Medya da Gecenin sitede karşılaştığı kız Melis var . (demiiiii <3 ) Votelerinizi bekliyorum uzun birbölüm yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz :)
Uyandığımda az da olsa dinlenmiş hissediyordum kendimi. Sıcacık yatağımı terkedip lavaboya gittim .
Omzumun bir-iki karış altında olan siyah , uçları kırmızı olan saçlarımı tarayıp at kuyruğu yaptım . Dolabın karsisina gecip siyah sortumu ve mor renkli askili bluzumu giydim .
Evet aldatılmış olabilirdim ve yine evet ruhen perişan da olabilirim ama ben boyleyim . Yalnız olmaya sürekli hayal kırıklığına uğramaya aliskinim .Şimdi bu şehirde yeni evimde gene yalnız bir şekilde yeni hayatima başlamaya karar verdim .Yalnızlık yikmaz beni .
Bir hafta sonra yeni okuluma baslicam .O zamana kadar da evimi düzene sokmam lazim . Siyah vanslarimi ve siyah sırt çantamı alıp alışverişe ciktim .
*****
Son aldığım yiyeceklerin parasinida odeyince bir kafeye gecip milkshake siparişi verdim .
Bu arada telefonu mu açtım.Üç gündür kapalıydı.Cevapsiz aramalar ve mesajlar . İlk önce annemi aradım.Ne kadar tam bir anne kız iliskimiz olmasada merak etmeye haklari var. 3. çalıştan sonra annemın sesini duydum .-" kızım nerdesin sen neden kapalı telefonun ? "
-" Kafa dinlemeye çalışıyorum anne merak etmeyin diye aradım."
- "ev nasıl eksiği falan var mi ?
- "Hayır. Hallediyorum ben herşeyi sonra ararım gene "-"Peki görüşürüz "
İste bizim ailemle ilişkimiz bu kadardi . Gerçi benim herkesle aram böyleydi . Soğuk. Kimse arkadaşım olmak istemez. Çünkü ben o sınıfınızda sessiz kız var ya iste o yum .İçeceğim geldiğinde mesajları okuyarak içmeye başladım. Hayret ! Bilal msj atmış . Şaka mı bu ? Aptala bak hâlâ onunla konusucagimi düşünüyo galiba .
*****
Bir kaç saat daha dolaşıp eve dönmek için çıktım avm den . Dalgın dalgın yolda yürürken önüme bakmıyordum sanırım çünkü birden poşetlerimi yerde buldum . Kafamı kaldırdığım da aklınca bana çarpıp kendini komik sanan üç erkek gördüm .sanırım benim yaşlarımdaydılar . Ama ergenliklerinden taviz vermedikleri bir gerçek .
- 'Önünüze bakmaya ne dersiniz gerizekalılar ' ne yapabilirim dilimi tutamadım !
- 'Asıl sen kafanı kaldırarak yürümeye ne dersin ? ' ergen oldukları kadar kabalarda .
-'Çekilin önümden acelem var ' diyip kestirip attım onları çünkü gerçekten canım konuşmak bile istemiyor . sadece acımı yaşasam olmaz mı evim de....
Bir kaç adım atmıştım ki birinin omzuma dokunduğunu hissettim
-'çek elini '
-'özür dilemen lazım küçük kedi tam 5 dakika mı çaldın az önce ' ahh .. hadi ama deli midir nedir ? bana çarpan oydu .
-'hahh ! sen bana çarptın asıl senin özür dilemen lazım hem .. sen benim vaktimi çalıyorsun işim var 'diyip ağızlarını açmalarına izin vermeden yoluma devam ettim . gerçekten yeni taşındığım şehirde uğraşmak istediğim son şey bile değil serseri bir grup !!!
Biraz daha yürüyüp sonunda evimin olduğu sitenin önüne gelebildim . Siteden içeri girip kendi evime yürümeye başladım ta ki bir kaç hıçkırık duyana kadar . Kadamı sesin geldiği öne çevirdiğim de kaldırımda ağlayan bir kız gördüm . Ihmmm .. nasıl desdem fazla dağılmış duruyordu . evet fazla dağılmış . Yanına gidip poşetlerimi yere bıraktım . Elimi omzuna koyunca aniden kafasını kaldırıp bana baktı . Woow iste bunu beklemiyordum kızın gerçekten harika bir yüzü vardı . (Yazarınız koyu bir lovatic <3 :))
-' Yardıma ihtiyacın var gibi duruyo iyi misin ?' Aslında ben insanlarlka konuşmayı sevmem ama bu kızı böyle görünce ona yardım etmeyi istedim .
-'Ah.. Şeyy sanırım kötü duruyorum ha ? '
-' eh işte .Yardım etmemi ister misin ? Neden burda oturup ağlıyorsun ?'
-'Ben teşekkür ederim . Seni tanıyamadım birini ziyarete mi geldin ?'
-' Hayır ben yeni taşındım buaya karşıdaki binada oturuyorum ' diyip evimi gösterdim . kız da gülümsedi ama hala üzgün gibiydi . merak etmiştim . Bi kız neden kaldırım kenarında böyle ağlasın ki .
-'sanırım yeni komşumuz sensin ben melis '
diyip elini uzattı .
-'Gece ' evet gece yalnız ve karanlık..
-'güzel isim tanıştığımıza memnun oldum '
bnde deyip sıktım elini . O da ayağa kalkmıştı . Neden bilmiyorum ama ilk defa kendi isteğimle biriyle arkadaş olmak istedim . Bu kızla konuşmak istedim .
-'Şey eğer istersen bana gelebilirsin pek iyi gözükmüyorsun .'
-'Olur bende daha yakından tanımak isterim seni ' dedi ve kalktı beraber benim evime geçtik .İlk defa dedi aklım iyi birşey yapıyorsun .
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız
Romanzi rosa / ChickLitSesimin çıktığı kadar Melis e bağırdım .&amp;nbsp; -'Melis ! Melis yardım et ! ' -'Kapa çeneni bi kızın seni elimden kurtaracağını mı sanıyorsun ' -'Bırak Bilal seni gördükçe nefes alamıyorum anlasana bırak !!!' -'Sen beni anlamıyorsun asıl ama...