Bölüm*9-hisler-

230 15 3
                                    

Selam gençler:) Yeni bölüm sizlerle lütfen ama lütfen beğenileri voteleri unutmayalım okuyorsunuz bari hakkını verin böyle giderse hakkımı helal etmemeye başlıcam.

Multi de çok sevdiğim bir şarkı var.Savaş ve Gece nin dinlediği.Medyada ki Gece iyi okumalar.:)

,Sanırım beynimde bir kazı çalışması var. Ve odamın perdelerini kim açtı allah aşkına !!? Uyanmak istemiyorum .Ama güneş ışıkları buna engel oluyor. Ve... bir dakika ne zamandan beri yorganim bu kadar ağır ve sıcak tutuyor .Ah ! Sanırım yorganimin saçları çıkmış . Ne ?!! Gözlerimi acmamla üstümdeki şeyi itmem bir oldu ve aynı zamandan yükselen bir çığlık .

-'Gece !! Ne yapıyorsun ya belim kırıldı .

Hiih Melis ! Beraber uyumuştük biz. Ona elimi uzatıp kaldırmaya çalıştım .

-' Özür dilerim Melis. Unutmuş... Ahh! '
Ah melis ya elimi tutar tutmaz beni yere çekti ya. Sanırım kafam kırıldı .

-'Melis ya yanlışlıkla yapmıştım.Kafamı kırdın .'

-'Hahaha odestik canım. '

-'İyi öyle olsun Melis ama öcümü alırım haberin olsun.'

-'tamam tamam sus hadi Hazal hala uyanmadı. Ve benim harika bir fikrim var.'

diyip gülerek odadan çıktı .Gerçekten harika bir insandı Melis. Dediği gibi Hazala baktığımda hala uyuyordu . O kadar da bağırdık .Bu kadar ağır uyku mu olur ya. Ben kafamı oğuşturarak yerde kendi kendime konuşurken Melis elinde şu dolu bardakla içeri girdi. Bu kızın kafası sırf böyle işlere çalışıyor galiba.

-'Hadi kalk Gece .'

diyip benide kaldırdı .Hazal'ın yanına gidip üçe kadar saydik ve suyu kafası na boşalttık.

-'Ayyy !!'


Kahkaha atmaktan karnım ağrıdı .

-'Hahaha günaydın ..haha Hazal '
Melis gülmekten konusamamisti bile.

-'Of Melis bir kere ya bir kere de düzgün uyandır be kızım.'

Hazal soylenirken Melis onu tutup kaldırdı .

-'Eve gitmemiz lazım Hazal okula pijamayla gitmek istemiyorsun değil mi ?'


Dediginde koşarak evden çıktılar. Nasılsa aynı sitede oturuyorduk. Çabuk geleceklerini düşünerek bende okul formamı giydim.Klasik lacivert etek ve bordo renklerinde lacos .Eteğin altına -üşüyeceğimi hesaba katarak - ince bir okul çorabı  giydim . Aynanin karşısına geçip saçlarıma baktım .Zaten doğal dalgalı saçlarım vardı. Tarayıp onları duzelttim ve makyaj yapmayi okula giderken tercih etmeyen biri olarak sadece göz kalemi ve rimel kullandim . Soğukta dudaklarım catlamasin diye frambuazli nemlendirici mi sürdüm .Okul çantama bugünün kitaplarını katarak telefonumu ve siyah deri ceketimi alıp aşağı indim. Ayakkabiliktan siyah converslerimi çıkartıp kapıyı açtım.

Karşı evin bahçesinden çıkan Melisi görünce  ayakkabılarımı giyip kapıyı kapattım ve dışarı çıktım .

-'Hazal kendi evinden biner. Bu soğukta yurumeyelim oraya kadar. '

Aslında bir sokak arkadaydi Hazal'ın evi ama benimde işime geldi . Servisin geldiğini görünce çantamı fırlattığım yerden alıp servise bindim .
Arkalardan bi yere oturarak Kulakligimi takıp müzik dinlemeye vrupa uyuklamaya karar verdim . 15 dk kadar sonra okula gelmiştik . Kızlarla inip okulun bahçesine girdik. Ve sınıfımıza çıktık .

YalnızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin