bránit.
Všichni tři začali divoce řvát a bezhlavě se vrhli na vojáky. Jejich meče byli schválně tupé. Vojáci odráželi jejich útoky, dokud jeden z nich nevyrazil útočníkovi meč z ruky. Ostatní byli po chvíli taky odzbrojeni. Vojáci je strhli na zem." Vzdáváme se, smilujte se nad námi a nechte nás jít.„
"Nechat vás jít?! Ani náhodou, za tohle zaplatíte vy špinavý parchanti.„
Voják udeřil pochvou meče holku do břicha a pak jí dal pěstí do obličeje.
Skopl jí na zem a spoutal.
Když to viděli na kopci okamžitě naply tětivy a byli připraveni k palbě.
Situace se trochu přiostřila.
"Co s nima uděláme šéfe zabijeme je?
Já bych je podřízl jako prasata.„" Já navrhuji je svléct a vzít do vězení jako ostatní.„ "Co když jich je v okolí víc a přijdou další, radši je zabijeme.„ "Tady asi sotva v okolí nikdo není, nevím co tady dělaj tihleti ale mají smůlu, tak co vy parchanti budete mluvit?„"Jsme jen banda zlodějů potřebujeme se nějak uživit, ale nezabíjejte nás prosím.„
"Hah takový zbabělci ani pořádně naostřený meče nemají, a co tenhle ani vousy mu ještě nerostou, dneska máš smůlu chlapče, ty a tvoji kamarádíčkové se budou válet v žaláři. Tak dělejte vemte jim jejich věci a hoďte je dovnitř, bude tam o pár bídáků víc. Možná že dostaneme i víc zaplaceno za jejich zadržení, to je mi ale štěstí.„"Šéfe ale odměny se za napadení nedáváj o tom nám nic na výcviku neříkali.„ "Nezkoušej mě poučovat ty zelenáči, nějak si to u vedení zařídím. A ať už jsou ve voze!„Všichni byli svlečeni, jejiné co jim zůstalo byla košile a kalhoty. Připevnili jim okovy a na nohu jim dali řetěz. Všichni si sedli vedle ostatních. Sledovali své přátele na kopci a ti jim šťastně zamávali na rozloučenou. Naštěstí si jich nikdo nevšiml. Tak se první krok vydařil na výbornou, dívku nikdo nepoznal a teď je všechny vezli do vězenšké pevnosti kde museli zachránit své přátelé.
Nebude to jednoduché ale mají plán který by jim mohl pomoct. Vězení je obrovské a má hned několik částí. Jestli se dostaniu do části kam se dostanou ti nejhorší, budou nejspíš v otevřené cele, kde vládnou gangy a násilí. Tam se člověk musí chovat slušně a najít si spojence pokud chce přežít. Pokud je pošlou do obyčejné jednomístné cely bude společný útěk hůře naplánovatelný.
Jediný kontakt je možný při pracovním programu, tam člověk pracuje v dole a těží uhlí. Je tam ale však řád a zákaz shromáždění a komunikace. Člověk proto musí být opatrný aby nedostal několik ran přes záda.
No nejhorší je však mučírna, konají se zde výslechy a tresty.Stráže jsou však všude a všichni jsou ozbrojeni mečem. Na vysokých hradbách je plno lučištníků a na čtyřech věžích jsou postaveny střílny. Jediný vchod zvenčí vede přes most a jiný vchod nejspíš neexistuje. Útok z venčí je tedy neuskutečnitelný. Celá pevnost je opevněná na tolik že se tam žádný protivník jen tak nedostane.
Navíc magie je v pevnosti rušená nějakým neznámým zdrojem. Takže runy, znamení ani magické předměty tu budou k ničemu. Pracují tu naštěstí špehové kteří můžou poskytnout pomoc při plánu ven a nebo aspoň informace. Ty ale nejsou zadarmo a jen tak pro někoho. Něco takového si málo kdo dovolit. Nejlepší šance na útěk je možná vzpoura. Ta ale funguje jen s velkým počtem mužů s dobrým plánem a schopným vůdcem.
Když si všichni nastoupili a vůz se rozjel zavládlo ticho na několik minut. Pak hnědovlasý člen trojice šeptem řekl dívce
"Super tohle vyšlo teď jen aby nikdo nepoznal že jsi ženská. Převlek to je dobrý,ale myslíš že to dokážeš do nekonečna tajit?„ "Jako bys mě neznal bratříčku, dokážu být chlap víc než ty.
To ty by ses měl bát, aby tě nepodezřívali.„"Haha to se ti fakt povedlo.Jestli ti někdo bude dělat nápadníka třeba budeš mluvit jinak.„
"Rozhodně jich budu mít míň jak ty, měl ses aspoň ostříhat, nebýt fousů zpletla bych si tě s holkou.„
"Radši mlč.„
"Hele vy dva nechte toho, vaše bratrské hádky můžou teďkom chvíli počkat.„
"Jak dlouho může trvat cesta?„
"Určitě tak den pojedeme, je to ještě celkem daleko, našli jsme si ale dobré místo, docela blízko od hlídaného území. Snad nás nikdo neviděl.„
"Myslím si že to není pravděpodobné, protože bychom už měli dávno někoho za zády. Váš otec by na nás byl pyšný.„
"Pyšný bude až splníme svůj úkol a dostaneme se ven živý spolu s našimi přáteli.„
ČTEŠ
Útěk z vězení Nargot
FantasyMladý zločinec Nikolas byl chycen a přeposlání do věznice, daleko od všech měst a vesnic. Čekají ho nejhorší možné zkoušky na které není nikdo připraven. Bude muset čelit nebezpečným lidem, hladu a v neposlední řadě vlastní mysli.