bölüm*6-davetsiz misafir-

293 18 5
                                    

selammmm :) yeni bir bölüm ve en uzun bölümüm her gün iki bölüm yiklüyorum nerdeyse okuyanlar var görüyorum onlardan ricam sadece votelemeniz .Siz votelerseniz başkalırda merak edip okur lütfen voteleyin. Hikayemde beğenmediğiniz bir şey varsa yorumlarla belirtin lütfen .Ve en önemlisi iki erkek karakter arıyorum yiğit ve egemen için tavsiyesi olan söyleyebilir . Bu bölümü kubra_cali ya ithaf ediyorum . Hikayeme destek verdiğin için teşekkür ederim kubra :)

Medya da Savaş var :))) 

Bi okul da yürümek bu kadar zor olmamaliydi bence.Sınıfa gidene kadar hiç dikkat cekmemeyi düşünen ben kantinde oturmaya başladığımızdan beri göz odağı olmuştum .Ve sanırım bunun nedeni yanında yürüdüğüm gruptu.Gerçekten çok sıcak kanliydilar. Tabi Savaş hariç.Belkide o da böyleydi ama şimdiye kadar bunu bana hiç göstermemişti. Sanırım o bu gruptaki tek "Bay Soğuk "tu. Düşüncelerimden Hazal'ın kolumu dürtmesiyle sıyrıldım ve ona döndüm .

-'Hey neden herkes sana bakıyor kıskanıyorum ama .'

-'Aaa saçmalama Hazal bu dünyada senin kıskanacagin son kişiyim '

Hazal da Melis kadar tatlı bir kızdı . Ve biz hemen uyum sağlamıştık birbirimize .Ve sonunda yeni sınıfıma ulaştık .Melisle beraber içeri girdim.

Gereğinden fazla heyecanlanmıştım . Sınıftan içeri girdiğim de ortadaki en arka sıraya yiğit ve hazal oturdu. Cam kenarında ki en arka sıraya Savaş ve Egemen , onların önünede Melis ve ben oturduk. Sınıfta ki bazı kafalar bize dönmüştü . Bu hoca sınıfa girene kadar devam etti. İçeri sarı uzun kıvırcık saçlı ve yürüyüşünden bile havalı olduğu belli olan bir hoca girdi. (Gerçekten böyle bir hocamız var okulda o da gıcık bişey )

Gidip masasına oturdu ve yoklama almaya başladı sıra bana gelince yeni geldiğimi anlamış  olacak ki kafasını kaldırıp sınıfa bakındı. Gözleri benim üzerimde durunca eliyle kalkmami işaret etti . Ayağa kalktığımda bize kendini tanit dedi. Bu arada Melis kulağıma fisildadi.

-'Çatlak Buket bu fazla laf verme ağzına ' demekki bi tek ben bu hoca da bi farklılık gormuyormusum .

-' Adım Gece . Buraya yeni taşındım . O yüzden kaydim yeni alındı .Bu kadar. ' Zaten konuşmayı sevmem bu kadınla konuşmak daha da kötüydü .

-'Taşındım derken yalnız mı tasindın ? Bu yaşta bir kız nasıl tek başına yaşar ki. Ailen seni hiç mı umursamıyor da başı boş bırakıyor .' bende bazen meraklı olurum ama bu kadın fazla merakliydi .Hem ben başı boş değildim . Bu sözleri ailemin beni umursamadigi gerçeğini yüzüme vurmuştu.

-' Sizi ilgilendirdiğini sanmıyorum '

diyip yerime oturdum . Size çok açık sözlü ve hep laf sokan biri olduğumu soylemismiydim . O zaman şimdi söylüyorum öyleyim .

-'Şşşt kızım sakin ol bi de sana takmasın kafayı ' diye Melis uyardı beni ama gerçekten sinirlenmistim

-'Terbiyesizlesme ben sana otur dedim mı !!? Kalk hemen ayağa '

Hahh bide bağırıyor ya.

-' Kendimi tanıttım iste daha ne var ki !?'

-'Belli zaten aile terbiyesi gormedigin bağırma bana !'

-'Gece sus hadi lütfen ' Hazal bile müdahale etmişti ama kimse beni ailemle yargilayamazdi . !

-'Sizene benim ailemden siz kendinize bakın. Öğretmen olmayı basarmissin ama insan olamamissin !!'

-' Kime bağırdığını saniyorsun sen kapa çeneni ben öyle alttan alan öğretmenlere benzemem . Çok öğrenciyle kavga ettim. Bundan cekinmem bilesin !!'

YalnızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin