bölüm*13-Yemek-

221 12 5
                                    

Selam gençler:) yeni bölüm sizlerle.Umarım beğenirsiniz bunu yazmak için hiç vaktim yoktu ama zar zor yazabildim.

Multi de yemekte giydikleri kıyafetler var.Şarkı da Gecenin söylediği şarkı.Ve benim çok beğendiğim bir şarkı.Yarın büyük ihtimal bölüm gelmez.

İyi okumalar:)

Sessiz bir araba yolculuğundan sonra nihayet eve gelebildim .  Arabadan inerken Savaş ın sesiyle durdum.

-'Bizim evden beraber gideceğiz . Kendin gelirmisin bize.?'

Evleri fazla uzak değildi ama bilmediğim bir yerdeydi.

-'Adresi bilmiyorum. Verirsen gelirim. Aslında direk gideceğimiz yerin adresini versen ? Biraz geç kalırım ben beklemeyin '

Dus almam lazım dı ve onları bekletmeyi istemiyorum .

-'Tamam msj atarım . '

Diyip gaza basıp gitti. Bende içeri girdim . Saate baktığımda 4 olmuştu. Elimi çabuk tutmam gerektiğini hatırlayarak  hemen odama çıktım. Üzerime esortmanlarimi giyip makyajımı temizledim . Önce kendi odamda ki dağıttığım eşyalarımı yerlerine yerleştirdim. Sonrasında odamı süpürdüm. Telefondan şarkı açıp işime devam ettim. Odam toparlaninca aşağı indim. Oturma odasında kalan tabakları mutfağa götürdüm. Son olarak bulaşıklari makineye koyup çalıştırdım. Ve geri kalan odaları süpürdüm.

İsim bittiğinde yorulmuştum ama degmisti . Bu evde ki ilk temizliğimdi . Dinlenmeyi bırakıp odama çıkıp duşa girdim. 45 dakika kadar durup çıkınca telefonumu elime aldım. Savaş adresi atmıştı . Kızlar ne yaptığımı sormuslardi . Onlara hazırlandığımı söyleyip dolabimi açtım. İyi ki beni beklememelerini soylemisim . Saat 6 buçuk olmuştu bile.Dolabimdan siyah pileli eteğimi çıkarttım . Üstüne de beyaz şifon bir bluz çıkardım. Üstümü giyindikten sonra dolaptan kahverengi bir kemer çıkarıp etege taktım. Masama oturup hafif bir makyaj yaptım. Saçlarımı da ensede topuz yapıp ayağa kalktım . Dolaptan yandan asmali bir çanta çıkartıp içine lazım olacak eşyalarımı koydum. Bugün spor giyinmeye karar vermiştik kızlarla. Telefonumu alıp siteye en yakın taksi durağını arayıp taksi çağırdım . Melis in attığı mesaji okurken aşağı inmeye başlamıştım .

"" Nerdesin biz evden çıktık ""
Yazıyordu . Neyse ki fazla geç kalmayacağım .

"" Şimdi evden çıktım geliyorum""

Yazıp yolladım. Ayakkabiliktan siyah diz altında cizmelerimi çıkartip giydim. Dışarı çıktığım da taksi gelmiş bekliyordu. Binip telefonumdaki adresi söyledim. Günlerimin güzel geçmesi beni mutlu ediyor. Bugün en çok istediğim dövmeyi de yaptırmıştım. Olumsuzluklara rağmen gayet iyi idare ediyorum.  Restaurant a 20 dakika da gelebilmistim . Teşekkür edip parayı ödedim. Aşağı inince restaurantin içine doğru yürüdüm. Burası aslında restaurant tan farklıydı içeri girince fark etmistim. Canlı müzik yapılan bir yerdi. Ortada boş bir alanda dans eden çiftler vardı. Kenarda da yemek masaları . Aslında fikir güzeldi. İçeri doğru biraz daha yürüdüm bu arada bizimkileri bulmak için etrafa bakıyorum ama göremedim. En sonunda pes edip telefonumu çıkarttım. Melis e neredesiniz mesaji atarken bi anda önümdeki görmediğim basamağa takıldım. Tam yeri öpmeye hazırlamıştım ki biri kolumu tutup kaldırdı beni.

-'Selam '

karşımda Yağız ı görünce çok şaırdım.Onun burada olmasını beklemiyordum.Son karşılaşmamız hiç iyi olmamıştı.Onu görünce bileğimdeki morluğu hatırladım tekrardan.O yüzden hiç bir cevap vermeden yanından geçip yürümeye devam ettim.O da bir şey demedi zaten biraz dah içeri girdiğim de bizimkilerin cam tarafında köşede kalan bir masaya oturduğunu gördüm.Yanlarına gidince onlarda beni fark ettiler.Selam verip boş sandalyeye oturdum.

YalnızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin