Medyada Hazal var . İyi okumalarrrr :)
Yaklaşık 20 dakikalık servis yolculuğundan sonra sonunda okula varabilmiştik. Melisle beraber servisten indik.Bende okula bakmaya başladım.Gerçekten büyük bir binası ve bahçesi vardı.Okul dışarıdan bile böyle muhteşem gözükürken içini çok merak etmiştim .
-'Dondum Gece hadi '
-'Ha'
-'Ağzını diyorum kapatsan iyi olacak okulu kesmeyi de bırak artık hadi . '
Melisin uyarısıyla kendime geldim ve beraber okulun bahçesine girdik.Girdiğim anda bedenime çarpan bi ağırlıkla dengemi şaşırdım ve kendimi yerde buldum.Hadi ama dikkat çekmeden sınıda gitmeyi bile başaramadım.
-'Gece !! iyimisin ?'
Melisin endişeli sesini duyunca gözlerimi açtım ve ne olduğunu anlamaya çalıştım . Gözümü açtığımda bana elini uzatmış kaldırmaya çalışan bir Melis vardı.Arkasındansa bağırış sesleri geliyordu. sSanırım birileri kavga ediyordu.Bunda benim suçum neydi ki .Şanssızlık bu olsa gerek !.
Melisin elini tutup ayağa kalktım. Melis iyi olduğumdan emin olduktan sonra beni bırakıp endişeli gözlerle kavgayı izleyen kızın yanına gitti. Bende onu takip ettim.Melis yanındaki kıza dönüp
-'Gene neler oluyo hazal ?'
Adının hazal olduğunu öğrendiğim kız Melisin geldiğini yeni fark etmiş olacak ki hemen kafasını ona çevirdi.
-'Hep aynı şey ya rahat duramadılar iki dakika bizimkiler başlattı bu sefer hocalar gelicek şimdi !!!'
Sert bir adam sesi kükredi bahçenin ortasında tırsmadım desem yalan olur .
-'Yeter artık Savaş ve Yağız ayrılın hemen '
Sanırım bu müdür oluyordu çünkü onları ayırmayı başarabilmişti. Kavga eden çocuklar ayrılınca içlerinden 4 ü bizim olduğumuz yere gelmeye başladı. İçlerinden biri yanıma gelip
-'Özür dilerim ' dedi neden dilediğini anlamamıştım
-'Ne..neden ' diyebildim sadece.
-'İktirdiğim çocuk sana çarptı o yüzden düştün seni görmemiştim pardon ' dedi bende böylece neden yere kapaklandığımı anlamış oldum ama bu çocuklar kimdi?.Galiba melisin arkadaşlarıydı çünkü Melis onlar için baya endişelenmişti.
-'Neyse bunu sonra açıklarsınız .Bakın bu size anlattığım arkadaşım Gece hadi kantine gidip oturalım da onu sizinle tanıştırayım. ' dedi Melis. Konuşmanın başından beri bizimle ilgilenmeyen çocuğa kaydı gölerim .Umursamazca etrafına bakıyor ortada dönen muhabbete hiç katılmıyordu.En son başlar ona döndüğünde kadasını yavaşça onayladı ve yürümeye başladı.Meliste beni kolumdan tutup arkalarından ilerletti.
Okul binasının içine girmiştik aşağı doğru inen merdivenlere ilerledik ve kantine ulaştık. cam kenarındaki masaya geçip oturduk.Kimse konuşmamıştı ama genede anlaşailiyorlardı.
Oturunca Melis direk söze başladı ve beni tanıtma görevini üstlendi.
-'Bu Gece karşı komşum. bizimle aynı sınıfta olucak.Bir hafta önce taşındı buraya .Benim arkadaşım sizinde arkadaşınızdır .Onunla iyi anlaşıcağınza eminim ' dedi kendinden emin bir şekilde.O sustuktan sonra girişte karşılaştığımız siyah saçlı kız konuşmayua başladı.
-'Ben hazal memnun oldum Gece.' Gülümseyerek baktım ona iyi bir kıza benziyordu saçlarının siyahlığına zıt renkte bembeyaz bir teni vardı.sonra yanındaki beni yere düşüren çocuk başladı konuşmaya.
-'Selam kedi ben egemen ' diyip güldü off insanlar sürekli beni kediye benzetirlerdi. sonra yanındaki çocuk konuştu.
-'Bende yiğit tanıştığımıza memnun oldum fıstık' diyip gülümsedi nedense sözlerinde hiç bir art niyet hissetmemiştim. Son olarak başından beri ağzını bıçak açmayan çocuk konuştu tabi buna konuşmak denirse .
-'Savaş'
Sanırım benden memnun olmamıştı. Hareketleri bunu gösteriyordu ama diğerleri çok sıcakkanlı davranmışlardı.
-'Sen ona aldırma kedi hala kavganın sinirinde.'
Egemen gülerek söylemişti bunu ama karşılığını Melisten almıştı.
-'Heh bende onu söyliyecektim .Ne oldu gene duramadınız mı yerinizde ?'
-'Biz birşey yapmadık fıstık kaşındılar kaşıdık sadece ' diyip gülerek Melisin omzuna attı elini yiğit.Melisin de az da olsa çatılan kaşları yerine döndü. egemen yerinde kalktı ve 5 dakika sonra elinde tepsiyle geri döndü .Tepsiyi ortaya koydu ve herkes kendine nescafe aldı Melis benimkini önüme koymayı ihmal etmemişti.. Bu insnlara alışabilirdim işte . Kötü anılarımı silebilir onlarla mutlu oalbilirdim .İlk defa kendimi umutlu hissediyordfum .Başarabileceğimi biliyordum. İhtiyacım olan yardımı onlarla bulmuştum. Ve onları bırakamaya niyetim yoktu hemde hiç !!!
Buda yeni bölüm okuyan yok ama kendimi üzmeyip yazmaya çalışıyoum inş bigün okuyan birileri çıkar diye ümit ediyorum . sizden tek isteğim lütfen ama lütfen voteleyin . Azcıkta olsa morelim yerine gelsin sizde hikaye yazıyporsanız veya birgün yazmayı düşünürseniz halimi analrsınız . şimdişden tşkj ederim :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız
ChickLitSesimin çıktığı kadar Melis e bağırdım .  -'Melis ! Melis yardım et ! ' -'Kapa çeneni bi kızın seni elimden kurtaracağını mı sanıyorsun ' -'Bırak Bilal seni gördükçe nefes alamıyorum anlasana bırak !!!' -'Sen beni anlamıyorsun asıl ama...