Bölüm*12-Güçlü Kal!-

216 13 5
                                    

Selam Gençler:) Evet biliyorum sınır geçilmedi ama okuyan bir kaç kişiyide bekletmek istemedim.Ve yeni bölüm sizlerle.Ben yazarken çok zevk aldım umarım sizde okurken benle aynı zevki alırsınız.

Multi de dövme var , okuyunca kimin dövmesi olduğunu ve ne anlama geldiğini analrsınız.Benim hikayemde açık renkte ve italik yazılı olan kısımlar eski hatıralardı dikkat edelim lütfen .Ve son bir şey daha bazen konuşmalara  S-' veya G-' gibi başlıyorum buda konuşan kişinin baş harfi oluyor anlarsınız inşallah .Ve gene tatlı bir bölüm sizlerel iyi okumalar.:)

H-'Gece kalk hadi kahvaltı yapıcaz.'

M-'Hadi kızım ya acıktım bak'

H-'Bence bunun kafasına da su dökelim siz beni öyle uyandırmıştınız.'

M-'O sana özel uyandırma şekli Hazal cım herkes senin gibi kış uykusuna yatmıyor..'

Baş ucumda duyduğum cömlelerle gözlerimi açmaya çalışıyorum ama başarılı olduğum söylenemez.Ama tabi ki de Hazal ın su dökme fikrini duyduktan sonra daha fazla güç sarf edip gözlerimi aralıyabildim.

-'Sonunda bi an bayıldın falan sandım .'

HAzal yine espri yaptığını sanıp kendi kendine gülmeye başladı.

-'Gece dolapta geceliklerimiz vardı neden üstünü değiştirmedin.?'

Melis haklıydı.Savaşta bunu söylemişti ama gece kolumu kıpırtadıcak halim yoktu.Savaşla uyduktan sonra gece 2 kere ağlayarak uyanmıştım.Savaş sa beni sakinleştirmeye çalışıp ,tekrar uyutmuştu .Gerçekten bu gece yanımnda biri olmasaydı nasıl uyurdum çok merak ediyorum.

-'Sana diyorum Gece hadi kalk Hazal da indi bak kahvaltı yapıcaz.'

-'Tamam Melis sen git geliyorum.'

diyip Melis i gönderdim.Sonra da her sabah yaptığım garip gerinme hareketlerini yaparak yataktan kalkmayı becerebildim.Odadan koridora çıktım bu saatten sonra üstümü değiştirmenin manası yoktu.Birazdan eve giderdim zaten.Koridorda 5 kapı vardı.Lavabo nun hangisi olduğunu bilmiyordum .Yanlışlıkla çocuklardan birinin odasına girmeyi de göze alamam .O yüzden merdivbenlere doğru yürümeye başladım.Tam yanından geçtiğim kapı açıldı.İçinden Egemen hızlıca çıkınca bana çarptı .Zaten sabah sabah dengemi kuramıyorum.Yeri boyluyacağımı düşünürken sağolsun kolumdan tutup düşmemi engelledi.Dengemi sağladığımda beni bıraktı.

E-'Günaydın'

G-'Günaydın '

dedim utanarak.Dün beni öyle görmüştü üçüde ve ben bundan rahatsız oluyorum.

-'İyimisin ?'

dedi yüzüme iyi olup olmadığımı anlamak istercesine bakraken .

-'İyiyim.Şeyy ben lavaboyu arıyordum .'

dediğimde şimdi çıkmış olduğu kapıyı açıp içeriyi işaret etti.

-'Saol '

diye mırıldanıp içeri girdim .Kapıyı kapatıp.Klozetin üstüne oturdum.Dün herşeyi anlşatmıştım.Egemenle Yiğit ne kadarını duydu bilmiyorum ama Savaş herşeyi duymuştu.İçimi dökmüş olmama rağmen hala ağlayasım vardı.Ama daha fazla onların gözünde küçük düşmek istemiyordum.Ayağa kalkıp aynanın karşısına geçtim.Gerçekten kötü görünüyorum.Gece çok ağladığım için göz torbalarım çıkmıştı .Yüzümü yıkayıp işlerimi hallettim.

Aşağı indiğimde mutfağa girdim.

-'Günaydın'

-'günaydın'

YalnızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin