Aşk engel tanır mı?

165 7 0
                                    

*Annesinin ölümüyle yıkılmış,tek arkadaşını kaybetme korkusuyla yaşayan,aşkı,sevgiyi daha önce hiç tatmamış,hırçın mı hırçın,asi mi ASİ bir kız.

*Üvey annesinin mutluluğu için çabalayan,babasından kaçmak zorunda kalan,arkadaşıyla ayakta kalmak için çabalayan çevresine ATEŞ gibi zarar veren bir delikanlı.

*Neşeli mi neşeli,hayat dolu,ama bir o kadar da saf ,arkadaşını hayata geri döndürmeye çalışan doğal mı DOĞAl bir kız.

*Çapkın ama çapkın olduğu kadarda yardımsever,aşka inanmayan, en yakın kardeşim dediği adamın mutluluğu için çabalayan,onun için elinden geleni yapan yaman mı YAMAN bir genç.

*İlk evliliğinde hata yapmış ve boşanmış,evlendiği adamın sırrını çocuğuna bile söylemeyen ,adamın oğlunu elinden almasından deli gibi korkan,ama hala saf mutluluğu arayan bir kadın.

*Eşini kaybettikten sonra kızının sorumluluğunu üstlenen ama babalık yapmakla uzaktan yakından alakası olmayan,ve hala yeni bir evlilik peşinde olan bir adam.

*Sevdiği kızın gözüne girebilmek için birbir takla atan yeri geldiğinde zorla hayatına girmeye çalışacak zorba bir aşık.

*Popüler,zengin ama genede mutlu olamayan okulda sürtük damgası yiyen şımarık,kötü kalpli kıskanç bir kız.

*Bencil,kıskanç kimsenin mutluluğunu çekemeyen , oğlunun hayatına giren herkese acı çektiren psikopat ruh hastası bir baba.

Hepsi masum değil.Belki de hiçbiri değil.Hepsinin hayatında ruhunda açılan bir yara var.Kimse suçlu değil.Kimse suçsuz da değil.Hepsinin hayatında bir sır var.Belki küçük belki büyük.Kim bilebilir ki ?

*Aşk engel tanır mı ?

*İkiside bataklıkta olan iki genç birbirlerinin yaralarına merhem olabilir mi?

*Çok mu zor mutlu olmak yoksa çok mu imkansız?

Yeni kitabın tanıtımı başta ki her bir yıldız başka karakteri temsil etmektedir.Görüşleriniz?

YalnızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin