Mark

4.6K 49 7
                                    


-Mark ile bir sabahınız.-

     Sabah terden ensene yapışan ve seni boğmak üzere sarmış kollar yüzünden uyandın. Açtığın gözlerini etrafında gezdirdin  ve derin bir nefes alıp arkana döndün. Mark'ın yüzü sana dönük bir şekilde uyumaya devam ediyordu. Gözlerini yüzünde gezdirirken öne doğru büzmüş olduğu dudaklarını görüp gülümsedin. Onu uyandırmamak için yavaşça sana sarmış olduğu kollarını çözdün ve tüm vücudunu ona doğru döndürdün. Yavaşça elini kaldırıp gözünün önüne gelen saçları geriye doğru taradın ardından parmaklarını nazikçe Mark'ın yüzünde gezdirdin. Gözleri, yanakları ve en sonunda öne doğru büzmüş olduğu dudakları. Hafifçe kıkırdayıp işaret parmağınla dudaklarına dokundun, bir anda ağzını açıp parmağını ısıran Mark yüzünden hafif bir çığlık attın. Bu sırada Mark gözlerini açmış ve sana gülerek bakıyordu. Kaşlarını çatıp elinle omzuna hafifçe yumruk attın.

"Ne yapıyorsun?" 

"Yatıyorum güzelim."

Alaycı bir tebessümle seni izliyordu sense hala kaşların çatık ona bakıyordun. Elini kaldırıp iki kaşının ortasına dokundu. Dokunuşuyla birlikte çatmış olduğun kaşların düzeldi. Sana iyice sarılıp az önce dokunduğu iki kaşının arasına  bir öpücük kondurdu.

"Günaydın güzelim."

"Günaydın."

Sende iyice ona sarılıp başını boynuna gömdün ve tarçın kokusunu içine çektin. Mark bunu hissettiğinde kıkırdayıp burnunu saçlarında gezdirdi ve bir öpücük kondurdu. Kafanı geriye atıp Mark'a baktın.

"Kollarını çek de kahvaltı hazırlayayım."

Kollarını sana daha sıkı sardı ve mırıldanarak konuşmaya başladı.

"Bir süre daha bu şekilde kalabiliriz bence. Hm?"

İç çekip.

"Karnım aç Mark, hadi ama."

Oflayıp geri çekildi ve sana derin derin bakmaya başladı. Bakışlarından utanıp gözlerini kaçırdın.

"Bakma öyle."

"Nasıl?" 

İşaret parmağını yüzüne doğrulttun.

"Böyle işte."

"Böyle mi?" deyip sana yaklaşıp bakmaya devam eder. Başını olumlu anlamda salladığında gülüp dudaklarına bir öpücük kondurur ve geri çekilir. Yataktan kalkarken konuşmaya başlar.

"Bunlar sadece sana aşık bir adamın bakışları *adın*."

Arkasını dönüp sana bakar ve aynı senin gibi parmağını yüzüne doğrultur.

"Bunlarda sadece bana aşık bir kadının bakışları." Arkasını dönmeden önce şaşkın bakışlarla ona bakan sana göz kırpar ve odanızdaki banyoya ilerler.

"Kahvaltıyı hazırla da yiyelim artık yoksa sen bana öyle bakmaya devam edersen o yataktan çıkamayız." 

Dedikleriyle gözlerin büyürken kapattığı banyo kapısına yastık fırlatırsın. 

"Yah! Rüyanda görürsün."  Hala yatakta uzanır haldeyken Mark'ı düşünüyordun. Onu nasıl hakettiğini...Derken banyodan gelen Mark'ın sesiyle hızla kalkıp mutfağa koştun.

"*adın çıktığımda hala yatakta yatıyor olursan gün boyu kalkamazsın o yataktan."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Got7 - One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin