Sărută-mă, hai sărută-mă!

523 36 4
                                    

Deidara și Sakura au ajuns în ținutul Ceaiului. Sakura era Cufundată în profunzimea viselor, iar Deidara o ducea cu plăcere în brațe. Erau atât de singuri și ascundeau atât de multe povești.. Doar Rem îi privea, fiind nu chiar mândru de noua iubire a Sakurei. La un moment dat, ea se trezise anticipat Văzându- pe Deidara cu privirea înainte și capul sus.
-Deidara..
-Auu.. Te-ai trezit,hmm.
-Deidara,pot merge și singură.
-Ești sigură? Nu mă deranjează să te car eu,hmm.
-E în regulă.
Sakura a sărit delicat din brațele sale,puternice.
-Sakura..
-Da?
-De ce am chestia asta roșie pe haină?
-Oops, cred că e de la rujul meu, răspunse Sakura cu o voce tremurândă.
-Ești sigură?
-Da... Ce altceva ar putea fi? Hai hei,stai, ce ai în palmă?!
-O gură?
-Mai ai o gură?
-Da,am 3 în total,defapt,4,hmm..
-Serios?! Ai vrea.. Să discutăm să ne lămurim viețile?
-Sigur, hai să intrăm in barul ăsta,hmm.
Au stat amândoi la discuții aproximativ două ore, în care au lămurit aproximativ tot. Sakura a povestit în mare parte doar că a fost încă de la început o singuratică,iar Deidara, un nebun, dependent de arta sa,exploziile. Au băut câteva pahare de vodka și au reușit să se imbete. Au ieșit din bar,mergând haihui și râzând ca doi proști,unul de altul.
-Deidara,oare am uitat ceeeeeva??
-Ce anume să fi uitat,hmm?
-Pai ce căutăm noi aici? Care este scopul existenței noastre?!
-Hmm, să-l întrebăm asta pe regele Yoh.. O,vai! Am uitat complet! Trebuie să îl găsim pentru a afla locația exactă a demonului cu 8 cozi,hmm!
-Uitasem total.
-Liderul vrea să ne contacteze!
-Am belito!
Și-au activat toți jutsul hologramă si s-au regăsit stând la baza peșterii,pentru a comunica detaliile. Toți membrii o duceau bine, aproape că terminase misiunile,în timp ce Deidara si Sakura uitaseră complet de a lor.
-Vouă cum vă merge treaba,Deidara și Sakura? Întrebări șeful pe un ton sceptic
-Ouuu.. Destul de bine, am ajuns.... În sat.. Răspunse Sakura cu puțină dezamăgire.
-Mă așteptăm la mai mult de la voi..vedeți că liderul e preot și are o nuntă în biserica din centrul ținutului, îl găsiți acolo.
-Aa,ok,bine, Au răspuns încrezător și s-au retras simultan.
Ajunși la turn, Deidara avea de gând să dea buzna peste nuntă.
-Deidara,stai, hai să privim nunta!
-Dar nu l-ai auzit pe lider? Trebuie să ne grăbim,hmm.
-Haidee, nu vezi câtă lume e? Să se termine lupta, după aruncăm în aer clădirea, îl luăm pe boșorog și fugim într-un loc unde să-l putem interoga.
-Bine,fie,hmm..
Intrați pe furiș în biserică, Deidara și Sakura s-au urcat pe candelavrul ei,care era imens și stăteau cât se poate de liniștiți acolo. Văzându-i pe cei doi îndrăgostiți,Sakura parcă se văzuse o secundă pe ea cu Deidara în fața altarului, dar acel moment trecuse atât se repede,încât nu avuse nici șansa de a-l savura. Deidara trecuse prin aceeași ipostază, deși nu o știe de mult timp pe Sakura,parcă are Senzația că o știe de-o viață. Punctul culminant a fost sărutul celor doi,care le lăsase gura lămâie.
-Fă-o,Sakura,nu-ți fie teamă.
-Dar,Rem, el de ce nu..?
-E mult mai speriat decât time,stai liniștită,data viitoare,o va face el.
-Bine,Mulțumesc,Rem.
-Deidara, îi șoptindu Sakura numele ținându-l strànd de mână.
-Da,Sakura.
-Sărută-mă!
-Dar.. Noi..
-Hai,Sărută-mă!
Au închis amândoi ochii,iar buzele lor au făcut cel mai delicat și dulce contact. Au uitat de toate...doar ei, gustându-și buzele.

~heii, lume, mai am câteva capitole şi termin povestea asta :))) , chiar vreau să vă cer părerea... următoarea vreţi să fie SasuSaku sau SasoSaku (Sasori şi Sakura) ?

DeiSaku - artistul si urmele de rujUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum